Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hiljaisuus treffien jälkeen..

Vierailija
03.02.2026 |

Eli nähtiin jo ennestään tutun miehen kanssa pitkästä aikaa. Meillä oli viime vuonna tapailua monta kuukautta, mutta sitten loppuvuosi on/off juttua.. Lopulta luovutin ja nyt reilu kuukauden jälkeen hän laittoi taas viestiä ja halusi tavata.

Treffit olivat ihanat, oli hellyyttä ja seksiä. Hän piti minua kädestä niinkuin haluaisi minusta enemmänkin kuin pelkkää seksiä tai siltä se ainakin minusta tuntui, koska välillämme oli selvästi enemmän hellyyttä ja hän antoi pitkän suudelman lähtiessään. Vielä illalla laittoi viestiä. Mutta sen jälkeen hänestä ei enää kuulunutkaan mitään ja nyt on mennyt jo muutama päivä ilman mitään kontaktia. 

Mitä ihmettä tässä tapahtui? Oliko ne lopulliset hyvästit vai mitä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykistyi syistä, jotka vain hän tietää.

Vierailija
2/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et osaa itse ottaa kontaktia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taas ottaa yhteyttä, kun haluaa seksiä eikä parempia ole saatavilla.

Vierailija
4/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä? Eihän pallit ehdi siinä ajassa täyttyä. Ottaa sitten yhteyttä, kun ovat taas täynnä.

Vierailija
5/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole kuulunut, onko kaikki kunnossa?"

"Moi, oli kivaa viimeksi. Nähtäiskö päivänä X?"

Vierailija
6/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti itse jo vastauksen. Ei hän ole oikeasti erityisen kiinnostunut sinusta.

Vierailija
7/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan hänessä välttelevän kiintymystyylin.

Vierailija
8/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän piti minua kädestä niinkuin haluaisi minusta enemmänkin kuin pelkkää seksiä tai siltä se ainakin minusta tuntui, koska välillämme oli selvästi enemmän hellyyttä ja hän antoi pitkän suudelman lähtiessään. "

Vastaan nyt sillä oletuksella, ettet ole provo. Tuollainen ei tarkoita yhtään mitään. Mies voi pitää kädestä, puhua söpöjä ja olla hellä ihan vain hetken huumassa ja seksin takia. Kyllä tuo kaikki säätäminen mukaan lukien viittaa siihen, ettei mies ole kiinnostunut muusta kuin satunnaisesta panemisesta kanssasi.

Vierailija
9/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan sama vaikka ei edes yhdytty. Pyysin miestä vielä myöhemmin mun luokse hoitaan hommat loppuun, mutta eipä ole kuukauteen näkynyt. Tuollaista se tuntuu nykyään olevan.

Vierailija
10/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei! Mies haluaa saalistaa.

Vierailija
11/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei! Mies haluaa saalistaa.

Tänä päivänä kukaan fiksu mies ei enää saalistele tai suostu pelaamaan pelejä. Narsistit ja hakkaajat toki kyllä saalistavat, kaikki muut yrittävät välttää #metoo paskaa ja leimaamista ja joutumasta ghostatuksi tai pilkatiksi liian innokkaina.

Vierailija
12/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan hänessä välttelevän kiintymystyylin.

Miksi naiset keksivät tällaisia itsepetoksellisia höpöhöpö-teorioita? Mitään välttelevää kiintymysmallia ei ole olemassakaan, vaan se on yksinkertaisesti sitä, että nainen kelpaa miehelle seksiin, mutta ei suhteeseen.

Vierailija
13/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsi ilmaisen huo ran, sai sinut. Nyt ei taas tarvitse. Miksi helvetissä annat tuollaiselle tyypille? Ei se kykene sitoutumaan, se haluaa vain ruikata. Käy testeissä, ties missä muualla se ruikkii paljaalla.

Vierailija
14/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä yhteyttä mieheen. Kysy kuulumisia ja ehdota vaikka tapaamista.

Vierailija
15/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää yleensä, että mies panee samaan aikaan muitakin, kun hänen housut avatessa pelmahtaa sekabakteeritulehduksen haju.. jos tiedätte mitä tarkoitan? 

Vierailija
16/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä itse yhteyttä. Kysele kuulumista ja ehdota näkemistä. Sillä se sitten selviää mitä mies miettii. Ihan turhaa pähkäillä ja odotella toiselta jotain kun itse voi tehdä myös jotain asian eteen.

Vierailija
17/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin osaavat leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Kiinnostuu uudestaan, kun näkee sinut jonkun toisen kanssa treffeillä.

Vierailija
18/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et osaa itse ottaa kontaktia?

Ap:han on nainen, niin mitäs luulet.

Vierailija
19/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta itse teen tuollaista lukuisien eri syiden vuoksi. Haluan monesti prosessoida tunteitani hiljaisuudessa. On kiva olla yksinkin ja nauttia siitä tunteesta että oli juuri läheisyyttä ja on täynnä sitä ja tuntuu hiton hyvältä. Sitten voi vaan olla jotain muita asioita ja vähän kiire. Toisaalta seksin jälkeinen tilanne on myös todella otollinen miehen käytöksen analysoimiseen ja paljastaa paljon, niin tuntuu järkevältä jäädä vaan havainnoimaan sitä. Sitten jos huomaa jotain asioita mistä ei pidä, jää prosessoimaan niitä ja miettimään elämää kunnes taas tulee jotain muita arkiasioita jotka hoidettava ja sitten keskittyy niihin. Ja sitten keskittyy taas siihen omaan elämäänsä ja miettii miten mukavaa se oma elämä jokatapauksessa on. Jne.

Vierailija
20/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä itse yhteyttä. Kysele kuulumista ja ehdota näkemistä. Sillä se sitten selviää mitä mies miettii. Ihan turhaa pähkäillä ja odotella toiselta jotain kun itse voi tehdä myös jotain asian eteen.

No tämä hänen hiljaisuus on sen verran poikkeuksellista häneltä, että epäilen olleen viikonloppuna jonkun toisen luona.. En tasan lähde kyselemään perään.. Olkoon.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi