Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1542)
Toivottavasti tuo Jassu omahyväisyys kostautuu. Vois pudota jo, kärsimystä katsella sen leuhkimista. Osa pelaajista on aikuisia, osa keskenkasvuisia hönttejä.
P. S. Jasmiina puhui minusta aika törkeästi Simosta / Simolle. "
Mitä hän sanoi sinusta?
-Sanoi kameroille , että meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle. Vain siksi, että Simo kertoi tarkan kuvaielman päivästään. Lisäksi kun Simo ei kertonut tikarista niin sanoi sen olleen todella typerä peliliike ja miten tikarista kannattaa kertoa. Beata kanssa jatkoi, että oli kyllä typerä peliliike. Minusta mollattiin vähän tarpeettoman paljon Simon tapaa pelata. Olisi voinut vaikka sanoa että itse olisin tehnyt toisella tavalla mutta kun kuorossa laulettiin että voi kun olit typerä.
Toivoisin Beatan menevän pitkälle. Simon myös.
Nyt tuleekin joku erilanen finaali kuin aikaisemmin.
Podcastissa kaikki puolustelevat itseään, kun tietävät totuuden.
Ei voi olla totta, meneekö todella nuo kaksi apinaa voittamaan tämän kauden? =O
Voi JUSSI minkä teit kun huolit tuon kasan petolliseksi!!! =(((((
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta, meneekö todella nuo kaksi apinaa voittamaan tämän kauden? =O
Voi JUSSI minkä teit kun huolit tuon kasan petolliseksi!!! =(((((
Jussihan sanoi, että no jos halutaan tehdä hyvä/mielenkiintoinen (en muista tarkkoja sanoja) ohjelma tästä niin otetaan nyt se Jassu petolliseksi. Saadaan uusia käänteitä. Ei Jussi ota peliä turhan vakavasti. Eikä tiedä mitä Jussilla on hihassa.
Petollisten kurjin loppum,jos Jassu ja Joona voittavat,
Mä toivon petollisille voittoa. Joona on pelannut älyttömän hyvin tota peliä. Soisin voiton kaikille kolmelle.
Jassu puhui kyllä kurjasti Simosta. Mutta kyllä täällä puhutaan vielä inhottavammin Jassusta. Aivan, eniten kertoo mollaajista.
Mutta miks kukaan ei tarttunut Joonan missä Simo -kommenttiin!
Joona kysyy missä vitussa SIMO on.???
Vain petollinen voi tietää että Anni on murhattu. Ja Simo ja Anni puuttuvat
Tämä oli jo alussa selvää,et käännyttävät Jassun.Toivottavasti on joku eeppinen loppu,eikä noi kaksi voita.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon petollisille voittoa. Joona on pelannut älyttömän hyvin tota peliä. Soisin voiton kaikille kolmelle.
Jassu puhui kyllä kurjasti Simosta. Mutta kyllä täällä puhutaan vielä inhottavammin Jassusta. Aivan, eniten kertoo mollaajista.
Mutta miks kukaan ei tarttunut Joonan missä Simo -kommenttiin!
Kai kuitenkin ymmärrät, että täällä haukutaan Jassua siitä syystä, että hän itse ollut todella v-mäinen Simoa kohtaan. Aikuisen ihmisen pitäisi sentään osata käyttäytyä sen verran, että edes kameroiden edessä yrittäisi olla näyttänättä tuollaista suoranaista halveksuntaa toista kohtaan.
Ulkonäön, niinkuin nyt sitten vaikka ylipainosta johtuva haukkuminen on kyllä asiatonta, sitä täällä on harrastettu monessa kommentissa.
Sanna sanoi podissa, että Joona pyysi jatkuvasti häntä selittämään pelikuvioita, kun ei mukamas ymmärtänyt ja esitti tyhmää höpsöä. Ei hänelle tullut mieleenkään, että olisi petollinen, kun vaikutti olevan pihalla kuin lumiukko. Noinhan sitä pitää pelatakin.
Oli kyllä hauskaa, kun Sanna sanoi pyöreän pöydän lopuksi, että ketä ne petolliset sitten on. Joona ja Jassuko? Vahingossa, itsekään ymmrtämättä, sanoi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Joona kysyy missä vitussa SIMO on.???
Vain petollinen voi tietää että Anni on murhattu. Ja Simo ja Anni puuttuvat
Juu, tätä kommentoitiin täällä jo aiemmin, mutta näin on, että siinä kohtaa Joonalla sattui todellinen lipsahdus. Taisi vaan kaikilta mennä ohi sekin..Toki sitähän olisi Jussilla mahdollisuus finaalissa käyttää Joonaa vastaan, jos hän sen noteerasi ja jos Joona ja Jassu hyökkäävät häntä vastaan.
Sannalla oli huikea näköalapaikka päästä Joonan jäljille.
Jussi vei häneltä edun laatikonvaihtoleikissä. Ja vaihtoi sen Joonalle. Eli olivat selvästi samassa veneessä.
Sanna vaikutti vahvistusharhansa sokaisemalta. Muuten älykäs henkilö, mutta jonkunlainen psykologinen pelisilmäfokus on kompetenssikapeikossa.
Miten tuo yksi on noin lihava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tota Jassua vaivaa? Huutaa koko ajan Mä oksennan! Mä oksennan! Ällöttävä hahmo.
Ällöttävin. Peittoaa jopa Summitin opettajan.
no ei voita. Jassu on ajoittain myös hauska, opettaja ei. Jassun painon kommentointi ei ole asiallista ; eikö hänellä ole joku sairaus ?
Ekan kauden Heikki: "Jos minä olisin uskollinen, tai siis petollinen, niin.."
Viime kauden Janne: vastaava lipsautus, selitti suomenruotsalaisuudellaan.
Joona: "Missä Simo on?"
Lipsautuksia väistämättä sattuu, kun pitää viikon ajan esittää uskollista.
Mutta se on kummallista, että nämä menee uskollisilta järjestään ohi. Kuin vettä vaan. Sitten ihme lillukanvarsiin tarraudutaan. Kuten "Miten voit varmaksi tietää, että petollisia on kolme?", joka koitui Mikan kohtaloksi.
Harmittaa miten Jassu puhui Simosta. Pidin hänestä tähän asti, mutta nyt meni yli käytös.