Poikien 5v ja 3v synttärit lähestyvät, kakku ideoita hakisin
veljekset täyttävät parin päivän välein vuosia ja joka vuos olen jonkun yhteis kakun heille keksinyt.
1v ja 3v oli kello jolloin pieni viisari näytti 1:stä ja iso viisari 3:sta. Viime vuonna oli linna torneineen (toinen isolle ja toinen pienelle).
Nyt en millään kekkaa mitä leipoisin. Oisko kellään kivoja ideoita (helpohkoja) yhteis kakkuun jossa molemmille oma puoli.
-MM- ja pojat kohta 3v ja 5v
Kommentit (5)
toi oli kiva idea, esikoisella oli 1v juna kakku ja nyt vois todellakin tehdä junan vaunuineen.
Vielä otan ideoita vastaan.
Isommalle isompi purjevene ja pienemmälle pienempi siihen viereen.
Purjeisiin voisi sitten kirjoitella nimet ja iät tai nimikirjaimet-ikä tai syntymävuoden kaksi viimeistä numeroa (esim Matti Virtanen synt. 2003 = MV-03)
Helppo tehdä vaikka ns käärtorttupohjista. Jämistä voi askarrella vaikka majakan.
http://www.bakeandparty.com
Olen itse koittanut useita vuokia, hyvin onnistunut. Jos olet taiteellinen, niin varmaan saa kääretorttulevyistäkin leikeltyäja tehtyä hauskoja malleja.
Teen heille Puuha Pete kakun, kummankin suosikin :-) Löysin sellaisen ohjeen että siihen ei tartte osata mitään erikoisia marsipaani tmv päällisiä tehdä. Se koristellaan Puuha Pete leluilla ja siihen ei tartte itse tehdä koristeeksi kuin tietä ja nurmikkoa :-)
Viime vuonna meillä oli muistaakseni rekkakakku (tai juna..). Perävaunuun pantiin karkkia ja renkaat, ikkunat ymv koristeltiin karkilla.
Onkos teillä joku suosikki hahmo lapsilla?
P + 40+2 ja pojat kohta 3v ja 5v
Miten ois junakakku??
Veturi joka vetää ainakin 2 vaunua, ja siihen poikien omat vaunut. Junavaunuissahan voi olla esim nimet kirjoitettu sivulle tai numerot/vuodet mitkä ne täyttävät.