Hallitus haluaa työkyvyttömät töihin?
Työnantajat suorastaan taistelevat nyt siitä kuka saa työkyvyttömän palkattua itselleen. Sitten vaan sairausloman ajan palkkoja makselemaan
Kommentit (26)
ketä vaihtaa halvaantuneen vaipat työpaikalla, pomo varmaan. liikuntakyvytön on tosi hyödylllinen tehtaan töissä.
suomen hallitus on sairas ja järjetön. aivohalvauspotilaita on hylätty eläkkeestä.korkea tapaturmariski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa saa nähdä mihin työllistyn. Mt-ongelmat aiheuttavat sen etten aina tiedä missä olen, unohdan OIKEASTI miten työtehtävät suoritetaan, en tunnista työkavereita, katoan työpisteeltä tuntukausiksi enkä hahmota missä olen ollut. En edes viitsi sanoa miltä alalta jäin saikulle jota kela ei suostu myöntämään, tk-eläkehakemukset samoin kela hylkää. Kuka sitten korvaa vahingot ja on vastuussa jos jollekin sattuu jotain. Olen syyntakeeton.
Tule kuntouttavaan työtoimintaan kierrätyskeskukseen Mäkin huuhailen siellä omiani mutta ei se mitään haittaa
Mua ei ole hyväksytty edes kuntouttavaan aiemmin.
Ei hätää. Siivoojana voi nukkua vessassa, riittää kun lisää vessapaperia telineeseen.
Nyt pitäisi tilata lisää Inva-takseja
Vierailija kirjoitti:
Pyritäänkö tällä siihen että kun työkyvyttömät eivät kykene töihin, heille ei myönnetä saikkua, tai siis lääkärit kirjoittavat kyllä, mutta kela hylkää hakemuksen, he eivät saa työmarkkinatukea kun eivät ole työkykyisiä, eivät saa sairaspäivärahaa, koska kela ei myönnä, työkyvyttömyyseläkehakemukset hylätään. Sairaat, minä mukaan lukien, halutaan jättää täysin ilman toimeentuloa. Toimeentulotukea eimyönnetä.
Samanlainen meinikin kuin eräässä Keski-Euroopan maassa 80 vuotta sitten.
Työttömyystilastot saataisiin kauniimmiksi, jos työkyvyttömät päästettäisiin työkyvyttömyyseläkkeelle. Työllisyystilastoja se toki ei muuttaisi.