Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4157)
Mun ei ole tarkoitus lytätä, olen tietenkin Suomen puolella. Suomi ei kuitenkaan pelannut niin että sen perusteella ansaitsisi jatkopaikan. Saas nähdä.
Hyvin pojat paikkaa.. Ensin vetelää peliä ja sitten peli on kivikovana. Uuh.
Onko Saroksella joku hermovika kun naama nykii.
Vierailija kirjoitti:
Onko Saroksella joku hermovika kun naama nykii.
jos sillä silmät kuivaa
Nyt on kyllä toisaalta väärin jos Suomi voittaa. Niin surkeaa peliä paitsi viimeiset minuutit. Sveitsi on vienyt ja jellonat vikisseet.
Valitkaa nyt hyvät 3 pelaajaa jatkoajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole tarkoitus lytätä, olen tietenkin Suomen puolella. Suomi ei kuitenkaan pelannut niin että sen perusteella ansaitsisi jatkopaikan. Saas nähdä.
Vain maalit ratkaisee. Eikä Sveitsi tässä mitenkään ylivoimainen ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä toisaalta väärin jos Suomi voittaa. Niin surkeaa peliä paitsi viimeiset minuutit. Sveitsi on vienyt ja jellonat vikisseet.
No ei ole.
JJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Näki kun alkoi tuo 3x3 että pelaajat syttyi
JEEEE!!!!! Vasta kolmannen erän lopussa aletaan kunnolla PELAAMAAN ja otetaan VOITTO!!!!
Sitten vielä yksi peli tälle iltaa.
First we give them siima, then we pull the matto alta.
Luistimilla ohjailevat kiekkoa mielellään sveitsiläiset