Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (4548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin yksin rauhallisesta autoajelusta maaseudulla kotimaista musiikkia kuunnellen.
Saatanpa juoda kahvit jossain pikkuisessa kahvilassa.
Muistan kans kun ajettiin pillurallia.
Ja otettiin pikkaset kahvit ja juustosämpylät.
Jännä että pilluralli-nimitys oli ihan hyväksyttävä sana siihen aikaan, nyt tietysti joku vetää siitäkin herneen nenäänsä. Hyvin kuvaava sana ja nuorten omaa kieltä.
Nykyään varmaan vaikeus saada aikaan parinmuodostusta ja lisää lapsia kun tätäkään ei enään kait harrasteta. Kaikki häärää vaan siellä sotessa ja vaikea siellä ketään kierrokseen saada. Tinderissäkin vaan niitä yhden yön panotreffejä.
Kaikki häärää vain siellä sotessa?!? :)
Sielläpä hyvinkin!
Häpeä! Kiusaat näppäilyvirheestä. Vain täysi tyhmä ei ymmärrä, kukaan muu ei pidä tätä vitsinä, vain kiusaaja-D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin yksin rauhallisesta autoajelusta maaseudulla kotimaista musiikkia kuunnellen.
Jännä että pilluralli-nimitys oli ihan hyväksyttävä sana siihen aikaan, nyt tietysti joku vetää siitäkin herneen nenäänsä. Hyvin kuvaava sana ja nuorten omaa kieltä.
Nykyään varmaan vaikeus saada aikaan parinmuodostusta ja lisää lapsia kun tätäkään ei enään kait harrasteta. Kaikki häärää vaan siellä sotessa ja vaikea siellä ketään kierrokseen saada. Tinderissäkin vaan niitä yhden yön panotreffejä.
Sielläpä hyvinkin!
Häpeä! Kiusaat näppäilyvirheestä. Vain täysi tyhmä ei ymmärrä, kukaan muu ei pidä tätä vitsinä, vain kiusaaja-D.
Eipäs laiteta kaikkea D:n piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahtalainen kuvaava merkitys: ajetaan ympyrää kuten pillukin on ja tavoitteena tehdä vaikutus tyttöihin ja siten saada pillua. Mikä olisi tyttöjen sana vastaavasti pojista: Kikkelikierros? Kyrpäkaarteet? Sinkuille tietysti: Runkkurundi. Kyllä kieli on mahtavaa.
Marja Paasion kirja Pilvihin on piian nännit - kansan seksiperinnettä
Esittelee seksiin liittyvää kansanperinnettä ja sanastoakin. Tietojen pohjana on Suomalaisen kirjallisuuden seuran kansanrunousarkiston ja Suomen murteiden sanakirjan arkiston kokoelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielläpä hyvinkin!
Eipäs laiteta kaikkea D:n piikkiin.
Tämä on D:llä ollut käytössä kymmeniä kertoja, oletko oppinut kiusaamistavan häneltä?
Ei ollut tarkoitus kiusata. Et näköjään ymmärrä huumoria lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin etsin aika kauan suomalaista hyvää ja luotettavaa, sekä omalle silmälle sopivannäköistä naista, mutta lopulta oli uskottava, ettei sellaista tahdo löytyä. Minulla on vielä yhtenä tärkeänä ominaisuutena naisessa, ettei se olisi jakanut peppuaan ympäri kyliä, joten homma vaikeutui vielä lisää.
Lopulta aloin tutkia ulkomaailmaa ja löysinkin maan, jossa naiset eivät ole mitään jakareita, vaan heidän kulttuurissaan on häpeällistä, jos menee sänkyyn ilman avioliittoa. Sieltä löysin oikein kauniin, mukavan ja hyvän vaimon. Hän antoi kalleimpansa minulle ja oli säästänyt sitä 32 vuotta.
Lähi-idässä tekevät moisia väärennös leikkauksia naisille. Koska siellä on äärimmäisen epätodennäköistä avioitua jos ei ole neitsyt. Heidän kulttuurissa jos nainen on naimaton 30v eikä enää neitsyt, he päätyvät monesti myymään itseään ja/tai lopettamaan elämänsä itse. Kyllä täällä euroopassa on vielä asiat todella hyvin vaikka et neitsyt enää olisi. Toista se on toisissa kulttuureissa, missä nainen menettää arvonsa lähes täysin jos neitsyys ei mene lopun elämän puolisolle.
Mainitaan tuo raamatussakin että jumala vihaa hylkäämistä. Kenties siksi kumit menevät myös rikki, se on merkki siitä että kyseinen pari on luotu yhteen jos niin käy. Ei ne sopimattomilla pareilla rikki mene.
Kysyn vielä kerran, että miksi on mukavaa pilkata minua täällä. Saatteko paljon iloa siitä elämäänne. Toivottavasti saatte. Se kertoo sitten teistä. Ei minusta. Ja minä totean, että parempi poistua. Terveisin P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, juu voititte. Pyydän viestini poistettavaksi ja toivottavasti poistuu. Huvittakaa itseänne jonkun toisen kustannuksella. - P
Tämä ei ole terapiaketju, täältä et voi saada apua tai neuvoja tai edes sympatiaa.
Olen saanut täällä hyviä ajatuksia viesteihini ja edelleenkin se lukee joka tahtoo ja se hyppää yli ketä ärsyttää. Jollekin se on vaikeaa ymmärtää. Samoin kukaan ei tavallaan voi hallita sitäkään mitä minä tänne kirjoitan, vaikka jotain niin h*lvetisti viestini ärsyttäisi. Ja minä en aina pyytele anteeksi sentään. En ihan aina. Nyt poistun, koska joku raja minullakin on ja mikään narri en muille ole ainakaan täällä. - P
Vierailija kirjoitti:
P, sinä kelpaat ja jokainen ihminen on juuri oikeanlainen sellaisena kuin on, pl kiusaajat ja muut luonnevikaiset.
Luen aina P:n jutut, vaikken vastaakaan. Kaunista kieltä ja toivon pilkahduksia vaikeuksien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Kondomi laatikoissa lukee että vaihdettava 15 minuutin välein, tämä juuri siitä syystä että ne eivät ole tehty kestämään 30 minuuttia kauempaa. Muut merkit kuin sultan contoure eivät tahdo kestää lainkaan, ainoa vähän paksumpi ja kestävämpi merkki mitä käyttänyt jos tarvii. Kondomit vievät innon sekstailla kokonaan, jos nainen ei käytä pillereitä tai muuta vaihtoehtoista ehjäisyä. Ei niitä jälki ehkäisyjä viitsi joka päivä hakea. *Pakkaus selosteissa usein mainitaan että "saattaa aiheuttaa lapsettomuutta jos täytyy käyttää useammin kuin 3krt/vuosi", joten tässä on myötätuntoa myös naisia kohtaan, en lapsettomuutta kumppaneilleni halua.
Ihmeellisin asia taitaa monelle naiselle olla se, että maailmasta löytyy myös kestäviä miehiä jotka kestää jopa useita tunteja. Itselle suuri ongelma koska naiset luulee etten halua heitä, ja monesti vaikea ottaa asia esille näin seksin vastaisessa yhteiskunnassa, missä #metoo varoitukset jatkuvasti mielessä jos mitään seksuaalista ottaa puheeksi. Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.
Noin 25 vuotta harrastellut seksiä kondomin kanssa ja kaksi kertaa on hajonnut,
ekalla kerralla oli käyttäjän kokemattomuudella osansa asiassa ja toisella kerralla taisi olla käyttäjän humalatilalla mahdollisesti vaikutusta.
Sikäli on vaikeaa samaistua tähän ongelmaan, kun ei itse ole koskaan kokenut kondomin käyttöä minkäänlaiseksi ongelmaksi. Eivätkä tosiaan ole hajoilleet tuolla tahdilla kuin sinulla.
Totta tuo, että noin poikkeukselliseen kestokykyyn eivät ole kaikki seksiä harrastaneet naiset törmänneet.
Aloin muistelemaan, että ovatko kumppanini sitten saaneet penetraatiossa orgasmin alle sen 15 minuutin... En ole tietenkään mitään sekuntikelloa käytellyt, mutta silti näin arvioisin olleen, vähemmistössä olleet ne kerrat, että menisi selkeästi pidempään.
Olen itse hitaasti lämpeävä, onko lie sillä vaikutusta ollut, että kumppani sitten on ollut jo valmiiksi aika virittyneessä tilassa. Päihtyneellä kestää kauemmin, mutta en yleensä ole tykännyt humalassa enkä humalaisen kanssa touhuta, koska tuntuma on silloin mielestäni huonompi.
Minulla ei kylläkään ole suurta otantaa kumppaneista (olleet pitkiä suhteita), joten todennäköisesti ei ole vain sattunut vielä sinun tyyppistä kumppania kohdalle.
Keskustelupalstojen hyvä puoli, että monenlaiset kokemukset tulevat esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä kerran, että miksi on mukavaa pilkata minua täällä. Saatteko paljon iloa siitä elämäänne. Toivottavasti saatte. Se kertoo sitten teistä. Ei minusta. Ja minä totean, että parempi poistua. Terveisin P.
Pentti, kukaan ei varmastikkaan pilkkaa sinua täällä tieten tahtoen. Perustele tarkemmin, ehkä on enemmänkin oma asenteesi.
Mikä sinua oikeasti vaivaa. Pakko kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, juu voititte. Pyydän viestini poistettavaksi ja toivottavasti poistuu. Huvittakaa itseänne jonkun toisen kustannuksella. - P
Tämä ei ole terapiaketju, täältä et voi saada apua tai neuvoja tai edes sympatiaa.
Olen saanut täällä hyviä ajatuksia viesteihini ja edelleenkin se lukee joka tahtoo ja se hyppää yli ketä ärsyttää. Jollekin se on vaikeaa ymmärtää. Samoin kukaan ei tavallaan voi hallita sitäkään mitä minä tänne kirjoitan, vaikka jotain niin h*lvetisti viestini ärsyttäisi. Ja minä en aina pyytele anteeksi sentään. En ihan aina. Nyt poistun, koska joku raja minullakin on ja mikään narri en muille ole ainakaan täällä. - P
Ei ärsytä lainkaan, jokainen kirjoittakoon oman tuntemuksensa mukaan.
Pyydän, että jätätte minut rauhaan nyt. - P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentti, kukaan ei varmastikkaan pilkkaa sinua täällä tieten tahtoen. Perustele tarkemmin, ehkä on enemmänkin oma asenteesi.
Ehkä parempi olisi kirjoittaa jonnekkin sekasin-chattiin tai soittaa mieli ry:n puhelimeen. Kuten jo aikaisemmin vastattu niin tämä ei ole terapia-ketju, eikä ole varmaan hyväksi sinullekkaan tänne tuollaisista asioista kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän, että jätätte minut rauhaan nyt. - P
Tämä niille joiden pitää jotain ikävää viestiini kommentoida. En oikein ole oikea ihminen siihen touhuun ja teidän kohteeksenne. Miettikää sitä. Mutta juu parempi poistua, koska en minä täällä käy sen vuoksi, että joku saa minua nauraa. Oikeassa elämässä, kun se on jo tuttua niin miksi katseli samaa täällä. Järjetöntä. - P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P, sinä kelpaat ja jokainen ihminen on juuri oikeanlainen sellaisena kuin on, pl kiusaajat ja muut luonnevikaiset.
Luen aina P:n jutut, vaikken vastaakaan. Kaunista kieltä ja toivon pilkahduksia vaikeuksien keskellä.
Samoin minä!
Älä P välitä noista pienisieluisista piikkisioista, sinulla on täällä paljon lukijoita ja tukijoita, jotka odottavat kuulumisiasi ja ajatuksiasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi olisi kirjoittaa jonnekkin sekasin-chattiin tai soittaa mieli ry:n puhelimeen. Kuten jo aikaisemmin vastattu niin tämä ei ole terapia-ketju, eikä ole varmaan hyväksi sinullekkaan tänne tuollaisista asioista kirjoitella.
Miksi minä en voisi tänne kirjoittaa asioistani jos on minulle ok. Täällä sanotaan aina, ettei saisi rajoittaa toisten viestejä ja pitäisi kaikki aiheet olla ok. Ja nyt minun pitäisi sitten miettiä voinko kirjoittaa tänne omista jutuistani. Ei se näin oikein mene oikein jos tartutaan sitten viesteihin. Minusta viestissäni ei ole mitään pahaa jos katsoo muidenkin viestejä täällä. En minä kirjoita kuin ajatuksistani. En mitään pahaa asiaa muihin liittyen tai mitään loukkaavaa. Jos se ei ole sinulle ok niin miksi minun pitäisi hävetä viestiäni täällä jossa vaan pohdin ajatuksiani. Oikeastaan en minä kärsi viesteistäni yhtään. Jos sinä kärsit niin sinä voit jättää ne lukematta.
Samalla minä en sitten enää kirjoita tänne jos joku alkaa kyttäämään viestejäni, koska moraali on sitä, että jos sanotaan aiheen olevan vapaa niin sitten se on sitä kaikille. Olen elämässäni tottunut tekemään monesti niin kuin se ok muille., mutta ei minun aina tarvitse myöntyä. En viesteilläni tuo pahaa muille ja ne voi sivuuttaa jos tahtoo. Terveisin P.
P. Tottakai saat kirjoittaa, täällä on aina joku törppö, joka ilkeilee kirjoittajille. Outo tapa, mutta olkoon niin. En minäkään juutu siihen, vaan keskityn kivoihin viesteihin. Onneksi niitä on enemmät. Tuo yksi varsinkin kirjoittaa erittäin rumasti, en ymmärrä, miksi Sanoma sallii sivuillaan monista ilmoituksista huolimatta.
Taidan minäkin jo toivottaa hyvää yötä kaikille pomppiville poneille ja laahustaville laamoille, Tämä päivä on Vauvan osalta pulkassa.
Mukavia puutarhajuttuja täällä, reseptejä, perinteisiä ruokaohjeita. Käsitöitä.Yms niinkuin otsikkoon kuuluu. Jatketaan näillä :)