Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te todellakaan osaa olla päivääkään haukkumatta D:tä?!
Kyllä voidaan, sitten kun d on häädetty, palaa rauha.
Mitä mä just luin? Useammathan täällä haluaa djankkaajan häätää!
Ei halua. Toivon, että Djankkaaja jatkaa kunnes riitelijä ja tahallaan ärsyttäviä kirjoittava d on pois. Olen täysin sitä mieltä, että pahan kuuluu saada palkkansa, vaikka vuosia myöhemmin, mutta kuitenkin. Ja tämä paha jatkaa edelleen eikä ymmärrä muuttaa tapojaan. Voimia, Djankkaajalle!
Jos djankkauksella D:n saisi pois, niin eiköhän se olisi jo poissa? Sen verran kauan on hänestä jo jankattu ja useammassakin ketjussa. Ei siis vaikuta kovin toimivalta keinolta. Muita on varmasti saatu jankkauksella ketjusta poistumaankin. Mua ei jankkaukset haittaa, mutta vähän harmittaa niiden puolesta, joita haittaa. Kukaan heistä tuskin kuitenkaan on D.
Hymistelyä, kuulumisten kertomista ja erilaisista mieleen tulevista asioista keskustelua voidaan silti edelleen jatkaa, vaikka välissä on jankkauskommenttejakin.
Onhan Djankkaaja saanut jo paljon aikaan. Poisajaminen on vähentynyt, muut eivät enää sokeasti usko kaikkea, ja TT:n viesti Kallen ja Jallun lukemisesta olisi ennen poistettu D toimesta jo heti. Paljon on jo muuttunut, mutta anteeksipyyntöä ei kuulu vieläkään.
Mä veikkaan, että mä olen jo hoivakodissa tai jopa tuhkana Pihlajaveden metsässä ennenkuin mitään anteeksipyyntöä tulee. Se olisi tullut jo, jos olisi jankkauksella tullut.
Minä taas en edes usko minkään anteeksipyynnön tarpeellisuuteen. Täällä on laskettu luikuria niin monesta eri kirjoittajasta ja niin monen kirjoittajan nimissä, monessa eri ketjussa, ettei ole tosikaan. Moni on kyllästynyt korjaamaan virheitä eihän se mitään tunnu auttavan, sama jankkaus jatkuu. Olkoon.
Minä jatkan omana itsenäni, joka muuta väittää... mites se menikään: väitelköön keskenäs. Urbaanin sanakirjan mukaan.
Sinä olet Doris. Etkö ymmärrä, että koko riita ratkeaisi, jos sä pyytäisit anteeksi kiusaamistasi ja poisajoja. Katuisit. Ketju palaisi normaaliksi ja sä saisit hyvän omantunnon, koska olethan sä kiusannut ja haukkunut jo silloin ennen kuin djankkaajaa edes oli. Sulla on anteeksipyydettävää, on todella surullista ja outoa, jollet sä itse huomaa miten olet aikoinasi toiminut. Mietipä tätä.
Kauniisti kirjoitettu rauhanehdotus.
🦋🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te todellakaan osaa olla päivääkään haukkumatta D:tä?!
Kyllä voidaan, sitten kun d on häädetty, palaa rauha.
Mitä mä just luin? Useammathan täällä haluaa djankkaajan häätää!
Ei halua. Toivon, että Djankkaaja jatkaa kunnes riitelijä ja tahallaan ärsyttäviä kirjoittava d on pois. Olen täysin sitä mieltä, että pahan kuuluu saada palkkansa, vaikka vuosia myöhemmin, mutta kuitenkin. Ja tämä paha jatkaa edelleen eikä ymmärrä muuttaa tapojaan. Voimia, Djankkaajalle!
Jos djankkauksella D:n saisi pois, niin eiköhän se olisi jo poissa? Sen verran kauan on hänestä jo jankattu ja useammassakin ketjussa. Ei siis vaikuta kovin toimivalta keinolta. Muita on varmasti saatu jankkauksella ketjusta poistumaankin. Mua ei jankkaukset haittaa, mutta vähän harmittaa niiden puolesta, joita haittaa. Kukaan heistä tuskin kuitenkaan on D.
Hymistelyä, kuulumisten kertomista ja erilaisista mieleen tulevista asioista keskustelua voidaan silti edelleen jatkaa, vaikka välissä on jankkauskommenttejakin.
Onhan Djankkaaja saanut jo paljon aikaan. Poisajaminen on vähentynyt, muut eivät enää sokeasti usko kaikkea, ja TT:n viesti Kallen ja Jallun lukemisesta olisi ennen poistettu D toimesta jo heti. Paljon on jo muuttunut, mutta anteeksipyyntöä ei kuulu vieläkään.
Totta. Paljosta saamme olla kiitollisia djankkaajalle. Hän on muuttanut ketjuja terveempään suuntaan, vielä on työtä, mutta hyvä jo näinkin. Yksi ei saa emännöidä ja haukkua muita. D haukkuu milloin ketäkin, mutta djankkaaja suomii vain pahantekijää eli Dorista. Tärkeä ero.
👍
Omakehu haisee. Tiedätkö sen. Pitäisi kiittää viestien poistosta ja lukituksista. Siitä, kun omat viestit poistetaan, kun joku rajoittaa mitä toinen voi kirjoittaa ja päättää viestit omavaltaisesti poistaa. Valehtelet vielä poistaen lukuisten muidenkin viestit täältä joka päivä, kuten tänäänkin. Ei kannattaisi valehdella itselleen jos oma toiminta ei ole monestikaan oikein.
Näin Doris tekee, mutta ei lopeta. Ei millään.
Doris aloitti poistelun. Sitä ennen ei koskaan poistettu mitään. Katuukohan sitäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kurjenpaa ketjua kuvitella, kuin tämä dilkiön jatkuva jankkaus. Pysyisin pois, ellei ketjussa olisi muutama ihana kirjoittaja. Jos he lähtee, lähden minäkin. Tosi tylyä on djankkaajan tyyli. Soronnoo.
En olisi ikinä luullut kuinka joku voi käyttää elämänsä ja aikansa tuollaiseen mitä tämä tyyppi täällä. Jos joku olisi minulle sanonut, että täällä tulee vastaan joku joka jaksaa kirjoittaa vuodesta toiseen samaa asiaa niin en olisi uskonut. Siinä ei arvosteta meitä muitakaan yhtään. Ei mietitä mitään, kun vaan omat asiat ja jankkaus pitää olla esillä. Nyt olen nähnyt kaiken tältä osin.
Tässä asiaa. Alkaa olla hilkulla ketjuun osallistuminen. Katsotaan aamun kohtalo.
Hyvät yöt tilipiiperöt :)
Älä osallistu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on pilalla. Joku vaatii minuakin kirjoittamaan nätisti, mutta p*skaa ei enää pelasta mikään. Itsekin täällä käyn vaan muutamien viestien takia. Muuten samaa p*skaa kaikki.
Vain Doris voi muuttaa ketjut riidattomiksi. Katumalla ja poistumalla.
Voin sinä voit muuttaa ketjut sellaiseksi ettei tänne enää voi kirjoittaa. Poistelet viestit ja lukitse ketjut ja kiusaat meitä muita siinä sivussa joka päivä. Kiitos ja kumarrus näin minultakin vaan. Pyhimystä ei kannattaisi leikkiä sinunkaan.
D on saanut aikaan tämän. Ei hän toki pyhimys ole, vaikka sitä näyttelee, siinä olet oikeassa. Ei lainkaan. Piru enemminkin.
Eli tuon varjolla kostat sitten kaikille täällä. Purat vihasi kaikkiin ihmisiin täällä ja poistelet viestejä. Ei sekään ole oikein. Kysyin sinulta mikä pyhimys sinä itse mielestäsi olet?
Kiusaajalle kostaja. Sinunkin pitäisi kostaa. Se on kivaa! Oikeutta ei saa jollei sitä vaadi.
Toivotan kaikille kirjoittajille hyvää yötä ajatuksella että yhteistyössä on voimaa
Suosittelen keksimään muuta sisältöä elämään kun tämä palsta ja ketju. Ihan kaikille.
Niin just. Ihan järkeenhän tuo käy että nuin menee. Nyt en muuten ihmettele että jää viestejä välistä lukematta ja samat aiheet toistuu. Kiitos sinulle.