Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen hiljaisuus treffien jälkeen..

Vierailija
03.02.2026 |

Eli nähtiin jo ennestään tutun miehen kanssa pitkästä aikaa. Meillä oli viime vuonna tapailua monta kuukautta, mutta sitten loppuvuosi on/off juttua.. Lopulta luovutin ja nyt reilu kuukauden jälkeen hän laittoi taas viestiä ja halusi tavata.

Treffit olivat ihanat, oli hellyyttä ja seksiä. Hän piti minua kädestä niinkuin haluaisi minusta enemmänkin kuin pelkkää seksiä tai siltä se ainakin minusta tuntui, koska välillämme oli selvästi enemmän hellyyttä ja hän antoi pitkän suudelman lähtiessään. Vielä illalla laittoi viestiä. Mutta sen jälkeen hänestä ei enää kuulunutkaan mitään ja nyt on mennyt jo muutama päivä ilman mitään kontaktia. 

Mitä ihmettä tässä tapahtui? Oliko ne lopulliset hyvästit vai mitä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole laittanut miehelle viestiä. Siksi hän ei vastaa.

Vierailija
42/45 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin itse viestiä :) En jotenkin usko että hyvän seksin jälkeen juttu päättyisi ellei ole tavannut jotain toista. Mut ei muutaman päivän hiljaisuus oo viel mikään osoitus ettei kiinnosta. Tietty järkevä mies pelaisi varman päälle eikä laittaisi sua epäilemään.

Mulla päättyi muutaman kuukauden juttu kans ku miehen viestittelytyyli muuttui. Hemmetti et olisin halunnut seksiä hänen kanssaan, johon asti ei keretty (long distance). 

Oletko varma että se seksi oli miehestä hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä itse yhteyttä. Kysele kuulumista ja ehdota näkemistä. Sillä se sitten selviää mitä mies miettii. Ihan turhaa pähkäillä ja odotella toiselta jotain kun itse voi tehdä myös jotain asian eteen.

Niin, voisin toki tehdä itse asian eteen ja nolata itseni. Periaatteisiini kuitenkin kuuluu se etten jää keneenkään roikkumaan (muuten kuin ajatuksissani).

Poistan aina numeron varmuuden vuoksi etten vaan laita sitä viestiä hänelle.. Joten pallo on nyt taas hänellä.

-Ap.

Onko periaatteenasi myös antaa pimsukkaa miehelle aina, kun mies laittaa viestiä?

Vierailija
44/45 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin itse viestiä :) En jotenkin usko että hyvän seksin jälkeen juttu päättyisi ellei ole tavannut jotain toista. Mut ei muutaman päivän hiljaisuus oo viel mikään osoitus ettei kiinnosta. Tietty järkevä mies pelaisi varman päälle eikä laittaisi sua epäilemään.

Mulla päättyi muutaman kuukauden juttu kans ku miehen viestittelytyyli muuttui. Hemmetti et olisin halunnut seksiä hänen kanssaan, johon asti ei keretty (long distance). 

Oletko varma että se seksi oli miehestä hyvää?

Sanoinhan jo ettei sinne asti päästy.

Vierailija
45/45 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ahnaasti pyllyyn?