Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (4559)

Vierailija
4181/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko telkan vaalijutut? Puheenjohtajien haastattelut. Jotkut poliitikot puhuu hyvinvointivaltion ja toiset hyvinvointiyhteiskunnan säilyttämisestä. 

Kaksi täysin eri käsitettä. Monikohan lopulta huomaa, että näissä puhutaan ihan vastakkaisista asioista? Ja se, kumpi toteutuu, vaikuttaa radikaalisti kaikkien elämään.

Vierailija
4182/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ystävien kanssa, olipa paljon jutunjuurta, kolmen viikon tauon jälkeen. Kesällä terassilla usein tavataan, jäätelöä, kahvia, sidukkaa. Nytkin oli tosi lämmin ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisia kysymyksiä esitetty. Siksihän  ne poistuu. Asia ei poistu, ennen kuin käytös muuttuu. Ota vastuu poistoistasi dee. Ne ovat laittomia.

Vierailija
4184/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin sormettaa viime yönä.

Vierailija
4185/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi tuo yksi herjaa tosi rumin sanoin jotain Dorista? Jostain muusta ketjusta, mitä väliä? Haastaa vaan riitaa, outoa. Kun tämä ketju on hyväntuulinen hymistely. Säilyköön niin. Pakastimesta viimesiä kaivoin käyttöön. Joku hirvenliha jäi vielä.

Hyväntuulinen hymistely? Missähän pilvilinnoissa leijut? Maa kutsuu.

Vierailija
4186/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoitteko telkan vaalijutut? Puheenjohtajien haastattelut. Jotkut poliitikot puhuu hyvinvointivaltion ja toiset hyvinvointiyhteiskunnan säilyttämisestä. 

Kaksi täysin eri käsitettä. Monikohan lopulta huomaa, että näissä puhutaan ihan vastakkaisista asioista? Ja se, kumpi toteutuu, vaikuttaa radikaalisti kaikkien elämään.

En katsonut, kun ymmärsin, että vuosi on vaaleihin. Tässä maailmassa niin moni asia ehtii muuttua.

Vierailija
4187/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia puutarhajuttuja täällä, reseptejä, perinteisiä ruokaohjeita. Käsitöitä.Yms niinkuin otsikkoon  kuuluu. Jatketaan näillä :)

Vierailija
4188/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jatkatte? Eikö jo ota sormeen? 😂

Vierailija
4189/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorminnäppäryyttä tarvitaan kaikissa kotitöissä. Puutarhan hoidossakin. 😘

Vierailija
4190/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni huvittaa, kun puutarhahommat alkaa lisääntyä. Sopivaa tähän ketjuun. Toiset kiristelee hampaitaan, ne ketkä ei harrasta. Silti pakosta ketjussa viipyy, miksi ihmeessä? Minä luen vain kiinnostavia ketjuja, miksi tuhlaisin aikaani niissä muissa. Sepä se. Kannattaa miettiä. 

En minä ainakaan kiristele hampaitani, jos joku aihe ei kiinnosta.  En myöskään ryhdy arvostelemaan toisten aiheita, riitelemään, nimittelemään tai ajamaan kirjoittajia ketjusta pois. Ihmiset on erilaisia ja jokaisen arki erilaista. Hyppään vaan yli ne viestit, jotka ei kiinnosta. 

Vierailija
4191/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katsonut, kun ymmärsin, että vuosi on vaaleihin. Tässä maailmassa niin moni asia ehtii muuttua.

Totta. Nuokin asiat on pedattu siihen mennessä.

Vierailija
4192/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni huvittaa, kun puutarhahommat alkaa lisääntyä. Sopivaa tähän ketjuun. Toiset kiristelee hampaitaan, ne ketkä ei harrasta. Silti pakosta ketjussa viipyy, miksi ihmeessä? Minä luen vain kiinnostavia ketjuja, miksi tuhlaisin aikaani niissä muissa. Sepä se. Kannattaa miettiä. 

En minä ainakaan kiristele hampaitani, jos joku aihe ei kiinnosta.  En myöskään ryhdy arvostelemaan toisten aiheita, riitelemään, nimittelemään tai ajamaan kirjoittajia ketjusta pois. Ihmiset on erilaisia ja jokaisen arki erilaista. Hyppään vaan yli ne viestit, jotka ei kiinnosta. 

Sinä ehkä et, olet varmaan huomannut nuo jatkuvat ilkut ketjun sisällöistä, niistä mitkä just otsikkoon osuu. Tänne tyrkkää alapäähuumoria, haisevia juttuja vehkeistä, mitkä oikeasti kuuluu seksiosioon. Jokainen kai kohdallaan miettii, mihin osioon viestini parhaiten kuuluu.

Vierailija
4193/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia itseeni liittyen mielessä ja raskas liian pitkä viesti vähän.  Näin lue jos jaksat. 

Oikeastaan jos mietin millainen olen niin se eniten tuottaa surua jos en pysty olemaan sellainen kuin tahtoisin olla ja jollainen koen "oikeasti" olevan se oikea minä. Vaikea ajatuskulku, mutta olen kuitenkin melko spontaani ja sellainen myönteinen ihminen. Jopa muiden seurasta pitävä. Minulla on kuitenkin myös sosiaalisia taitoja ja olen ollut melko puhelias ihminen myöskin. 

Sitten se kaikki uhkaa tavallaan peittyä sen alle, etten kokemusteni myötä varsinkaan ihmisten kanssa ole enää se oma itseni. Toki en minä ikinä mikään sosiaalisin ja itsevarmin olisi, mutta kuitenkin puheliaampi. Silti ikävät  kokemukseni ja monet yksinäiset vuodet (olin oikeastaan koko nuoruuteni yksin ilman ystäviä, mieti sitä ja sen vaikutusta ja kiusaamisen tähän vielä) ovat kuitenkin vaikuttaneet minuun. 

Jättäneet sen tunteen, etten kuitenkaan kelpaa ja olen vääränlainen ja tavallaan saaneet minut epäilemään itseäni enemmän sekä ja jännittämään asioita. Itsetuntoni ne ovat myös paljolti vieneet. Jossakin kirjassa joskus sanottiin, että ihmisen täytyy vaan elää kokemustensa kanssa ja tottahan se on. Minä lähinnä olen sellainen ihminen joka kysyy edelleen miksi. Toki tiedän vastauksia jos haluan tietää, mutta edelleen se kysymys on mielessä. 

Silti en varmaan ikinä koe helpoksi sitä asiaa, että pitäisi hyväksyä kokemukseni. Se tuntuu siltä, että elämäni on mennyt sivuraiteille varsinkin ihmisiin liittyen ja en ole voinut sille mitään ja nyt pitäisi sitten olla niin itsevarma ja rohkea ihminen taas, vaikka on kuin jyrän alle jäänyt näissä jutuissa. 

Oikeastaan se on oikea minä joillainen olin yhdellä kurssilla minne mennessä luulin etten selviä lainkaan ja kuitenkin siellä kaikki mukavia ja asiallisia niin puhuin tosi paljon ja oli helppoa mennä sinne. Oikein odotti niitä päiviä heidän kanssaan. Ja se oli tavallaan oikea minä joka kuitenkin tykkää olla muiden seurassa ja jolla on paljon ajatuksia ja välillä vähän hullujakin ideoita. Olen oikeastaan oman tien kulkija, joka kuitenkin pitää muiden seurasta. 

Sen kaiken vuoksi, vaikka ymmärrän sen, että minun pitää yrittää hyväksyä kokemani ja siihen pyrin, niin silti minun on vaikeaa hyväksyä sitä millainen olen osittain kokemusteni myötä. Ne ovat toisaalta vahvistaneet tietyssä mielessä, mutta saaneet minut myös osittain hylkäämään itseni ja epäilemään asioita ja tehneet epävarmaksi. 

Mutta eniten siis suren sitä jos menen hukkaan näiden juttujen myötä. Olen kuitenkin esim harrastuksessa esiintynyt ihmisille ilman suurempaa jännitystä ja ollut melko rohkea ihminen. Kyllä kokemukseni ovat vaikuttaneet minuun. Ja tavallaan on vaikeaa hyväksyä se. 

Ehkä minusta ei tule koskaan sellaista mikä olin joskus, mutta toivoisin muistuttavani enemmän sitä entistä minää. Silloin voisin olla tyytyväisempi itseeni. Sinänsä olen helppo ihminen kuitenkin. Jos joku asiallisesti juttelee ja kohtelee niin minäkin helposti kuitenkin jotenkin pääsen kärryille vielä sosiaalisissa tilanteissa. Ruosteessa olen kyllä silti monin tavoin, mutta elämäni on siihen vaikuttanut. Pohdintaa lähinnä ja ajatuksiani ja pitkästi taas kerran. Pahoittelen jos viitsisin, mutta joku ei siitäkään pitänyt. Välillä tulee vaan kaikki jutut mieleen. 

Vierailija
4194/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatiin hyvä vinkki täältä ja ruvettiin kokeilla.

Vierailija
4195/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja Invisible heroes näyttää taas pyörivän telkassa. Löytyy Areenastakin. Chilen tilanne hyvin kuvattu. Muutenkin hyvin tehty sarja, ja näyttelijätyö uskottavaa. 

Mieleen jäi ekasta katselukerrasta, että auttamisen kohteita ei esitetty viattomina pulmusina, vaan hekin saattoivat tehdä vilppiä. Inhimillistä järkyttävissä oloissa. Mahtaisiko diplomaattikunnasta löytyä vielä vastaavaan toimintaan lähteviä. Ajat muuttuvat ja ihmiset myös. 

Vierailija
4196/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin yksin rauhallisesta autoajelusta maaseudulla kotimaista musiikkia kuunnellen.

Saatanpa juoda kahvit jossain pikkuisessa kahvilassa.

Vierailija
4197/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin yksin rauhallisesta autoajelusta maaseudulla kotimaista musiikkia kuunnellen.

Saatanpa juoda kahvit jossain pikkuisessa kahvilassa.

Muistan kans kun ajettiin pillurallia.

Ja otettiin pikkaset kahvit ja juustosämpylät.

Vierailija
4198/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksia itseeni liittyen mielessä ja raskas liian pitkä viesti vähän.  Näin lue jos jaksat. 

Oikeastaan jos mietin millainen olen niin se eniten tuottaa surua jos en pysty olemaan sellainen kuin tahtoisin olla ja jollainen koen "oikeasti" olevan se oikea minä. Vaikea ajatuskulku, mutta olen kuitenkin melko spontaani ja sellainen myönteinen ihminen. Jopa muiden seurasta pitävä. Minulla on kuitenkin myös sosiaalisia taitoja ja olen ollut melko puhelias ihminen myöskin. 

Sitten se kaikki uhkaa tavallaan peittyä sen alle, etten kokemusteni myötä varsinkaan ihmisten kanssa ole enää se oma itseni. Toki en minä ikinä mikään sosiaalisin ja itsevarmin olisi, mutta kuitenkin puheliaampi. Silti ikävät  kokemukseni ja monet yksinäiset vuodet (olin oikeastaan koko nuoruuteni yksin ilman ystäviä, mieti sitä ja sen vaikutusta ja kiusaamisen tähän vielä) ovat kuitenkin vaikuttaneet minuun. 

Jättäneet sen tunteen, etten kuitenkaan kelpaa ja olen vääränlainen ja tavallaan saaneet minut epäilemään itseäni enemmän sekä ja jännittämään asioita. Itsetuntoni ne ovat myös paljolti vieneet. Jossakin kirjassa joskus sanottiin, että ihmisen täytyy vaan elää kokemustensa kanssa ja tottahan se on. Minä lähinnä olen sellainen ihminen joka kysyy edelleen miksi. Toki tiedän vastauksia jos haluan tietää, mutta edelleen se kysymys on mielessä. 

Silti en varmaan ikinä koe helpoksi sitä asiaa, että pitäisi hyväksyä kokemukseni. Se tuntuu siltä, että elämäni on mennyt sivuraiteille varsinkin ihmisiin liittyen ja en ole voinut sille mitään ja nyt pitäisi sitten olla niin itsevarma ja rohkea ihminen taas, vaikka on kuin jyrän alle jäänyt näissä jutuissa. 

Oikeastaan se on oikea minä joillainen olin yhdellä kurssilla minne mennessä luulin etten selviä lainkaan ja kuitenkin siellä kaikki mukavia ja asiallisia niin puhuin tosi paljon ja oli helppoa mennä sinne. Oikein odotti niitä päiviä heidän kanssaan. Ja se oli tavallaan oikea minä joka kuitenkin tykkää olla muiden seurassa ja jolla on paljon ajatuksia ja välillä vähän hullujakin ideoita. Olen oikeastaan oman tien kulkija, joka kuitenkin pitää muiden seurasta. 

Sen kaiken vuoksi, vaikka ymmärrän sen, että minun pitää yrittää hyväksyä kokemani ja siihen pyrin, niin silti minun on vaikeaa hyväksyä sitä millainen olen osittain kokemusteni myötä. Ne ovat toisaalta vahvistaneet tietyssä mielessä, mutta saaneet minut myös osittain hylkäämään itseni ja epäilemään asioita ja tehneet epävarmaksi. 

Mutta eniten siis suren sitä jos menen hukkaan näiden juttujen myötä. Olen kuitenkin esim harrastuksessa esiintynyt ihmisille ilman suurempaa jännitystä ja ollut melko rohkea ihminen. Kyllä kokemukseni ovat vaikuttaneet minuun. Ja tavallaan on vaikeaa hyväksyä se. 

Ehkä minusta ei tule koskaan sellaista mikä olin joskus, mutta toivoisin muistuttavani enemmän sitä entistä minää. Silloin voisin olla tyytyväisempi itseeni. Sinänsä olen helppo ihminen kuitenkin. Jos joku asiallisesti juttelee ja kohtelee niin minäkin helposti kuitenkin jotenkin pääsen kärryille vielä sosiaalisissa tilanteissa. Ruosteessa olen kyllä silti monin tavoin, mutta elämäni on siihen vaikuttanut. Pohdintaa lähinnä ja ajatuksiani ja pitkästi taas kerran. Pahoittelen jos viitsisin, mutta joku ei siitäkään pitänyt. Välillä tulee vaan kaikki jutut mieleen. 

Vähän liian hapokasta.

Vierailija
4199/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surkuhupaisaa tajuta, ettei nelikymppiset miehet tunne muuta esileikkiä kuin  hätäisen kouraisun jalkovälistä  kummastellen miksei nainen  ole märkä  ja itse seksikin on kanimaista rynkytystä niin että mietin hajoaako ensin sänky vai miehen selkä. Ja kun koetan opastaa pidempään kunnolliseen esileikkiin sekä hitaaseen rakasteluun, suutahtaa!

Ollaankohan me kaikki tapailtu samaa miestä vai onko noita "rynkkypanijoita" useampi?!

Oli surkuhupaisaa tajuta, ettei nelikymppinen mies tunne muuta esileikkiä kuin  hätäisen kouraisun jalkovälistä  kummastellen miksei nainen  ole märkä  ja itse seksikin on kanimaista rynkytystä niin että mietin hajoaako ensin sänky vai miehen selkä. Ja kun koetin opastaa pidempään kunnolliseen esileikkiin sekä hitaaseen rakasteluun, suutahti!

Vierailija
4200/4559 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ehkä et, olet varmaan huomannut nuo jatkuvat ilkut ketjun sisällöistä, niistä mitkä just otsikkoon osuu. Tänne tyrkkää alapäähuumoria, haisevia juttuja vehkeistä, mitkä oikeasti kuuluu seksiosioon. Jokainen kai kohdallaan miettii, mihin osioon viestini parhaiten kuuluu.

Hyvänen aika, hyppää yli. Ei sinun tarvitse kaikkea lukea, en minäkään lue koskaan puutarhajuttuja. Ihan itse valitset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan