Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1543)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa taviskautta koska tämä beata on mulle tavis enkä jaksais ees kuulla sen kommentteja, tylsä. Mutta voisko saada näyttelijäkauden ja kaikki yli 60 vee. Kari Heiskanen, Peteliuksesta en tykkää mutta kait hänet vois rykryä jos pakko, Saariluoma ehdottomasti vaikka taitaa olla 50+, H-P Björkman, Riitta Havukainen, Hietalahti, ei Suosaloa, jne. Ois ihan super, nähtäis kuka sitä sitten oikeesti osaa näytellä. Mutta ei tietenkään mahdollista koska vanhuksia. Nuoret ei edes tiedä keitä noi on.
Ja tähän vielä lisää Esko Kovero, Annaliisa tai Maija Peuhu, salkkareitten talonmies jne. Olis niin hauskaa kun joku tämmönen extrakausi saatas, eihän nuorten sitä tarttis kattoo, ehkä formaattia lainattas ulkomaillakin. Myydäänhän mainoksissakin nykyään tavaraa vanhoille kun niillä on se raha, Boschin kylmälaitteita mainostaa vanha pappa ja mamma. On liukaste sisäänpäin vagisan ja liukaste ulospäin oxeberon tms. Nyt suomen Petolliset -tuotanto tehkää jotain uraa uurtavaa.
Ei kiitos kanavan omille eläteille, joita kierrätetään sarjasta toiseen, alkaen jopa Farmi- ja Tähdet, tähdet -juontajattaresta. Koskaan ei useampaan kuin yhteen kotimaiseen sarjaan, ei edes eri aikaan.
Okei marssijärjestys on selvä. Amanda murhataan.
Pyöreässä pöydässä ekana lähtee Jussi tai Simo. Joka tapauksessa he lähtevät seuraavaksi. Sitten lähtee Marios. Tämän jälkeen äänestäminen lopetetaan tai Beata äänestetään ulos riippuen ihan että miten finaali toteutetaan tällä kertaa. Peli loppuu Beatan hämmentyneisiin kasvoihin. Vähän sama kaava kuin ensimmäisellä kaudella.
Jussin voisi ainoastaan pelastaa se, jos alkaisi syöttämään Joonan tai Jassun nimeä Simolle ja Mariokselle ja löytyisi tikarin. Mutta taitaa olla liian myöhäistä sellaiselle peliliikkeelle.
Viimeiseen asti haluaisin uskoa, että Jussi onnistuisi kääntämään laivan ja voittamaan yksin, koska olen aina alta vastaajien puolella. Uskolliset kai niitä todellisia altavastaajia ovat, mutta eivät ole oikein osanneet pelata. Simo ainoa jolle soisin voiton, mutta se ei ole mahdollista. Marios toki on hauska, mutta pihalla kuin lumiukko.
P. S. Jasmiina puhui minusta aika törkeästi Simosta / Simolle.
Jos jussi haluaisi herättää muissa epäilystä Joonaa kohtaan, hän alkaisi kertomaan muille, että Joona osoitti sinne suuntaan missä kammio on ja ottaa siihen tarinaan Marioksen matkaan.
Sitte vielä siitä Jasmiinasta, joka kritisoi Simon pitkää puhetta. Olenko minä tyhmä tässä, kun ajattelen, että ehkä Simo kertoi siksi niin paljon yksityiskohtia, jotta muut huomaisivat, että niin yksityiskohtaista tarinaa tapahtumista olisi vaikea päästä keksiä? Eikö Jassu tätä pointtia tajunnu. Tai kuten sanoin, minä olen se tyhmä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos jussi haluaisi herättää muissa epäilystä Joonaa kohtaan, hän alkaisi kertomaan muille, että Joona osoitti sinne suuntaan missä kammio on ja ottaa siihen tarinaan Marioksen matkaan.
Sitte vielä siitä Jasmiinasta, joka kritisoi Simon pitkää puhetta. Olenko minä tyhmä tässä, kun ajattelen, että ehkä Simo kertoi siksi niin paljon yksityiskohtia, jotta muut huomaisivat, että niin yksityiskohtaista tarinaa tapahtumista olisi vaikea päästä keksiä? Eikö Jassu tätä pointtia tajunnu. Tai kuten sanoin, minä olen se tyhmä nyt.
Ajattelin myös niin, että Simo ei voinut tietää, mikä on oleellista ja mikä ei. Jos hän olisi valinnut vain jotain kerrottavaa, jotain oleellista olisi voinut jäädä pois. Jokainen älykäs ja muutenkin kykenevä ihminen pystyy kuuntelemaan tuon verran, kun tuolla ei ole yhtään mitään muuta tekemistä kuin pelata. Mikä tuolla on tärkeämpää kuin kuunnella pelin vaiheet siltä osin kuin ei ole ollut itse paikalla.
Nyt on ensimmäinen kerta kun toivon uskollisten voittoa ja se johtuu tuosta sysi-ilkeästä paksusta naisesta 😟
Vierailija kirjoitti:
Simohan on monesti pyöreässä pöydässä äänestänyt Jussia ja Amandakin on jäljillä. Veikkaisin että petolliset haluavat Beatan finaalin koska on ihan pihalla ja helposti vietävissä hyvillä perusteluilla. Luulen että Amanda tai Jussi vie voiton.
Minä taas epäilen, että Amandasta tulee viimeinen murhattu. Vaikutti siltä, että kaikilla petollisilla oli halu pudottaa Amanda pois finaalista.
Vierailija kirjoitti:
Okei marssijärjestys on selvä. Amanda murhataan.
Pyöreässä pöydässä ekana lähtee Jussi tai Simo. Joka tapauksessa he lähtevät seuraavaksi. Sitten lähtee Marios. Tämän jälkeen äänestäminen lopetetaan tai Beata äänestetään ulos riippuen ihan että miten finaali toteutetaan tällä kertaa. Peli loppuu Beatan hämmentyneisiin kasvoihin. Vähän sama kaava kuin ensimmäisellä kaudella.
Jussin voisi ainoastaan pelastaa se, jos alkaisi syöttämään Joonan tai Jassun nimeä Simolle ja Mariokselle ja löytyisi tikarin. Mutta taitaa olla liian myöhäistä sellaiselle peliliikkeelle.
Jussin pelastaa se, että petolliset pelaavat yhdessä muita vastaan, kuten Janne viime kaudella laski, että kun petollisia on kolme mukana, voidaan yhdessä tiputtaa loput uskolliset
Kerta kaikkiaan tuo Jassu on epämiellyttävää katsottavaa ja kuunneltavaa. Kiroilu tosi tympeää.
16.5. alkaa Petolliset UK 4. kausi Ruutu+
Mikä tota Jassua vaivaa? Huutaa koko ajan Mä oksennan! Mä oksennan! Ällöttävä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Kerta kaikkiaan tuo Jassu on epämiellyttävää katsottavaa ja kuunneltavaa. Kiroilu tosi tympeää.
Mä oksennan.- Fat lady
Inhottavia kuunneltava ja katseltavaa. Kiroileva, sivistystä vailla oleva vastenmielisyys.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tota Jassua vaivaa? Huutaa koko ajan Mä oksennan! Mä oksennan! Ällöttävä hahmo.
Ällöttävin. Peittoaa jopa Summitin opettajan.
Sanna on tosi vaalea ja kaula on punastunut, naama pakkeloitu vaaleaksi. Kuumottava tilanne punotuttaa.
Jassuhan yrjösi kameran edessä Selviytyjissä. Ei nää läskikasat pärjää kovissa oloissa. Ja
Vierailija kirjoitti:
Viimeiseen asti haluaisin uskoa, että Jussi onnistuisi kääntämään laivan ja voittamaan yksin, koska olen aina alta vastaajien puolella. Uskolliset kai niitä todellisia altavastaajia ovat, mutta eivät ole oikein osanneet pelata. Simo ainoa jolle soisin voiton, mutta se ei ole mahdollista. Marios toki on hauska, mutta pihalla kuin lumiukko.
P. S. Jasmiina puhui minusta aika törkeästi Simosta / Simolle.
"P. S. Jasmiina puhui minusta aika törkeästi Simosta / Simolle. "
Mitä hän sanoi sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa toi Petollisten Paljastus kun jengi on siinä niin itsevarmana. Ihmettelen kyllä ettei ne yhtään nolostu tajutessaan, miten ovat antaneet tuon kauhukaksikon vedättää itseään ihan 100-0.
Sanna oli tänään sen oloinen, että odotin vaativan jotain johtohenkilöä paikalle sanomaan, että paljastuksessa on tapahtunut virhe. 😅
En tykännyt Big brotherissakaan, valitettavasti voitti sen
Jassu on vastenmielinen. Olisin petollisena hoitanut heti pois päiviltä enkä edes harkinnut käännyttämistä.
Nämä kyseiset henkilöt ovat mainostaneet vahvuuksinaan näitä ominaisuuksia, viitaten myös koulutukseen. Mutta sitten vaan hups, ihan yhtä pihalla kuin muutkin. That was my point.