Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (822)
Käsittämätöntä, ettei Jussi saanut enää yhtään ääntä pyöreässä pöydässä. Hän totesi mainosti, että kilpailijoilla on muurahaisen muisti :)
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola: "mä luotan kaikkiin naisiin!". Mitä hittoa... mä en vaan tajua tuommoisia naisia.
Siinä taas esimerkki siitä, että miten tuolla yks sun toinen unohtaa olevansa pelissä. Ihan uskomatonta, että miten kerta toisensa jälkeen mennään siihen vipuun, että päätetään luottaa johonkuhun tai joihinkin ihan satasella. Kuitenkin jokaisen pitäisi tajuta, että ihan kuka tahansa voi pelissä olla petollinen ja kukaan ei ole itse rooliansa valinnut.
Kauheita vetyperoksidi blondeja vanajan linna täynnä. Tulee mieleen jotkut teinien epäonnistuneet hiusvärjäykset
Onks tolla Amandalla flunssa, kun ääni on painoksissa
Ritan pisteet nousi, kun katsoin podcastin. Rita sanoi oppineensa läksyn, että eivät kaikki reagoi asioihin samalla tavalla kuin hän. Rita laittoi ihmisiä petollisiksi, koska nämä reagoivat täysin eri tavalla asioihin kuin hän itse. Vaikkapa Valtteri.
Mitä ihmettä on tapahtunut Amanda Harkimon äänelle?
Yöllisten päiväkirjojen perusteella Amanda on varma Petran petollisuudesta, Jassu epäilee ja Jussilla on kahdeksan perustelua, jotka ottaa tarvittaessa esiin.
Kaiken järjen mukaan Petra putoaa seuraavaksi, mutta tämän porukan tuntien he alkavat aamusta asti koohottaa jonkun viattoman pään menoksi.
Kyllä nyt Jussi tai Petra sais tippua. Tai Joona, jos ihan töpeksii pelinsä, mitä kyllä epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Kauheita vetyperoksidi blondeja vanajan linna täynnä. Tulee mieleen jotkut teinien epäonnistuneet hiusvärjäykset
Alinalla onnistunut värjäys tai sitten on oma väri. Noilla muilla tyyliin musta juurikasvu tai muuten liian värjätyn näköinen valkoinen peruukki.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin tyhmiä uskollisia vielä ollut millään kaudella :DDD
Tämän iltainenkin jakso.... ei voi olla totta taas!
Mitenkähän itse tuolla pelaisit ja hoksaisit heti kaikki petolliset. Varmaan tulisi kakat housuun.
Aha. Tuotanto on pilannut näköjään tämäkin kauden usuttanalla petolliset toistensa kimppuun. Ensin ollaan täysin kimpassa ja yhtäkkiä kaikki on toistensa kimpussa. Ei voi olla sattumaa. Täyttä pashaa ja läpinäkyvää.
Menevät aina lauman mukana. Amanda alkoi hiillostaa Aaronia ja muut lähti mukaan paitsi Simo. Amandalla on rujo ääni. Viskisiepon ääni.
Aaron on symppis. Ajattelevat että on petollinen jos ottaa kantaa asioihin.
Mitä seuraavaksi? Katsooko joku kommentteja, kun luulevat kuka on petollinen? Näistä olisi mukava saada tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Aaron on symppis. Ajattelevat että on petollinen jos ottaa kantaa asioihin.
Niin on. Ja Aaron puolusti itseään oikein hyvin pyöreässä pöydässä, mut siellä porukka oli silleen "ei tossa ole päätä eikä häntää". Ei ihme että uskolliset mokaavat kerta toisensa jälkeen, jos eivät Aaronia ymmärtäneet.
Osaisko joku selittää mulle Amandan pointin siinä, että hänestä Petra on 100% petollinen, mut hänet kannattaa pitää pelissä loppuun asti? Koska Amanda luulee manipuloivansa Petraa onnistuneesti? Että lopussa on joku petollinen josta ollaan varmoja, joka on sit helppo tiputtaa pois pelistä? Mut hei, sitä helppoa petollisen tiputtamista tarvittais vähän niinku nyt, eikä kohta...
Tämä "intuitio" alkaa suorastaan naurattamaan. Siihen ei todellakaan kannata luottaa. Moni ihminen kuvittelee sellaisen omaavansa tai sitten olevansa muuten vaan "hyvä ihmistuntija". Harvalla kuitenkaan sellaista on tai ei se ainakaan usein toimi. Kannattaa muistaa myös oikeassa elämässä.
Kuinkahan monta kertaa tässä ohjelmassa on äänestetty ryhmäapaineen mukaan ja lähes aina on mennyt vikaan?
Huvittavaa oli myös tuo Mariuksen luotto Joonaaan, kun kertoi kuinka aikoo paljastaa petolliset.
Linnan herra antoi totta vai tarua tehtävän jälkeen suoran vihjeen: "Tienasitte kolme hopeaharkkoa, mutta mikään ihme se ei ole sillä osa teistä tietää varmuudella vastaukset väittämiin"
Kukaan ei tähän tarttunut, mutta jokaisessa autossa oli 1 petollinen, jotka tiesivät varmuudella oikein väittämiin, koska kysymykset koskivat petollisten toimintaan.
Minua kiinnostaa miten jakson 'kuoleman peli' olisi toteutettu, jos Petra olisi ollut viimeisen kahden joukossa. Hänhän ei olisi voinut pudota. Ehkä podcastissa keskustellaan tästä?
Simo Frangen on ollut hiljaa kuunteluoppilaana ja nyt paljasti havaintonsa, että Jussi voisi olla petollisten johtaja.
Muiden pitäisi kuunnella häntä.
Edelleenkään en ymmärrä, miten ihmiset eivät osaa nähdä SILMISTÄ, että ihminen on rehellinen.
Kaikilla pudotetuilla on ollut rehellinen katse.
Jos olisin tuolla, kysyisin yllättäen vuoron perään pelaajilta silmiin katsoen: 'Oletko sinä petollinen?*
Silmät ja eleet paljastaisivat syylliset.
Ei ole yhtä paljastava kysymys: 'Oletko uskollinen?' Se kysymys ei mene yhtä syvälle.
Sanna Ukkola: "mä luotan kaikkiin naisiin!". Mitä hittoa... mä en vaan tajua tuommoisia naisia.