Taas saa olla onnnellinen että on työtön, sai herätä 10.30 eikä tarvitse lähteä tuonne saatanalliseen kylmyyteen
Kommentit (41)
Ja joku telineasentaja on ollu raksalla jo klo 7.00 -26 asteessa ja saa vaan 200e enemmän kuussa ku te työttömät
Heräsin äsken enkä ole työtön. Ei tarvitse myöskään lähteä saatanalliseen kylmyyteen, kun voi hurauttaa auton apista lämpenemään 22 asteiseksi ennen lähtöä. Klo 14 menen töihin joita rakastan tehdä ja jotka tuovat sisältöä elämään. Ja huiput työkaverit joiden kanssa on ystävystynyt odottaa siellä.
Maaliskuussa lähden lasten ja puolison kanssa kahdeksi viikoksi lämpimään ja mulle maksetaan palkkaa koko ajalta.
Räi sinä kattoon vain.
Vierailija kirjoitti:
MEE TÖIHIN SIITÄ!
Mä ainakin haluan töihin. Linkkaa pari avointa paikkaa joissa palkka/TES mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku telineasentaja on ollu raksalla jo klo 7.00 -26 asteessa ja saa vaan 200e enemmän kuussa ku te työttömät
Noille töille on pakkasrajat ja albanialaisen pussissa se raha on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ammatin valintakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin äsken enkä ole työtön. Ei tarvitse myöskään lähteä saatanalliseen kylmyyteen, kun voi hurauttaa auton apista lämpenemään 22 asteiseksi ennen lähtöä. Klo 14 menen töihin joita rakastan tehdä ja jotka tuovat sisältöä elämään. Ja huiput työkaverit joiden kanssa on ystävystynyt odottaa siellä.
Maaliskuussa lähden lasten ja puolison kanssa kahdeksi viikoksi lämpimään ja mulle maksetaan palkkaa koko ajalta.
Räi sinä kattoon vain.
Mua naurattaa aina nämä ihmiset jotka kuvittelevat että kaikki työttömät on persaukisia ja eivät tee muuta kuin makaavat kotona.
Nuorena olin kattohommissa . Oli se raakaa hommaa tällaisella ilmalla. En käsitä miten jaksoin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Räi sinä kattoon vain.
Olen 60-v vuotias ja matkustellut todella paljon. Ennen kuin jäin työttömäksi Pariisin, Berliinin, Wienin ym oopperat ja ravintolat tulivat tutuksi. Nyt olen työtön ja onnellinen että käytin rajat silloin kun niistä osasin nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me työssäkäyvät ollaan niin tyhmiä että ollaan kustannettu työttömien ammatille niin isot edut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on iha suomalaisia.
Talvi 1987 oli kylmä. Sallan Naruskassa mitattiin -50,4C.
Olin aikeissa mennä toimistolle, mutta nukuin huonosti (täysikuu?), joten päätin jäädä etätöihin. Otan sitten torkut tuossa lounaan jälkeen et piristyy.
Sama täällä. 2000 euroa puhtaana käteen Kelasta. Eikä nykyinen työtahti ja ilmapiiri muutenkaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me työssäkäyvät ollaan niin tyhmiä että ollaan kustannettu työttömien ammatille niin isot edut
Minä ainakin nautin sinun kustantamasta elämisestä niin kauan kuin se sallitaan.
Syytä poliitikkoja, erityisesti demareita kun ovat luoneet sairastavan oleskeluyhteiskunnan, jonka konkurssi on ihan nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räi sinä kattoon vain.
Mua naurattaa aina nämä ihmiset jotka kuvittelevat että kaikki työttömät on persaukisia ja eivät tee muuta kuin makaavat kotona.
Sulla on niin omituinen huumorintaju 🤔
Vierailija kirjoitti:
Minä heräsin kello 11.30.
Jaa, olet taitava unissakirjoittaja. viestin olet laittanut 11.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on iha suomalaisia.
Ja vi............ . Suurin osa itä-euroopan ukkoja.
Pienet on työttömän ilot.