Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5493)

Vierailija
5001/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli ihan hauska tuo vompattijuttu, aluksi, mutta ei se nyt kyllä montaa päivää jaksa naurattaa ainakaan minua. Alkaa olla vähän sellasta tyhjän nauramista pitemmän päälle, mutta näin kai se huumori on erilaista. En määräile ketään, mutta sanon vain näin omasta puolestani.

Mielestäni vompatti on vain tämän päivän hauskuus

Jep, huomenna uudet kujeet ja uudet aiheet myös vihreältä sohvalta ;) Nyt mun pitää mennä hakemaan dillari, tiskit tiskattu.

Vierailija
5002/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan käydä kurkkaamassa Narsissit ja tosiaan jotkut muutkin olleet silityspuuhissa tänään.

Ikävä tunnustaa djankkaaja- minä olen se 💐!

Kukkakimppu! Muistan sinut. Kirjoitit melko rumia ja halventavia viestejä aikoinaan Räväköiden alkuun. Kun mainitsin niistä, kiistit ensin ja sitten poistatit ne. Ei haittaa, kerrankos sitä mopo karkaa käsistä.

Luojan tähden: minäkin muistan, kun yhdessä ketjussa joku vuonna 2013 kirjoitti ilkeästi lakkahillosta. Minäkin olen jo antanut anteeksi.

- eri - 

Mikä teitä vaivaa? Kaiveletteko useinkin vanhoja asioita? Miksi? Tikulla silmään, sanoo sananlasku

Kyllähän täällä monet muistelee lapsuuttaankin. Niin ne mielikuvat ja muistot ihmisistä muodostuu. Kerran puhuttiin poliitikkojen sanonnoista. Kaikki muistaa Holkerin "Minä juon nyt kahvia". Harva muistaa hänen virallisia puheitaan. En tajua, mikä aivopesu meidän pitäisi suorittaa muistin tyhjentämiseksi. Ehkä asia pitäisi kääntää toisinpäin. Ei kannata tunnekuohussa tehdä sellaista, mitä myöhemmin ei itsekään pidä viisaana. Kukkakimppuhan teki fiksusti, kun poisti ne viestit. Mulle ne viestit oli yhdentekeviä. Ihmettelin niitä silloin. Mennyt on mennyttä. Lähinnä se nyt huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5003/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli ihan hauska tuo vompattijuttu, aluksi, mutta ei se nyt kyllä montaa päivää jaksa naurattaa ainakaan minua. Alkaa olla vähän sellasta tyhjän nauramista pitemmän päälle, mutta näin kai se huumori on erilaista. En määräile ketään, mutta sanon vain näin omasta puolestani.

Menee jo jankkaukseksi sekin.

Vierailija
5004/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun lukeminen käy jo työstä. Eikä myönteisessä mielessä. 

Vierailija
5005/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun lukeminen käy jo työstä. Eikä myönteisessä mielessä. 

Kuntouttavaa, palkatonta työtoimintaa:) Tuo oli mielenkiintoinen anti tältä päivältä, millaisia eri kuvitelmia kirjoittajilla on toisista viestijöistä.

Vierailija
5006/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kun avasitte tämän hymistelyketjun. Tämä on aivan paikallaan nykymaailman melskeessä. Jos ei muuta, niin aina voi hymistellä hmmmm. Ei pahaa sanaa, hymistelen vain, nostan hattua ja menen eteenpäin.

Alkuajan tunnelmaa ketjussa

Vierailija
5007/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kun avasitte tämän hymistelyketjun. Tämä on aivan paikallaan nykymaailman melskeessä. Jos ei muuta, niin aina voi hymistellä hmmmm. Ei pahaa sanaa, hymistelen vain, nostan hattua ja menen eteenpäin.

Tikulla silmään. Eihän täällä saa vanhoja muistella.

Vierailija
5008/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin moraalia, että onko ihmisellä oikeus täällä tehdä tulkintoja muista. Ehkä on ja tyypillistä toisaalta. Mutta jatkona onko minun ok kirjoittaa tänne jostakin ihmisestä kuten vaikka Lampaasta jotain henkilökohtaista tulkintaa siitä millainen hän on mielestäni varsinkin jos viestini kääntyisi negatiivisuuden puolelle. Minusta ei ole ok tuollainen ja en ryhtyisi siihen. Ihminen ylittää sillä sen rajan mitä itse en halua ylittää ja käyttää oikeuttaan väärin. 

Joku toinen miettii, ettei ole mikään tuomari jonka tehtäväni on arvostella muita ja analysoida heidän persoonaansa täällä. Anteeksi Lammas, kun sinut esimerkiksi otin, mutta oikeastaan puolestasi ärsyttää jos joku sinuakin täällä arvostelee ja arvioi. 

Vierailija
5009/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Notta minkä tähären sää mun vanhoja kirjootuksia nostelet?

Vierailija
5010/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koska mä voin"

Vierailija
5011/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen vähän siltä kannalta, että kun esim. Lammas on täällä tunnistettava kirjoittaja, toisin kuin miltei kaikki muut, niin ei ole mitenkään reilua alkaa häntä henkilönä arvioimaan. Emmehän pysty niin tekemään muiden anonyymien kirjoittajien suhteen eikä se ole mitenkään tarpeellistakaan. Voi tietenkin sanoa aiheellista kritiikkiä eikä ketään tarvitse nostaa jalustalle muita ylemmäksi.

Vierailija
5012/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin moraalia, että onko ihmisellä oikeus täällä tehdä tulkintoja muista. Ehkä on ja tyypillistä toisaalta. Mutta jatkona onko minun ok kirjoittaa tänne jostakin ihmisestä kuten vaikka Lampaasta jotain henkilökohtaista tulkintaa siitä millainen hän on mielestäni varsinkin jos viestini kääntyisi negatiivisuuden puolelle. Minusta ei ole ok tuollainen ja en ryhtyisi siihen. Ihminen ylittää sillä sen rajan mitä itse en halua ylittää ja käyttää oikeuttaan väärin. 

Joku toinen miettii, ettei ole mikään tuomari jonka tehtäväni on arvostella muita ja analysoida heidän persoonaansa täällä. Anteeksi Lammas, kun sinut esimerkiksi otin, mutta oikeastaan puolestasi ärsyttää jos joku sinuakin täällä arvostelee ja arvioi. 

Hyvä pointti. Täällä arvostellaan, arvioidaan sumeilematta aika ilkeästikin. Vieraita ihmisiä, kenestä tiedetään vähän pintaa. Miksiköhän? Muutaman kirjoituksen pohjalta tyyliin: Sinä aina tai sinä et koskaan... mitä milloinkin.

Vierailija
5013/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koska mä voin"

Okei, hyvä niin 😄

Vierailija
5014/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kokeessa taas ja ihan ok aiheet tehtävissä. Olisi voinut olla pahempaakin. Kirja niin pitkäkin, että aiheita riittäisi. Samalla sain taas 5:sen toisesta tentistä. Ne ovat menneet kyllä hyvin ja nyt viidestä kokeesta kaikista arvosana 5. Tuo opettaja taitaa hieman antaa anteeksi arvosanoissa, koska en minä nyt kaikkea ole aina muistanut. Kai ne pääpiirteet sitten joissakin tehtävissä riittää. Nyt jos hyvin käy niin vain kaksi koetta enää. Kirjat mitä sattuu ja eivät suosikkejani. Jätin ne tarkoituksella viimeiseksi. 

Muuten se erään kurssin ope keksii omasta päästään aika vaikeita kirjoitelmien aiheuta, joissa ei meinaa edes sitä aihetta ymmärtää kunnolla. Pitkiä aihealueita ja hienoja sanoja. Minäkin mietin, että olen varmaan kirjoittanut ohi aiheen jokaisessa tehtävässä. Ikävä kurssi sen myötä. Odotin paljon muuta. 

Muuten eilen todella kaunis päivä ja lämmin. Sitruunaperhosia näin itsekin. Olinkin ulkona lähes koko päivän. Tänään taas erilainen sää. Itselleni tulee joskus sellaisia asioita mieleen, jotka hetkeksi mullistavat maailmaani. Nyt se asia on eräs myynnissä oleva halpa talo Itä-Suomessa jonka ilmoituksen näin sattumalta. Näin tutustuin ympäristöön ja tosi hienossa paikassa on. Näin lisään tämän ajatuksen siihen koriin, jossa ovat ne unelmat joiden toteutus kysyy ihan erilaista elämää ja tilannetta yleensäkin. 

Rahalla on väliä ja rahalla voi toteuttaa toiveita ja helpottaa elämää. Niin se on,  vaikka ei sinänsä rahan perään olisikaan. Sillä minä olen joskus "hullu" ihminen, joka eri tilanteessa soittaisi, että tulen katsomaan taloa ja varaan sen. Siinä mielessä en empisi jos eläisin eri elämää. Nyt emmin, mutta on helppoa empiä kun en ole edes kapisiteettia monenkaan asiaan ja kokemukseni huutavat päässäni olemaan varovainen monien asioiden suhteen niin taloudessa, ihmisissä, opinnoissa kuin muissakin päätöksissä. 

Olen silti spontaanikin ihminen, joka ostaisi sen halvan mörskän jos vaan voisi. Remppaisi itse tai hommasi yrityksen remppaamaan jos voisi tai jos ei niin purkuun ja joku pikku mökkipaketti sen vanhan talon tilalle sitten, kun sähköt ja viemäröinti yms jo on valmiiksi. Mutta kun ei niin ei. Ehkä joskus tai sitten ei. Aika näyttää. Kirjoitin nyt mitä mielessä oli ja haaveita vaan siis nämä jutut. En kirjoita kauppakirjaa kuin unissani. 

Vierailija
5015/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes tämän päivän. Kerran mainittuna menee, kymmeniä kertoja on jankkausta. 

Näytä aiemmat lainaukset

Nakit muussissa! Voi KÄÄK ja vompatti! Kun puudutusaineen vaikutus alkoi hävitä, päätin tulla taksilla enkä bussilla kotiin.. Kolmea niveltä on nyt rovellettu vähän enemmänkin kuin vain kortisonipiikin verran. Vuorokauteen en saa kastella käsiä enkä kahteen vuorokauteen käyttää käsiäni. Noh, uhmaan kieltoa ja hetken aikaa näpyttelen. Uusi kipulääke ja ylihuomenna sytostaatit uudestaan. Näillä mennään. 

Niin ja joo. Aamupäivällä laitoin sähköpostia Hesyyn. Jos vaikka löytäisivät yhden tai kaksi kattimusta Kyylälle kaveriksi. Vielä eivät ole vastanneet. Kohta dropit naamaan ja sohvalle odottamaan aikaa parempaa. Mutta voin sanoa, että aika pirullinen kipu nyt noissa  nivelissä  :(

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes tämän päivän. Kerran mainittuna menee, kymmeniä kertoja on jankkausta. 

KÄÄÄK!

Vierailija
5018/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että meni eteenpäin, kertoo kaiken.

Vierailija
5019/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikulla silmään. Eihän täällä saa vanhoja muistella.

🤣😂

Vierailija
5020/5493 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä, missä ihmiset kokoontuu, oikeassa elämässä tai ketjuissa, arvioidaan aina muita erilaisilla kriiteereillä ja tullaan itse arvioiduksi. Ei siihen sen kummempaa liity. Ihminen on sosiaalinen eläin. Jos moraalista puolta haluaa miettiä, julminta tämä arviointi on siellä, missä yhteiskunnallinen luokkajako näkyy. On asuinalueita, joissa ei tervehditä, jos joutuu vaikka sairauden vuoksi talousvaikeuksiin, eikä pihassa komeilekaan enää uutuutta kiiltävä Maserati. Jossain vaiheessa joku poliitikko puhui ihmisroskista tarkoittaen jotain mielestään arvotonta porukkaa. Vähän säpsähdytti.

Tämä ketjuhan on viihdettä. Jos kaikkeen suhtautuu haudanvakavasti, elämä käy itselle raskaaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi