Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (3624)
Parikkalan drooni on ulkomainen, ilmoitti uutiset. Mitenkähän se Espoon havainto?
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia viestejä poistetaan, niin ei enää huvita tällainen keskustelu. Olkoon sitten niin, pääsen tästä eroon. Sanon hyvää yötä ja moi vaan.
Hyvää huomenta, höpönassut.
Kostaja uhoaa ja poistaa kohta varmuuden vuoksi kaikki viestit, paitsi omansa. Ylläpito poistaa trollausjank jank viestit. Jäljelle jää: nada. Kiva ketju :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajetaan D pois koko ketjusta! Miksi annetaan kiusaajan jäädä?
Jos se on tämä joka kirjoittaa isoilla riviväleillä, saa puolestani poistua. Yksi lause ja pari riviä tyhjää ja sama kymmenen kertaa. Pilaa ketjun. Muut saa jäädä.
Hän juuri on Doris.
Jaha. Eli Dorikselle sellaisia terveisiä että säästele sitä entteriä. Tai mitä teetkään että tulee niin isot välit tekstiin.
Säästele myös jankkausta samoista asioista ja valehtelua. Ihan omat jutut riittää. Eikä tarvi koko päivää kirjoitella, anna muillekin tilaa. 🐣🐥
Joo, d esiintyy liikaa täällä ketjussa. Päällepäsmäröi ja valittaa.
Tarkoitit tietysti: djankkaaja. Kunnes mode poistaa trollauksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos katson passikuvaani niin mietin, että olisi parempi olla mies jos näyttää mieheltä muutenkin. Laatikkoleuka ei ole naisen hyvä puoli. Tämä huumorilla jos saa todeta. 😅
Vanha viisaus: Jos sinut tunnistaa passikuvasta, olet todellakin loman tarpeessa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jeppe juo?
Miksi jankuttaja jankkaa?
Miksi koira nuolee muniaan?
Vasraus kaikkiin: Koska voi.
Kevennystä tikkutiistaihin
Uuden opin mukaan tikkutiistai on aina hänellä, joka menneitä päivästä toiseen jankuttaa.
Loistava ajatus. Ja vuoden noita-akaksi nimetään pääsiäisen kunniaksi se, joka nimittelee, rajoittaa ja huiskii luudallaan muita pois. Titteli edellyttää pitkäaikaista toimintaa.
Tämän myötä:
Kepeää kellokeskiviikkoa.
Kyllä niissä viesteissä on totuus nähtävissä, Doris näytteli ammattikirjoittajaa. Ei ne ole trollausta, vaan valheen paljastusta. Ei ne häviä, vaikka väittäisit muuksi. Olet sinä D aika roisto, nytkin näkyvissä sun kataluudet, etkä sä silti kadu. Syytät vaan kataluuksien paljastajaa. Ja ennen kuin alat huutaa djnkkaajaa, en ole ennen susta mitään kirjoittanut, nyt täyttyy jo rauhallisen ihmisenkin mitta. Pöyristyttävää käytöstä.
Pyörälenkillä kävin ja lakanapyykki pyörii koneessa. Tässä arvon siivoanko tänään vai vasta huomenna. Kunhan hengitys tasaantuu, niin päätän vasta sitten:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niissä viesteissä on totuus nähtävissä, Doris näytteli ammattikirjoittajaa. Ei ne ole trollausta, vaan valheen paljastusta. Ei ne häviä, vaikka väittäisit muuksi. Olet sinä D aika roisto, nytkin näkyvissä sun kataluudet, etkä sä silti kadu. Syytät vaan kataluuksien paljastajaa. Ja ennen kuin alat huutaa djnkkaajaa, en ole ennen susta mitään kirjoittanut, nyt täyttyy jo rauhallisen ihmisenkin mitta. Pöyristyttävää käytöstä.
On tietysti totta, mutta perinteen mukaisesti D ohittaa vastuunsa ja puuttuu epäoleelliseen. Niin tuttua.
Kellokeskiviikkona sidottiin kirkonkellojen kielet, etteivät nekään meluaisi hiljaisella viikolla. Ei siis kepeää, vaan hiljaista kellokeskiviikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Oletpa jankkaaja tai et:
Millä perusteella syytät Dorista? Tällä kertaa ei minua syytetty, mutta usein saan lokaa niskaani aivan syyttä. Kaikki täällä eivät ole Doriksia.
Olen täysin kyllästynyt korjaamaan virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätemiskeskustelusta vielä.
Mulle on ihan selvää, että tässä ketjussa ja kaikkialla muualla on minua älykkäämpiä, sivistyneempiä, paremmin koulutettuja, kauniimpia, terveempiä, nuorempia, kielitaitoisempia ja lahjakkaampia ihmisiä.
Samoin on minua tyhmempiä, sivistymättömämpiä, huonommin koulutettuja, rumempia, sairaampia, vanhempia, kielitaidottomampia ja lahjattomampia ihmisiä.
Näinhän maailma rakentuu. Mulle tämä ei ole mikään ongelma. Olen tyytyväinen itseeni ihan keskinkertaisuutena. Kun haluan olla parempi jossain kuin olen, teen asialle jotain. En rupea nälvimään niitä, jotka koen paremmiksi.
Miksi joku tekee tästä jaosta myllynkiven kaulaansa? Jos ei hyväksy itseään sellaisena kuin on, kannattaa kehittää itseään ja jättää muitten nälviminen. Onnistumisen kokemukset nostaa itsetuntoa. Saa itselleen paremman elämän.
Tämä juuri. Joku jo kirjoittikin, että tyytyväisen ihmisen ei tarvitse solvata ja nälviä. En minäkään kaikista kirjoituksista ole samaa mieltä, en tosiaan. Eniten ärsyttää tahallinen ilkeily. Ei ole aikuisen puuhaa tuo. Eikä onnellisen.
Onnellinen ei ole se, kellä on paljon, vaan se, joka osaa olla tyytyväinen siihen, mitä on.
Tätä juuri mietin, kun luin eilisillan viestejä. Kymmeniä dorisherjoja ja ilkeilyä. Ilmoitin ylläpitoon trollista. Miksihän häirikkö matkii Dorista? Syyttää tätä liiasta kirjoittelusta, itse täyttää sivut jankkauksellaan. Nuo trollaukset ylläpito kyllä poistaa, tavalliset kommrntit pojsraa kyllä häirikkö, varmuuden vuoksi. Jos vaikka joku sattuisi olemaan Doriksen.
Olet ilkeä, olet lapsellisen naurettava ja läpinäkyvä. Uhoat kostoasi välittämättä keneen se osuu. Tahdot hallita ja rajoittaa keskustelua poistoin ja ilkuin.
Miten sinusta tuli noin ilkeä? Mieti.
Poistat tämänkin, kun et totuutta kestä.
Moni lähtee ketjusta sinun takiasi. Ketju on pilalla. Sinä pilaat sen. Niinkuin monet muutkin.
Tämä kirjoitus ei ole aprillipila, kunpa olisikin.
Asiaa. Minäkin ilmoitin ylläpitoon taas eiliset herjausviestit. Ei ole aikuisen käytöstä nälviä palstalla noin rumasti. Poistukoot nuo. Ja jatkossa myös. Jos sivut täyttyy jankkauksesta, ei keskustelulle jää tilaa. Ja jospa jotkut kirjoittaa mukavia, trolli poistaa välistä kommentteja. Oikea ilniö! Poistun tylsiin, siellä saa nauraa. Silliä ja kuravettä!
Ilmoitin aamulla eiliset kymmenet djankkaukset ylläpitoon. Ei asiallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätemiskeskustelusta vielä.
Mulle on ihan selvää, että tässä ketjussa ja kaikkialla muualla on minua älykkäämpiä, sivistyneempiä, paremmin koulutettuja, kauniimpia, terveempiä, nuorempia, kielitaitoisempia ja lahjakkaampia ihmisiä.
Samoin on minua tyhmempiä, sivistymättömämpiä, huonommin koulutettuja, rumempia, sairaampia, vanhempia, kielitaidottomampia ja lahjattomampia ihmisiä.
Näinhän maailma rakentuu. Mulle tämä ei ole mikään ongelma. Olen tyytyväinen itseeni ihan keskinkertaisuutena. Kun haluan olla parempi jossain kuin olen, teen asialle jotain. En rupea nälvimään niitä, jotka koen paremmiksi.
Miksi joku tekee tästä jaosta myllynkiven kaulaansa? Jos ei hyväksy itseään sellaisena kuin on, kannattaa kehittää itseään ja jättää muitten nälviminen. Onnistumisen kokemukset nostaa itsetuntoa. Saa itselleen paremman elämän.
Tämä juuri. Joku jo kirjoittikin, että tyytyväisen ihmisen ei tarvitse solvata ja nälviä. En minäkään kaikista kirjoituksista ole samaa mieltä, en tosiaan. Eniten ärsyttää tahallinen ilkeily. Ei ole aikuisen puuhaa tuo. Eikä onnellisen.
Onnellinen ei ole se, kellä on paljon, vaan se, joka osaa olla tyytyväinen siihen, mitä on.
Tätä juuri mietin, kun luin eilisillan viestejä. Kymmeniä dorisherjoja ja ilkeilyä. Ilmoitin ylläpitoon trollista. Miksihän häirikkö matkii Dorista? Syyttää tätä liiasta kirjoittelusta, itse täyttää sivut jankkauksellaan. Nuo trollaukset ylläpito kyllä poistaa, tavalliset kommrntit pojsraa kyllä häirikkö, varmuuden vuoksi. Jos vaikka joku sattuisi olemaan Doriksen.
Olet ilkeä, olet lapsellisen naurettava ja läpinäkyvä. Uhoat kostoasi välittämättä keneen se osuu. Tahdot hallita ja rajoittaa keskustelua poistoin ja ilkuin.
Miten sinusta tuli noin ilkeä? Mieti.
Poistat tämänkin, kun et totuutta kestä.
Moni lähtee ketjusta sinun takiasi. Ketju on pilalla. Sinä pilaat sen. Niinkuin monet muutkin.
Tämä kirjoitus ei ole aprillipila, kunpa olisikin.
Sori, mutta tällaiset valitusvirret on tylsiä lukea. Niitä on niin usein. Kokonaisuus toimii näin: 1.Ensin Dooris arvostelee muita.
2.Sitten trollit/häiriköt tms. arvostelee häntä.
3.Sitten Dooris alkaa uhota.
4.Trollit/häiriköt tms. tekee samoin.
5.Lopuksi seuraa muitten kirjoittamia saarnoja, jossa trolleja/häiriköitä tms. haukutaan. Dooriksen toimintaan ei koskaan puututa, vaikka se on alkusyy.
Trollit/häiriköt tms. ovat Dooriksen peili. Heijastavat sen, miten hän toimii.
Jos kohta 1 saadaan korjattua, kohdat 2-5 käy tarpeettomiksi.
Voitte tietysti kirjoitella vapaasti valitusvirsiä. Hyödyllisempää olisi tukea Doorista asialliseen kirjoitteluun.
Kuka jaksaa kirjoittaa kukkausi kuukauden perään djankkausta kymmeniä viestejä päivässä? Yksi. Kuka jaksaa lukea? Ei kukaan. Lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti totta, mutta perinteen mukaisesti D ohittaa vastuunsa ja puuttuu epäoleelliseen. Niin tuttua.
Ja muut vapauttaa Dooriksen vastuusta.
En löydä täältä Doriksen uhoa tai muiden arvostelua. Ainoa, ketä hän moittii, on tuo maaninen djankkaaja.
Jos nuokaan on Doriksen kynästä. En tiedä. Niin moni on kurkkuaan täynnä tuota häirikköjankkaajaa. Myös minä.
En sano mitään, vietän hiljaista viikkoa ;)
Etkö ymmärrä häirikkö, että jatkuvasti laitat D:n piikkiin niin monet kirjoittajat, ettei ole tosikaan? Miten voit erehtyä niin pahasti ja usein? Viestisi ohitetaan, rumat ilmoitetaan. Ketään ei kiinnosta. Olet narri, vitsi ja pelle. Sinulle hymähdellään ja naureskellaan.
Vierailija kirjoitti:
En sano mitään, vietän hiljaista viikkoa ;)
Minäkin aloitan nyt. Täällä tulee vaan huonolle tuulelle, kummallista luettavaa.
Tsau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia viestejä poistetaan, niin ei enää huvita tällainen keskustelu. Olkoon sitten niin, pääsen tästä eroon. Sanon hyvää yötä ja moi vaan.
Hyvää huomenta, höpönassut.
Kostaja uhoaa ja poistaa kohta varmuuden vuoksi kaikki viestit, paitsi omansa. Ylläpito poistaa trollausjank jank viestit. Jäljelle jää: nada. Kiva ketju :(
Huomenta, papunokat ja herkkähipiäiset. Muistetaan taas vetää papua nokkaan ja velloa moraalisessa närkästyksessä. Pidetään periaatteestamme kiinni. Mikään ei ole meidän syytä. Ilniöt ja trollit saa ottaa syyt niskoilleen. Mehän ei peiliin katsota. Olkaapa valmiina valittamaan modelle. Mukavaa päivää mukaville.
Asiaa. Minäkin ilmoitin ylläpitoon taas eiliset herjausviestit. Ei ole aikuisen käytöstä nälviä palstalla noin rumasti. Poistukoot nuo. Ja jatkossa myös. Jos sivut täyttyy jankkauksesta, ei keskustelulle jää tilaa. Ja jospa jotkut kirjoittaa mukavia, trolli poistaa välistä kommentteja. Oikea ilniö! Poistun tylsiin, siellä saa nauraa. Silliä ja kuravettä!