Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4157)
Tässä alkaa kisapäivät olla vähissä kun enää 4 päivää joista onko sunnuntaina enää muuta kuin naisten 50km ja päättäjäiset. Nopeasti se vähän päälle 2 viikkoa on kulunut. Oikeastaan jokaista lajia pyrkinyt seuraamaan hieman kun muuten ei niitä näe kun pitäisi ottaa kalliit maksukanavat jotta näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole tarkoitus lytätä, olen tietenkin Suomen puolella. Suomi ei kuitenkaan pelannut niin että sen perusteella ansaitsisi jatkopaikan. Saas nähdä.
Vain maalit ratkaisee. Eikä Sveitsi tässä mitenkään ylivoimainen ole ollut.
No nimenomaan maalit ratkaisee ja seuraavaksi vastaantuleva joukkue sen osaa. Ei Suomi voi herätä vasta viimeisillä minuuteilla.
Tää kyllä tekee jotenkin pahaa että joutuu kerrankin kannustamaan Ruotsia
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa kisapäivät olla vähissä kun enää 4 päivää joista onko sunnuntaina enää muuta kuin naisten 50km ja päättäjäiset. Nopeasti se vähän päälle 2 viikkoa on kulunut. Oikeastaan jokaista lajia pyrkinyt seuraamaan hieman kun muuten ei niitä näe kun pitäisi ottaa kalliit maksukanavat jotta näkisi.
Nopeasti meni kyllä. Olisi tässä vielä viikon jaksanut
Nyt voin sanoa että itkin! Purkautui ahdistus ja jännitys ja Suomessahan luvallista on itkeä jääkiekon takia. Joku romahdus tuli, onneksi mulle eikä pojille.
Hienoa Leijonat!!!
Karsea peli. Onneksi pelaajat heräsivät pikkuhiljaa. Ei mitään mahiksia tuollaisella pelillä Kanadaa vastaan. Nyt jotain muutosta ketjuihin. Vihdoin Aho-Hintz-Rantanen sai jotain aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voin sanoa että itkin! Purkautui ahdistus ja jännitys ja Suomessahan luvallista on itkeä jääkiekon takia. Joku romahdus tuli, onneksi mulle eikä pojille.
Hienoa Leijonat!!!
Nyt taas yksi etappi ylitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole tarkoitus lytätä, olen tietenkin Suomen puolella. Suomi ei kuitenkaan pelannut niin että sen perusteella ansaitsisi jatkopaikan. Saas nähdä.
Vain maalit ratkaisee. Eikä Sveitsi tässä mitenkään ylivoimainen ole ollut.
No nimenomaan maalit ratkaisee ja seuraavaksi vastaantuleva joukkue sen osaa. Ei Suomi voi herätä vasta viimeisillä minuuteilla.
Eihän sitä edes tiedä vielä kuka vastaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Victoire de la Finlande!!!!
Vous avez raison, mais les choses sérieuses ne font que commencer maintenant!
(= olette oikeassa, mutta varsinaiseen asiaan päästään vasta nyt)
Mitä? Mitä? Suomiko voitti sen Sveitsimatsin? Melkoinen trilleri oli ilmeisesti. Jaksoiko joku uskoa vielä viime minuuteille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa olympiakultaa, Suomi jää neljänneksi
Tämä. Ei ne ole maailman mestari ainesta, ei taidot riitä.
Mulle ne on me.
Ruotsin kopissa soi poppi ja USA:n kopissa Nirvana? Ei kuulunut kunnolla
Vierailija kirjoitti:
First we give them siima, then we pull the matto alta.
👌
Jäällä lukee
It's ICE
hockey
Toivottavasti Trump saa perua matkansa Italiaan tämän illan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mitä? Suomiko voitti sen Sveitsimatsin? Melkoinen trilleri oli ilmeisesti. Jaksoiko joku uskoa vielä viime minuuteille?
Se kairattiin ammattimiesten tavoin lopulta
Vierailija kirjoitti:
Tää kyllä tekee jotenkin pahaa että joutuu kerrankin kannustamaan Ruotsia
Kannustan aina Ruotsia, myös silloin kun pelaavat Suomea vastaan.
Ruotsin pitäisi kyllä kaiken järjen mukaan voittaa
Sveitsin pelaajat on kyllä paljon komeampia ja miehekkäämpiä kuin Suomen pelaajat.