Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai perintöä ja meistä tuli nyt miljonäärejä

Vierailija
04.02.2026 |

Aikaisemmin siis omistimme yhdessä rivitaloasunnon, kerrostaloasunnon, osan toisesta kerrostaloasunnosta sekä kaksi kesämökkiä, kaikki em. Pääkaupunkiseudulla. Nyt tuli vielä sitten 700 000€:n arvosta varallisuutta perintöinä. 

Olen jäämässä piakkoin työttömäksi ja tässä katselen työpaikkoja. Voi olla, etten enää viitsi palata työelämään lainkaan, vaan keskityn liikuntaan ja opiskeluun. Tulen saamaan ansiosidonnaista. Puolisolla on työpaikka. Olemme nelikymppisiä.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin huomaa että ap on trolli. Ei 700k ole niin iso raha, että sen turvin jäädään työelämästä pois. Varsinkin kun se ei ole omaa rahaa.

Mies sen sijaan saattaa harkita vaikka 80% työaikaan siirtymistä perinnön ja siitä saatavien sijoitustuottojen turvin.

No niinhän minä sanoin. Pääosa omaisuudestamme koostuu asunnoista ja kiinteistöistä, kaikki Pääkaupunkiseudulla (ei Vantaa).

Ap

Vierailija
122/124 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautithan täysin hinkein siitä rupuisesta kansaneläkkeestä sitten joskus 20 vuoden päästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautithan täysin hinkein siitä rupuisesta kansaneläkkeestä sitten joskus 20 vuoden päästä. 

Silloin (yli 20 vuoden päästä) tuskin on mitään eläkejärjestelmää enää. Sääli niitä, jotka maksaneet korkeaa eläkemaksua. Silloin lapset varmasti joutuvat elättämään vanhempansa. Onneksi minulla on varakkaat lapset.
Ap

Vierailija
124/124 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme