Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (3622)

Vierailija
3401/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro Doris miksi tänään valehtelit olevasi ammattikirjoittaja? Vaikka olet extarjoilija kaljakuppilasta, matalasti koulutettu eläkeläinen? Miten voit luulla, että joku uskoo sua? 

Tätä hän on tehnyt aina, rooleja on kymmeniä. Peukuttaa omiaan sitten. Feikki valehtelija.

Opettaja, toimittaja, puutarhuri, mummeli, bloggari, asianajaja, lukiolainen, ym ym.

Vasta huomenna saa valehdella, d on tehnyt sitä koko ikänsä.  Aprillia koko vanhus.

Vierailija
3402/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro Doris miksi tänään valehtelit olevasi ammattikirjoittaja? Vaikka olet extarjoilija kaljakuppilasta, matalasti koulutettu eläkeläinen? Miten voit luulla, että joku uskoo sua? 

Hän taitaa olla kotiarestissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisia viestejä poistetaan, niin ei enää huvita tällainen keskustelu. Olkoon sitten niin, pääsen tästä eroon. Sanon hyvää yötä ja moi vaan.

Moi vaan. Surullista, että Doris saa pilata aina kaikki ketjut.

Vierailija
3404/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on niin lepsu mies, ettei se uskalla sanoa yhtään poikkipuolista sanaa. Naureskellaan tohvelille  täällä. 😁

Vierailija
3405/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on niin lepsu mies, ettei se uskalla sanoa yhtään poikkipuolista sanaa. Naureskellaan tohvelille  täällä. 😁

Miesparka. Ei ihme  että d huhuilee kunnon erikoismiestarzanin perään. Kunnon äijä se on oltava. 😂

Vierailija
3406/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troneja satelee Suomeen. Kyllä pelottais asua kaakkois-Suomessa ja itärajalla.

Vierailija
3407/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesparka. Ei ihme  että d huhuilee kunnon erikoismiestarzanin perään. Kunnon äijä se on oltava. 😂

💪💞

Vierailija
3408/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätemiskeskustelusta vielä. 

Mulle on ihan selvää, että tässä ketjussa ja kaikkialla muualla on minua älykkäämpiä, sivistyneempiä, paremmin koulutettuja, kauniimpia, terveempiä, nuorempia, kielitaitoisempia ja lahjakkaampia ihmisiä. 

Samoin on minua tyhmempiä, sivistymättömämpiä, huonommin koulutettuja, rumempia, sairaampia, vanhempia, kielitaidottomampia ja lahjattomampia ihmisiä.

Näinhän maailma rakentuu. Mulle tämä ei ole mikään ongelma. Olen tyytyväinen itseeni ihan keskinkertaisuutena. Kun haluan olla parempi jossain kuin olen, teen asialle jotain. En rupea nälvimään niitä, jotka koen paremmiksi. 

Miksi joku tekee tästä jaosta myllynkiven kaulaansa? Jos ei hyväksy itseään sellaisena kuin on, kannattaa kehittää itseään ja jättää muitten nälviminen. Onnistumisen kokemukset nostaa itsetuntoa. Saa itselleen paremman elämän.

Tämä juuri. Joku jo kirjoittikin, että tyytyväisen ihmisen ei tarvitse solvata ja nälviä. En minäkään kaikista kirjoituksista ole samaa mieltä, en tosiaan. Eniten ärsyttää tahallinen ilkeily. Ei ole aikuisen puuhaa tuo. Eikä onnellisen.

Onnellinen ei ole se, kellä on paljon, vaan se, joka osaa olla tyytyväinen siihen, mitä on.

Päivän viisaus.

Niin on. Se, joka on tyytymätön itseensä, kadehtii alemmuudentunnossaan muita  vaikka sivistyssanoista. Pyrkii rajoittamaan toisten jutut yhtä suppeiksi kuin omansa. Sosiaaliset taidot kun vielä puuttuu, soppa on valmis. Surullista, mutta toisten hyvöntahtoisuuden varassa.

Miksi me hyväksytään tällaista? Säälistä? Laiskuudesta?

Noista,  ja osalla sama arvomaailma, voi jopa tuntea oikeassa elämässä. Osa taas ei välitä. 

Vierailija
3409/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan Itärajalla uskalletaan mennä nukkumaan jos trone putoo kämppään.

Vierailija
3410/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kateeks niitä käy.

Vierailija
3411/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajetaan D pois koko ketjusta! Miksi annetaan kiusaajan jäädä? 

Jos se on tämä joka kirjoittaa isoilla riviväleillä, saa puolestani poistua. Yksi lause ja pari riviä tyhjää ja sama kymmenen kertaa. Pilaa ketjun. Muut saa jäädä.

Hän juuri on Doris.

Jaha. Eli Dorikselle sellaisia terveisiä että säästele sitä entteriä. Tai mitä teetkään että tulee niin isot välit tekstiin.

Vierailija
3412/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekäs huomenna on trone tippunut.

Vierailija
3413/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on tämä joka kirjoittaa isoilla riviväleillä, saa puolestani poistua. Yksi lause ja pari riviä tyhjää ja sama kymmenen kertaa. Pilaa ketjun. Muut saa jäädä.

Hän juuri on Doris.

Jaha. Eli Dorikselle sellaisia terveisiä että säästele sitä entteriä. Tai mitä teetkään että tulee niin isot välit tekstiin.

Säästele myös jankkausta samoista asioista ja valehtelua. Ihan omat jutut riittää. Eikä tarvi koko päivää kirjoitella, anna muillekin tilaa. 🐣🐥

Vierailija
3414/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän juuri on Doris.

Säästele myös jankkausta samoista asioista ja valehtelua. Ihan omat jutut riittää. Eikä tarvi koko päivää kirjoitella, anna muillekin tilaa. 🐣🐥

Joo, d esiintyy liikaa täällä ketjussa. Päällepäsmäröi ja valittaa.

Vierailija
3415/3622 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kateeks niitä käy.

itärajalla ei asu arkajalkoja

Vierailija
3416/3622 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava huomio, ettei kenenkään tehtävä ole viihdyttää muita eikä järjestää kenellekään mitään sirkusta täällä. Iso osa täällä kuitenkin kirjoittaa suodatin päällä. Kohteliaasti ja siten, että muitakin voisi kiinnostaa. Jotta heräisi keskustelua ja ketjussa viihdyttäisiin. Sellaista peruskauraa, toisten huomioon ottamista. Jotkut kutsui sitä sirkukseksi ja muitten viihdyttämiseksi, johon eivät katso velvollisuudekseen osallistua. Oikeassa elämässä sitä kutsutaan sosiaalisiksi taidoiksi. Mitä tapahtuisi, jos kaikki poistaisi suodattimen? 

Minä kirjoitin tuon viestin mihin viittasit ja joka poistui täältä. Sen sanoma oli se, että jos valittaa tylsistä jutuista täällä on väärässä paikassa, koska meidän tehtävämme ei ole miettiä onko ok kirjoittaa esim ruoasta tai onko ok kirjoittaa edes päivästäni tänne jos jonkun on ok arvostella sitä viestiä ja samalla käyttää oikeuttaan siihen. Tämä ei ole ok, koska kukaan täällä ei välttämättä pyydä ketään arvostelemaan elämäänsä. Jos minulla jonkun mielestä tylsä elämä josta saa vaan tylsiä kuulumisia niin mitä kenenkään täytyy sitä täällä minulle sanoa. Mitä se hyödyttää ketään. Mieluummin se lukee joka tahtoo ja se joka ei tahdo niin ei lue.

Näin en tarkoittanut tässä sitä, etteikö tavalliset toisten huomioon ottamiset yms sisältyisi käytökseen. Näin joka tulkitsee viestinäni väärin. Kyseessä oli vastine siihen, että jos pyytää viihdytystä ja hänellä on täällä tylsää niin käyttääkö ihminen siinä itsekin oikeuttaan väärin? Mikä saa hänet tavallaan päättämään millainen viesti tänne kuuluu ja mikä ei. Sekin on tavallaan erikoista toimintaa. Näin suodatin voisi toimia myös siinä mielessä, että mitä on ok toiselle kirjoittaa. Onko minun esim ok tarttua täällä viesiiin, joka minua tylsistyttää ja siitä valittaa. Minusta ei. Näin tässäkin vääristellään viestiäni. Sosiaalisia taitoja on myös vaikeneminen. Jos täällä joku viesti tylsistyttää niin hyppään sen yli, enkä anna palautetta siitä. Tätä kaikkea tarkoitin.

Aika osuvaa tekstiä.

Työkseni kirjoittavana arvioin kirjoituksia joskus vahingossa vapaallakin. Mihinkäs seepra raidoistaan pääsisi? 

Voit kirjoittaa työksesi, mutta et osaa sitä. Pitkässä tekstissä oli jatkuvaa toistoa, mutkikkaita virkkeitä ja asia  tulisi ilmi muutamalla lauseella. Tiivistämistä tarvitsisi.  Jotta olisi helpompi lukea, oikeinkirjoitus tulisi ottaa huomioon. Feikkiä on sinun arvostelusi. Ylimpään viestiin en ota kantaa. 

Yllä Doriksen vakehtelu.

Valehtelu.

Vierailija
3417/3622 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän juuri on Doris.

Ei d malta, joka asiaa sen on kommentoitava, jatkaa emännöintiään kuten vuosia sitten. Rasittava.

Vierailija
3418/3622 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aidosti minä vain ihmettelen sitä, että mitähän ne naiset oikein ajattelee? Itse ainakin puolustaudun, jos päälle käydään. Ei se sukupuoli sinua suojaa. Ensisijaisesti ajattelen, että toisella saattaa olla vaikka teräase ja minun täytyy pudottaa se, jotta en ole vaarassa tai muut lähelläolijat eivät ole vaarassa. Jos naisella on rohkeutta ylittää se fyysisen väkivallan kynnys itse, hänellä on silloin myös valmiudet kantaa seuraukset. Sitäpaitsi edelleen parisuhdeväkivalta on yleisintä lesbosuhteissa ihan faktuaalisesti. Sitä on jo vaikeampaa kääntää miesten syyksi.

Vierailija
3419/3622 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sukulaiseni asuu lähellä itärajaa, ja on ollut jo vuosia huolissaan.  Kyseli, pääseekö luoksemme läntiseen Suomeen, jos tilanne joskus pahenisi. Toivotimme tietysti tervetulleeksi jo sitä ennenkin.

Vierailija
3420/3622 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätemiskeskustelusta vielä. 

Mulle on ihan selvää, että tässä ketjussa ja kaikkialla muualla on minua älykkäämpiä, sivistyneempiä, paremmin koulutettuja, kauniimpia, terveempiä, nuorempia, kielitaitoisempia ja lahjakkaampia ihmisiä. 

Samoin on minua tyhmempiä, sivistymättömämpiä, huonommin koulutettuja, rumempia, sairaampia, vanhempia, kielitaidottomampia ja lahjattomampia ihmisiä.

Näinhän maailma rakentuu. Mulle tämä ei ole mikään ongelma. Olen tyytyväinen itseeni ihan keskinkertaisuutena. Kun haluan olla parempi jossain kuin olen, teen asialle jotain. En rupea nälvimään niitä, jotka koen paremmiksi. 

Miksi joku tekee tästä jaosta myllynkiven kaulaansa? Jos ei hyväksy itseään sellaisena kuin on, kannattaa kehittää itseään ja jättää muitten nälviminen. Onnistumisen kokemukset nostaa itsetuntoa. Saa itselleen paremman elämän.

Tämä juuri. Joku jo kirjoittikin, että tyytyväisen ihmisen ei tarvitse solvata ja nälviä. En minäkään kaikista kirjoituksista ole samaa mieltä, en tosiaan. Eniten ärsyttää tahallinen ilkeily. Ei ole aikuisen puuhaa tuo. Eikä onnellisen.

Onnellinen ei ole se, kellä on paljon, vaan se, joka osaa olla tyytyväinen siihen, mitä on.

Tätä juuri mietin, kun luin eilisillan viestejä. Kymmeniä dorisherjoja ja ilkeilyä. Ilmoitin ylläpitoon trollista. Miksihän häirikkö matkii Dorista? Syyttää tätä liiasta kirjoittelusta, itse täyttää sivut jankkauksellaan. Nuo trollaukset ylläpito kyllä poistaa, tavalliset kommrntit pojsraa kyllä häirikkö, varmuuden vuoksi. Jos vaikka joku sattuisi olemaan Doriksen.

Olet ilkeä, olet lapsellisen naurettava ja läpinäkyvä. Uhoat kostoasi välittämättä keneen se osuu. Tahdot hallita ja rajoittaa keskustelua poistoin ja ilkuin.

Miten sinusta tuli noin ilkeä? Mieti.

Poistat tämänkin, kun et totuutta kestä. 

Moni lähtee ketjusta sinun takiasi. Ketju on pilalla. Sinä pilaat sen. Niinkuin monet muutkin.

Tämä kirjoitus ei ole aprillipila, kunpa olisikin.