Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kai te vielä sen pojan teette..?!"

Vierailija
27.09.2008 |

Leikkimielinen kysymys, varmaan todella hauskaa sanoa noin...

No, sattumoisin olisin voinut kuolla ilman nykyaikaista lääketiedettä tähän viimeisimpään synnytykseen ja kolme tyttöä jo löytyy..

Mitä mun pitää teille vastata?????

Antakaas vinkkejä!!! Tuntuu vaan pahalta joutua sanomaan että lapsiluku on kuulkaas nyt tässä ja meille nyt riittää.. Miten te ihmiset sen ymmärtäisitte nätisti mutta niin että menisi perille?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikos se poika olis viela saatava?? No, vastasin yli 60v tadin kyselyihin etta "sit voidaan yrittaa poikaa kunhan sa ensin teet sen tyton itsellesi, kylla hiljeni!!

Hanella siis vain yksi lapsi, poika. Minulla on kaksi tyttoa. Tosi asiassa toivomme kolmatta lasta, mutta eipa ole kuulunut. Aivan sama olisi kumpi tulisi, kunhan saataisiin se lapsi....

Mutta joo kylla ottaa paasta tuollaiset kyselijat!!

Vierailija
22/24 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "parhain" kommentti tuli mun isän suusta, että nytkö sieltä on se poika tulossa tms. jotain pöljää. Sanoin vaan, että kunhan on vauva niin muusta viis!! Että ei tässä poikaa odoteta vaan vauvaa.

Saas nähdä jos vielä neljännen kerran raskaudun, että mitä kommentteja siitä kuuluu. Kolmaskin siis oli tyttö ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin kk sitten kolmanne poikamme ja "ihmettelijöille" olen sanonut, että pojat on niin helppoja ja tytöt vaikeita ja kieroja :-)

Vierailija
24/24 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naurat vaan ja sanot että

mitä niillä pojilla tekee tällaisessa tyttöporukassa, poikahan olisi ihan kauhuissaan ;)"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi