Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (818)
Vaikeaahan tuo peli tuolla on. Silti ihmettelen noita perusteluja. Tyyliin sä et ole tullut juttelemaan mulle. Mikä peruste se muka on? Ihmiset nyt luonnostaan juttelevat enemmän toisten kanssa, toisten kanssa vähemmän. Entä sitten tuo "sä et ole antanut mitään", ilmeisesti epäilyttävien nimiä. Miten voi antaa, jos niitä konkreettisia perusteluja ei vaan löydy, ainoastaan erikoisia "intuitioita" tai johonkin aivan lillukanvarteen tarttuminen. Ja vielä tuo, vakuuta minut että olet uskollinen. Millä, siis konkreettisella asialla, voit sellaisen asian todistaa - tässä pelissä.
Petollisten paljastuksista on selvinnyt, että moni on epäillyt Jussia. Viime kaudellahan arvaukset meni tosi pitkään aivan mönkään. Petrakin on mainittu vaikka toisille iso yllätys. Joona päässee pitkälle ellei sitten symbioosi Jassun kanssa rikkoudu ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks tolla Amandalla flunssa, kun ääni on painoksissa
Tyypillinen baarimuijan ääni. Viina ja huono elämä.
Joka vuosi sama kuvio. Petollinen on homo jota kukaan ei ääneen uskalla epäillä, ettei leimattaisi epätrendikkääksi ei homon kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaahan tuo peli tuolla on. Silti ihmettelen noita perusteluja. Tyyliin sä et ole tullut juttelemaan mulle. Mikä peruste se muka on? Ihmiset nyt luonnostaan juttelevat enemmän toisten kanssa, toisten kanssa vähemmän. Entä sitten tuo "sä et ole antanut mitään", ilmeisesti epäilyttävien nimiä. Miten voi antaa, jos niitä konkreettisia perusteluja ei vaan löydy, ainoastaan erikoisia "intuitioita" tai johonkin aivan lillukanvarteen tarttuminen. Ja vielä tuo, vakuuta minut että olet uskollinen. Millä, siis konkreettisella asialla, voit sellaisen asian todistaa - tässä pelissä.
Petollisten paljastuksista on selvinnyt, että moni on epäillyt Jussia. Viime kaudellahan arvaukset meni tosi pitkään aivan mönkään. Petrakin on mainittu vaikka toisille iso yllätys. Joona päässee pitkälle ellei sitten symbioosi Jassun kanssa rikkoudu ennen aikojaan.
Minua ärsyttää erityisesti Beata, joka viljelee joka välissä tuota ”se ei ole antanut mitään”. Itsekään hän ei anna mitään, vaan lähtee komppaamaan muita, kun joku muu heittää epäillyn nimen. Anni taisi +-jaksossa tivata pyöreässä pöydässä Beatan kantaa ja vastaus oli ensin lähinnä en mä tiiä, oon miettinyt koko päivän. Lopuksi sanoi Simon ilman mitään perusteluja.
Miksi nuo uskolliset ovat niin typeriä, sanovat, kun et tullut juttelemaan.
Kenen kanssa juttelemaan,
Uskollinen voi ehkä jutella petollisen kanssa ja keskustella, petolliselle kuka olisi petollinen ja sanoa petollisen nimen.
Ja koska petollinen kuulee tämän, niin edellä mainittu keskustelija
varmasti seuraavana yönä murhataan.
Ei tarvitse ääneen sanoa epäilyksiään, jokainen voi hiljaa tarkkailla ihan itse.
Ja onhan se nähty, mihin uskollisten keskustelu on johtanut massa äänestykseen,
Ei tarvitse kuin yksi, joka sanoo jokaiselle, se on petollinen, vai oliko petollinen sittenkään.
joukossa tyhmyys tiivistyy.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola: "mä luotan kaikkiin naisiin!". Mitä hittoa... mä en vaan tajua tuommoisia naisia.
Hän luetteli ihmisiä joihin luottaa pelissä ja sitten tiivisti sen "luotan kaikkiin naisiin... melkein". Se ei ollut julistus että hän luottaa kaikkiin maailman naisiin (koska he ovat naisia), vaan hän tajusi että sen luettelon luotettavista tyypeistä voi yksinkertaistaa ja typistää tiettyyn ryhmään, tässä tapauksessa naisiin. Mutta hän lisäsi loppuun "melkein", koska ilmeisesti jostakusta naisesta hänellä on epäilyksiä.
Et pärjäisi tässä pelissä jos tartut tuollaisiin juttuihin ja käännät sen joksikin mitä toinen ei sanonut.
Kieltämättä haluaisin nähdä sen hetken kun Jasmiinalle selviää Joonan petollisuus. Se voinee olla aikamoinen tilanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää erityisesti Beata, joka viljelee joka välissä tuota ”se ei ole antanut mitään”. Itsekään hän ei anna mitään, vaan lähtee komppaamaan muita, kun joku muu heittää epäillyn nimen. Anni taisi +-jaksossa tivata pyöreässä pöydässä Beatan kantaa ja vastaus oli ensin lähinnä en mä tiiä, oon miettinyt koko päivän. Lopuksi sanoi Simon ilman mitään perusteluja.
Beata vaikuttaa masentuneelta.
Seuraavia putoajia ovat varmaan Sanna tai Simo. Petra ehkä alkaa syöttää myös Alinan nimeä, koska Alina löysi kaadetut kuvat. Vahvasti näyttää siltä, että Joona voittaa pelin. Näkisin, että pyöreässä pöydässä lopulta ovat Amanda, Jasmiina, Joona, Petra, ehkä Beata. Tässä kohtaan Petra heitetään lopulta pihalle ja kaikki ovat tyytyväisiä kun petollinen on napatttu.
Se, missä kohtaan Jussi saadaan pois nii on vielä vähän epäselvä, mutta tuntuu, että hänen päivänsä ovat luetut kun jäljellä on enää Joonan lähipiiriä.
Simolla on selvästi hyviä ajatuksia ja plussaa tuosta että on useammassa äänestyksessä äänestänyt ns oman päänsä mukaan. Toivottavasti pysyynee pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Simolla on selvästi hyviä ajatuksia ja plussaa tuosta että on useammassa äänestyksessä äänestänyt ns oman päänsä mukaan. Toivottavasti pysyynee pelissä.
Simo tuntuu olevan vähän sellainen sivusta tarkkailija. Ei ole kauhean paljon tuonut omia ajatuksiaan esiin, tai ainakaan niitä ei ole meille katsojille näytetty. Se on totta, ei ole lähtenyt lauma äänestyksiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavia putoajia ovat varmaan Sanna tai Simo. Petra ehkä alkaa syöttää myös Alinan nimeä, koska Alina löysi kaadetut kuvat. Vahvasti näyttää siltä, että Joona voittaa pelin. Näkisin, että pyöreässä pöydässä lopulta ovat Amanda, Jasmiina, Joona, Petra, ehkä Beata. Tässä kohtaan Petra heitetään lopulta pihalle ja kaikki ovat tyytyväisiä kun petollinen on napatttu.
Se, missä kohtaan Jussi saadaan pois nii on vielä vähän epäselvä, mutta tuntuu, että hänen päivänsä ovat luetut kun jäljellä on enää Joonan lähipiiriä.
Joona kyllä viimeisessä yöllisessä päiväkirjassa kaavaili, että seuraavaksi pitää saada Petra pois ja totesi vielä, että Jussin kanssa hän voisi voittaa tämän pelin, eli oisko Joona nyt kuitenkin kallistumassa siihen, että liittoutuisi Jussin kanssa. Mene ja tiedä, mutta muistetaan, että Joonan lähipiiristä ainakin Jassu epäilee Petraa petolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä haluaisin nähdä sen hetken kun Jasmiinalle selviää Joonan petollisuus. Se voinee olla aikamoinen tilanne!
Tämä! Ellei Jassua värvätä petolliseksi, niin tulemme näkemään tosi-tv historian suurimman pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Voi olla Joonas-parka aika liiskana näkee tähtiä kanveesissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simo tuntuu olevan vähän sellainen sivusta tarkkailija. Ei ole kauhean paljon tuonut omia ajatuksiaan esiin, tai ainakaan niitä ei ole meille katsojille näytetty. Se on totta, ei ole lähtenyt lauma äänestyksiin mukaan.
No, tuohan tiesi viimeksi, kuka on petollinen ja äänesti sitä. Miten niin ei tuonut ajatuksiaaan esiin?
Kotisohvalta on tietysti helppo huudella, mutta...
Petran silmät ja kasvojen eleet oikein huokuvat epärehellisyyttä. En uskoisi sanaakaan mitä tuo sanoo! Joona taas on omaksunut uskollisen roolin omaksi identiteetikseen. Miljoona kertaa uskottavampi näyttelijä kuin esim.Tuure oli. Eikä peli ole ollut des mitenkään erityisen likaista tunteilla ratsastavaa selkäänpuukotusta hänen kohdallaan mitä esim. Sitalla, Anni-Marilla yms. ollut aiemmilla kausilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ellei Jassua värvätä petolliseksi, niin tulemme näkemään tosi-tv historian suurimman pettymyksen.
Juu, sitä minäkin odotan kaikkein eniten, että tulen näkemään Jassun ilmeen, kun hänelle selviää, että Joona on petollinen. Sen ilmeen tosiaankin toivoisin näkeväni petollisten paljastuksessa, ei murhakammiossa.
Vierailija kirjoitti:
Juu Simo on nokkela. Osaa lukea tekstiä myös takaperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuohan tiesi viimeksi, kuka on petollinen ja äänesti sitä. Miten niin ei tuonut ajatuksiaaan esiin?
Eipä äänestänyt enää Plussa jaksossa oikeaa petollista, mutta toki äänesti edelleen oman päänsä mukaan, ei laumassa. Ja tarkoitan sitä, että ainakaan minun mielestäni Simo ei ole kauhean isosti ollut äänessä, eikä näin ollen yrittänyt puhua muita omien epäilyittemsä taakse, on vain omin päin äänestänyt omaa epäiltyään.
Oletettavasti samoin kuin viime kaudella Saulin murha kirkossa; Petra olisi todennut pöydässä, että "Anni / Alha, sinut on murhattu".