Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hiljaisuus treffien jälkeen..

Vierailija
03.02.2026 |

Eli nähtiin jo ennestään tutun miehen kanssa pitkästä aikaa. Meillä oli viime vuonna tapailua monta kuukautta, mutta sitten loppuvuosi on/off juttua.. Lopulta luovutin ja nyt reilu kuukauden jälkeen hän laittoi taas viestiä ja halusi tavata.

Treffit olivat ihanat, oli hellyyttä ja seksiä. Hän piti minua kädestä niinkuin haluaisi minusta enemmänkin kuin pelkkää seksiä tai siltä se ainakin minusta tuntui, koska välillämme oli selvästi enemmän hellyyttä ja hän antoi pitkän suudelman lähtiessään. Vielä illalla laittoi viestiä. Mutta sen jälkeen hänestä ei enää kuulunutkaan mitään ja nyt on mennyt jo muutama päivä ilman mitään kontaktia. 

Mitä ihmettä tässä tapahtui? Oliko ne lopulliset hyvästit vai mitä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin itse viestiä :) En jotenkin usko että hyvän seksin jälkeen juttu päättyisi ellei ole tavannut jotain toista. Mut ei muutaman päivän hiljaisuus oo viel mikään osoitus ettei kiinnosta. Tietty järkevä mies pelaisi varman päälle eikä laittaisi sua epäilemään.

Mulla päättyi muutaman kuukauden juttu kans ku miehen viestittelytyyli muuttui. Hemmetti et olisin halunnut seksiä hänen kanssaan, johon asti ei keretty (long distance). 

Vierailija
22/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän piti minua kädestä niinkuin haluaisi minusta enemmänkin kuin pelkkää seksiä tai siltä se ainakin minusta tuntui, koska välillämme oli selvästi enemmän hellyyttä ja hän antoi pitkän suudelman lähtiessään. "

Vastaan nyt sillä oletuksella, ettet ole provo. Tuollainen ei tarkoita yhtään mitään. Mies voi pitää kädestä, puhua söpöjä ja olla hellä ihan vain hetken huumassa ja seksin takia. Kyllä tuo kaikki säätäminen mukaan lukien viittaa siihen, ettei mies ole kiinnostunut muusta kuin satunnaisesta panemisesta kanssasi.

Ja tähän lisäisin että olet opettanut miehelle jo kaavan joka toimii: Eli sut saa sänkyyn ja sen jälkeen mies voi pitää hiljaisuutta kunnes sun kanssa haluaa taas sänkyyn, muttei muuta. Älä ole hyväksikäytettävänä ja saatavilla.  Saat just mitä tilaat. Stop tollaselle kaavalle ja blokki miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki vaihtelevaa naista mieli ja mies säästi sellaiset 300 e kun ei käynyt seksityöntekijällä.

Vierailija
24/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Secxiä halus vaan 

Vierailija
25/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hän sai mun aivokemiat sekaisin hetkeks vaikka lupasin itselleni etten anna tämän tapaamisen vaikuttaa itseeni. Noh, kyllä tää tästä.. 

Vierailija
26/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä itse yhteyttä. Kysele kuulumista ja ehdota näkemistä. Sillä se sitten selviää mitä mies miettii. Ihan turhaa pähkäillä ja odotella toiselta jotain kun itse voi tehdä myös jotain asian eteen.

No tämä hänen hiljaisuus on sen verran poikkeuksellista häneltä, että epäilen olleen viikonloppuna jonkun toisen luona.. En tasan lähde kyselemään perään.. Olkoon.

-Ap

No, ette ole vissiin sopineet, ettette tapailisi muita?

Vierailija
27/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hän sai mun aivokemiat sekaisin hetkeks vaikka lupasin itselleni etten anna tämän tapaamisen vaikuttaa itseeni. Noh, kyllä tää tästä.. 

Vierailija
28/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä itse yhteyttä. Kysele kuulumista ja ehdota näkemistä. Sillä se sitten selviää mitä mies miettii. Ihan turhaa pähkäillä ja odotella toiselta jotain kun itse voi tehdä myös jotain asian eteen.

No tämä hänen hiljaisuus on sen verran poikkeuksellista häneltä, että epäilen olleen viikonloppuna jonkun toisen luona.. En tasan lähde kyselemään perään.. Olkoon.

-Ap

Suoraan sanottuna ei ole luottamusta häneen, vaikka väittääkin ettei muita ole minun jälkeeni ollut. Kuitenkin jäi jo aiemmin valheista kiinni kun oli viestitellyt muiden kanssa.. reissutyötä tekee, joten en ole sinisilmäinen... Ap.

Vierailija
29/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän piti minua kädestä niinkuin haluaisi minusta enemmänkin kuin pelkkää seksiä tai siltä se ainakin minusta tuntui, koska välillämme oli selvästi enemmän hellyyttä ja hän antoi pitkän suudelman lähtiessään. "

Vastaan nyt sillä oletuksella, ettet ole provo. Tuollainen ei tarkoita yhtään mitään. Mies voi pitää kädestä, puhua söpöjä ja olla hellä ihan vain hetken huumassa ja seksin takia. Kyllä tuo kaikki säätäminen mukaan lukien viittaa siihen, ettei mies ole kiinnostunut muusta kuin satunnaisesta panemisesta kanssasi.

Siis etenkin haaremia pyörittävät miehet tekevät kaikki tuollaiset eleet, koska tietävät mikä tehoaa ja se on heille vain peliä katsoa, kuinka hyvin se tähän tehoaa. 

Vierailija
30/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Suoraan sanottuna ei ole luottamusta häneen, vaikka väittääkin ettei muita ole minun jälkeeni ollut. Kuitenkin jäi jo aiemmin valheista kiinni kun oli viestitellyt muiden kanssa.. reissutyötä tekee, jot

Sellaistahan se tässä nykymaailmassa on, että luottamusta ei ole olemassa ellei sen rakentamiseen käytä oikeasti aikaa ja vaivaa. Se on kuitenkin perusta kaikelle niin tuntuu välillä että yrittäisi luoda suhdetta päällään seisoen. En itsekään osaa omassa tapauksessani luottaa vaikka sovittiin ettei tapailla muita. Pelkät sanat kun ei vielä mitään rakenna. Mutta sekin on ok. Pitää vaan silloin hyväksyä molemmat vaihtoehdot. Se että ehkä tässä ei ole aineksia mihinkään ja kaikki hajoaa. Tai ehkä onkin ja luottamus rakentuu. 

Vierailija
31/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voisin toki tehdä itse asian eteen ja nolata itseni. Periaatteisiini kuitenkin kuuluu se etten jää keneenkään roikkumaan (muuten kuin ajatuksissani).

Poistan aina numeron varmuuden vuoksi etten vaan laita sitä viestiä hänelle.. Joten pallo on nyt taas hänellä.

-Ap.

Vierailija
32/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai pilluu niin ei se muuta halua. Naiset on vähän yksinkertaisia eikä aivotoiminta ymmärrä että mies kun saa seksiä naiselta niin mies ei halua enää tapailla eikä sitoutua.

Vierailija
33/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottelee ja ihmettelee miksi ap ei laita mitään viestiä ja tekee johtopäätöksen, että ei ole kiinnostava ap:n mielestä. 

Vierailija
35/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajattelee, että olet hyvä tyyppi ja vielä joskus löydät joka rakastaa sua juuri sellaisena kun olet..

Vierailija
36/36 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi seksiä ja on tyytyväinen. Ei ota enää yhteyttä. Itse otin erääseen tuttuun mieheen yhteyttä kuukausi sitten (emme ole harrastaneet seksiä tai deittailleet, mutta tiedän hänen joskus olleen kiinnostuneen minusta). Koska hänestä ei ole pihaustakaan kuulunut, on tämä selvä merkki. Miestä ei vain kiinnosta.

Jos miestä kiinnostaa, hän tekstaa samantien kotiin päästyään ja seuraavana aamuna ja seuraavana päivänä. Kiinnostunut mies tulee, vaikka vuoren läpi, jos on tosissaan kiinnostunut. Voithan toki tekstata, mutta lopputulos on sama, mies vastaa lyhyesti (jos ollenkaan) ja homma taas jähmettyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi