Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20 snt/kwh hinta velvoittaa kaikki säästämään sähköä

Vierailija
02.02.2026 |

Tämä koskee myös määräaikaisia sopimuksia käyttäviä!

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei velvoita, Pistin juuri saunan lämpenemään... Saunomisen jälkeen sitten töiden pariin. 

Vierailija
2/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutaidottomat määrikset täällä taas kuvittelee että piikkihinta kaataa talouden :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästä, toki ei ikinä yli tarpeen kuluteta. Siksi maksan kesällä enemmän, ettei tarvitse talvella stressata. 

Vierailija
4/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei velvoita, Pistin juuri saunan lämpenemään... Saunomisen jälkeen sitten töiden pariin. 

Näin pidät hyvää huolta siitä, että meidän kiinteähintaiset nousee🎊

Vierailija
5/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskutaidottomat määrikset täällä taas kuvittelee että piikkihinta kaataa talouden :D

Minä osaan kyllä ottaa kulutus datan Syöttää sen laskuriin, laittaa siihen määräaikaisen sopimukseni hinnan ja myös lisätä sähköyhtiön marginaalin pörssisähkölle. Laskuri näytti suoraan että määräaikainen on JUURI MINUN kulutusprofiilillani reilusti edullisempi. 

OIKEASTI laskutaidottomat tuijottavat sitä aritmeettista pörssisähkön keskihintaa ymmärtämättä että sillä et sähköä saa vaan päälle tulee vielä sähköyhtiön marginaali, ja lisäksi se MILLOIN KULUTTAA vaikuttaa... 

Vierailija
6/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauton lataaminen näillä keleillä on melkein rikos.

Vierailija
7/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan kyllä ottaa kulutus datan Syöttää sen laskuriin, laittaa siihen määräaikaisen sopimukseni hinnan ja myös lisätä sähköyhtiön marginaalin pörssisähkölle. Laskuri näytti suoraan että määräaikainen on JUURI MINUN kulutusprofiilillani reilusti edullisempi. 

OIKEASTI laskutaidottomat tuijottavat sitä aritmeettista pörssisähkön keskihintaa ymmärtämättä että sillä et sähköä saa vaan päälle tulee vielä sähköyhtiön marginaali, ja lisäksi se MILLOIN KULUTTAA vaikuttaa... 

Mä tulin ihan samaan lopputulokseen, ero oli vain joitain euroja vuodessa, mutta eipä tarvi vahdata.

Vierailija
8/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monia tälläisiä piikkhintoja on ollut. Ei käy kateelliseksi pörssisähköä.

Meillä ainakaan ei kesällä merkkaa minkä hintasta sähkö on, kun sillon sähkön kulutus on ihan äärettömän olematonta. Ne säästöt tarvitaan näin talvisin kylmillä päivillä, ei kesällä.

Vierailija
9/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan niin typerä että et ota huomioon voivasi säästää muuttamalla kulutusprofiiliasi. No, ei sitä voi sinulta kauhalla pyytää kun on lusikalla annettu.

Vierailija
10/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin pidät hyvää huolta siitä, että meidän kiinteähintaiset nousee"

Sähköautoilijat ja vihreät siitä huolen pitää. Tosiasia on, että mitä vähemmän kulutamme, sen korkeammaksi hinta nousee, sillä sähköyhtiöt eivät välitä kulutuksen määrästä, vaan eurojen määrästä.

Vierailija
11/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan tuotantohallissa oli äsken 17 astetta kun kiinteistön omistaja ei asiasta ole huolehtinut. Jouduin laittamaan 10kW sähkölämmittimen päälle.

Sähkön käyttö on joskus välttämätöntä jotta saadaan niitä verotuloja tuovia vientituotteita valmistettua ja myyntiin. Tarkkuustyötä kun ei voi tehdä sormet kontassa tai rukkaset käsissä.

Vierailija
12/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aikuinen osaa mikäli on vielä toimivia aivosoluja. 
Ei tällaisten ketjujen tarkoitus ole mikään muu kuin helvetin typerä paskajankkaus. 
sellaiseen ei ole aikaa kuin työttömällä. 

Vierailija
13/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin köyhiä te olette kun jotain sähkön hintaa itkette 😂

Vierailija
14/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia sitä määräaikaista maksetaan, että ei tarvitse milloinkaan varoa kulutustaan tai tarkastaa pörssihintoja. Jos kulutus nyt sattuu nostamaan pörssihintaa, niin se on se teidän riski, josta te maksatte näin talvella, muulloin saatte sitä halpaa pörssisähköä.

Vierailija
15/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sähkösaunotaan ja tehdään uuniruokia.

Vierailija
16/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan niin typerä että et ota huomioon voivasi säästää muuttamalla kulutusprofiiliasi. No, ei sitä voi sinulta kauhalla pyytää kun on lusikalla annettu.

Miksi ihmeessä?? 

Keittää kahvia aamulla, tekee ruokaa töiden jälkeen, käy saunassa ennen iltatoimia, lämmittää taloa pakkasilla ja autoa pakkasaamuina, pesee pyykkiä ja lämmittää takkaa kun ehtii... Miksi ihmeessä haluaisin muuttaa järjestystä mihinkään hankalampaan? 

Vierailija
17/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan myös sähkönsiirttoon ja kaukolämpöön pörssihintainen veloitus?

Vierailija
18/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin pidät hyvää huolta siitä, että meidän kiinteähintaiset nousee🎊

Mitä v_ttua se sinulle kuuluu, saatanan idiootti.

No tuntuu siinä kohtaa kun hinnat nousee.

Vierailija
19/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia sitä määräaikaista maksetaan, että ei tarvitse milloinkaan varoa kulutustaan tai tarkastaa pörssihintoja. Jos kulutus nyt sattuu nostamaan pörssihintaa, niin se on se teidän riski, josta te maksatte näin talvella, muulloin saatte sitä halpaa pörssisähköä.

Ja tällä pidetään myös hyvä huoli ett kans vaan keskenään jankkaa kumpi järkevämpi, kiinteä vai plrssi, eikä ulise ryöstöhintaisista siirtomaksuista.

Vierailija
20/110 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän käydä lataamassa sähkis. Kilowattihinta on päivästä riippumatta laturilla sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme