Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään ei mene Tori.fi:ssä kaupaksi

Vierailija
03.02.2026 |

Ei yhtään mikään vaikka olisi melkein uutta tavaraa ja takuukin vielä voimassa. Puoleen hintaan mitä kaupassa on mutta silti ei tavara liiku. Luulisi että lama-aika kannustaisi ihmisiä ostamaan käytetyjä mutta näemmä ei

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa.

Ellei tavara mene kaupaksi, siihen on vain yksi syy, liikaa hintaa tuotteen kuntoon nähden.

Eli  1500 eur läppäri/tabletti/puhelin on vuoden päästä vitosen arvoinen? Vau mikä logiikka

Älä vääristele. Ei läppäriä tarvi vitosella myydä. Mutta vuoden käytetty ei ole puolen hinnan arvoinen vaan 400 - 500 €.

Vierailija
62/119 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joulukuussa ainakin pahoja ongelmia Torin kanssa, en päässyt kirjautumaan sisään ja vastaamaan viesteihin. Sanoi vain että odottamaton virhe tms. Ei auttanut selaimen vaihto eikä mikään. Muutenkin toiminut jotenkin puuroisesti ja jumittanut välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ilmoa ja tori tillini suljettiin kahdeksi viikoksi. En tiedä syytä. Harmi ettei olo vaihtoehtoa.

Vierailija
64/119 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hitaat Toridiili-myyjät. Nyt kolmatta kertaa osui kohdalle sellainen, joka vetkuttaa lähettämistä lähes sinne viimeiseen mahdolliseen päivään eikä laita viestillä mitään syytä hidasteluun. Itse kun myyn niin postitan parin päivän sisällä.

Vierailija
65/119 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole extra rahulia ostaa mitään.

Vierailija
66/119 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin useampana päivänä ostaa sieltä, mutta joko toridiili systeemi ei toimi tai myyjän ilmoituksessa/asetuksissa on jotain pielessä, koska maksu ei onnistunut mitenkään. Tein sitten Vintedissä kolmet kaupat, koska se toimi. Eli myyjien kannattaa antaa myös antaa palautetta torille, jos maksut ei toimi ja sen takia kauppoja ei synny. Tai vaihtakaa myyti Vintediin.

Mistä se myyjä sen tietäisi, että sinulla ei osto onnistunut?

Jos osto ei onnistu, niin se johtuu siitä, että tilillä ei ole katetta tai kortin rajat eivät riitä.

Vierailija
67/119 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää hitaat Toridiili-myyjät. Nyt kolmatta kertaa osui kohdalle sellainen, joka vetkuttaa lähettämistä lähes sinne viimeiseen mahdolliseen päivään eikä laita viestillä mitään syytä hidasteluun. Itse kun myyn niin postitan parin päivän sisällä.

Tai vastataan kysymyksiin vasta aikojen päästä eikä lueta mitä kysytään, vaan osaan kysymyksistä ei vastata ollenkaan. Välillä näkyy että on nähty, mutta ei vastata mitään. 
Ilmoitetaan vaatteen koko myynti-ilmoituksessa, mutta lopusssa lukee että en mittaile. 

Vierailija
68/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vastataan kysymyksiin vasta aikojen päästä eikä lueta mitä kysytään, vaan osaan kysymyksistä ei vastata ollenkaan. Välillä näkyy että on nähty, mutta ei vastata mitään. 
Ilmoitetaan vaatteen koko myynti-ilmoituksessa, mutta lopusssa lukee että en mittaile. 

Jos mitään ei vastata niin vastaus on ilmoituksessa, joten lue siitä.

Vierailija
69/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa avaisit hiukan millaista tavaraa sinä koitat Torissa saada myytyä?

Vierailija
70/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat urpoa porukkaa. Tämä käy selitykseksi melkein kaikkeen. Eräs urpouden alalaji on ihmettely miksi postikulut ovat kalliimmat kuin tuote. Postin hinnoitteluun ei myyjä voi vaikuttaa, missä mielisairaalassa edes niin sanotaan että tuotteen PITÄÄ OLLA kalliimpi kuin toimituskulut (vai pitääkö asia järjestää siten)? Eikä esim. jonkun keräilykolikon tai pikkuhilun hintaa sentään postikulut määrää. Jos sinulta puuttuu joku mutteri, postimerkki tai kolikko niin pitääkö ensin katsoa postikulut ja lisätä sitten vaikka viisi senttiä yli sen? Hiton juntit. 

Vierailija
71/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän juuri menee kaupaksi. Olen myynyt ihan järjettömät määrät tavaraa kun vihdoin löytyi aikaa käydä kaapit ja varastot läpi. Pelkästään viikon sisään olen myynyt adapterin, 3 toppahaalaria, 2 luistimet, lasten suksipaketin, istutusruukkuja, lelulaatikon, lasten/nuorten kirjoja ja yhden rikkinäisen rottinkisen kukkatelineen. Noudolla ja postituksella. Joka päivä menee jotain. 

Good for you. Minulla taas ei olisi ollut mainitsemillesi tavaroille mitään käyttöä.

Vierailija
72/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi on persaukista, kaikki menee asumiseen ja ruokaan

Kuulun niihin, joiden on pakko säästää vähän kaikessa. Jo vuosi sitten huomasin, että niinkutsutuissa halpakaupoissa, joissa myydään lasten ja aikuisten vaatteita, oli väljää käytävillä. Ennen oli aina asiakkaita. Suomalaisilla ei tosiaan ole rahaa oikein mihinkään. Joillakin tietysti on, suhdanteesta riippumatta, mutta he eivät ehkä ole Torin aktiivisiampia asiakkaita. 

Vierailija
73/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin Torista käytettyjä kylmälaukkuja kasviruukuiksi, joku yritti myydä niitä kaksinkertaisella hinnalla millä uuden saisi kaupasta. Vastasi koppavasti kun ehdotin järkevää hintaa ja olisin noutanut kaikki kerralla.

Katsoin huvikseni sähköhammasharjoja Torista, kun luin että niitä on joulun jälkeen paljon myynnissä. No olihan niitä, uuden hinnalla. Mutta kun kaupasta ostettuna saan tuotteisiin takuun, niin miksi ostaisin uuden hinnalla Torista?

Hyi, en ikinä ostaisi käytettyä sähköhammasharjaa Torista tai muualtakaan. Mistä tiedät missä se hammasharja oikeasti on pyörinyt, kenen perseessä tai koiran suussa...

Vierailija
74/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sieltä edes vois mitään ostaa kun myyjä vetää herneen nenuunsa jo pelkästään siitä kun kysyy että onko kohde vielä myynnissä.

No tässä on yksi Torin epäkohta. Tuote näkyy myynnissä vielä vuosi sen jälkeen, kun se on ilmestynyt sivustolle. Tottakai ihmiset kysyvät onko esine vielä myytävänä, kun sitä ei voi muuten tietää.

Vierailija
75/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torin provikka ja postikulut tappaa kyllä kaupan käynnin enimmäkseen. Tulee 4e tuotteelle hintaa ku lisätään 2e torille ja vielä 6e postille.

En osta mitään sellaista mikä myydään diilillä, maksan mielelläni 6e postimaksua kuin että lähden noutamaan tuotetta jostain toiselta puolelta Suomea nykyisillä polttoainehinnoilla.

Vierailija
76/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee kaupaksi Tori.fi saitilla. Jos laittaa sen ToriDiilin kautta niin vielä nopeammin. Erikoiset tavarat siten, että liittyy erityisryhmään: LA-puhelin harrastajat, ammunnan harrastajat, militaria......

Vierailija
77/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on samaa tavaraa myynnissä puoleen hintana siitä mitä itse pyydät niin on kyllä turha odotella ostajia

Vierailija
78/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili ja osta heti toiminnot on ihan parhaita. Helppoa ja turvallista kaupankäyntiä. Ja lähetys on helppoa.

Vierailija
79/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa käydä mitään viestien vaihtoa nettikirpparilla. Ostan kailen mahdollisen käytettynä, paikan päältä kirpputorilta, en ikinä netistä. En jaksa sopia tapaamisia ja hakuja tai edea postituksia. Jos pitää tilata netistä, niin sellaisesta paikasta, missä ei tarvitse viestitellä kenenkään kanssa. 

Vierailija
80/119 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat kovia, johtuneeko tinkimisestä tai mistä, mutta sellainen ei houkuttele edes etsimään.  Jos ostan käytettyä niin pitää olla halpaa koska ei niitä pysty käytännössä palauttamaan, eikä ole kiva hylätä noudettaessa.