Hallitus haluaa työkyvyttömät töihin?
Työnantajat suorastaan taistelevat nyt siitä kuka saa työkyvyttömän palkattua itselleen. Sitten vaan sairausloman ajan palkkoja makselemaan
Kommentit (26)
Pitää yrittää saada työllisyystilastot näyttämään paremmilta. Maine on kyllä jo mennyt...
Työkyvyttömät palkataan ensimmäisenä. Viikon päästä ovat kaikki töissä tai saikulla. Päävammatkaan ei ole este. Sopivat vaikka hallitukseen ministereiksi.
Tätä minä olen aina halunnut! Työhakemuksia peukunkäyttäjiltä ja neliraajahalvaantuneilta Kiitos hallitus!
t. yrittäjä
Ei lääkärit suostu tekemään kaikille työkyvyttömyystodistuksia. Tai siihen ruljanssiin. Pitää olla todisteet melko pitävät ja näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Pitää yrittää saada työllisyystilastot näyttämään paremmilta. Maine on kyllä jo mennyt...
Nyt ei kikkailla,työvoiman tarjonta lisääntyy näillä toimilla ja luvut ovat nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömät palkataan ensimmäisenä. Viikon päästä ovat kaikki töissä tai saikulla. Päävammatkaan ei ole este. Sopivat vaikka hallitukseen ministereiksi.
Sellaista vammaa ei olekaan, etteikö kykenisi hommasta suoriutumaan paremmin kuin tämän umpipaskan idioottivajakkihallituksen ministeri. Eihän tästä kyvyttömämpää sakkia löydy edes etsimällä.
Nyt hakijoiksi ilmaantuu Allan ja Rikhardkin Mahmudin ja Fatima ohella.
Vierailija kirjoitti:
Valtiovarainministeriksikin pääsee terapian asemesta
Pyritäänkö tällä siihen että kun työkyvyttömät eivät kykene töihin, heille ei myönnetä saikkua, tai siis lääkärit kirjoittavat kyllä, mutta kela hylkää hakemuksen, he eivät saa työmarkkinatukea kun eivät ole työkykyisiä, eivät saa sairaspäivärahaa, koska kela ei myönnä, työkyvyttömyyseläkehakemukset hylätään. Sairaat, minä mukaan lukien, halutaan jättää täysin ilman toimeentuloa. Toimeentulotukea eimyönnetä.
Tää onkin jännä. Opettajaksi saa hakeutua kirjolla olevat, mutta eivät ns. tavikset. Tavisten paikka on jossain ummehtuneessa valtion virastossa. Taviksia ei myöskään palkata esim. erilaisiin järjestöihin, vaan niihin palkataan ns. kokemusasiantuntijoita eli huu,, meista irti järjestöön nark,, omaaneja, irti alkoh,,olisti jörjestöön al,, koholisteja, syömishäi, riöisten ryhmään syöm, ishäiriöisiä jne. Päihteetöntä, tervejärkistä ei palkata mihinkään.
Alkaako taas ne muutaman viikon ja kuukauden pakkotyöllistämiset ja tekeen niiden töitä jotka ei itte viitti tehdä mitään. Roskien kärräystä, pölyisten varastojen siivous jne.
Mielisairaanhoitajiksi hakeutuvat mielisairaat jne.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaanhoitajiksi hakeutuvat mielisairaat jne.
Mistä tämmöinen epäilys? Oletko itse mielisairaanhoitaja?
Jaa saa nähdä mihin työllistyn. Mt-ongelmat aiheuttavat sen etten aina tiedä missä olen, unohdan OIKEASTI miten työtehtävät suoritetaan, en tunnista työkavereita, katoan työpisteeltä tuntukausiksi enkä hahmota missä olen ollut. En edes viitsi sanoa miltä alalta jäin saikulle jota kela ei suostu myöntämään, tk-eläkehakemukset samoin kela hylkää. Kuka sitten korvaa vahingot ja on vastuussa jos jollekin sattuu jotain. Olen syyntakeeton.
Haluavat minut töihin? XD Odottakaa, pitää ensin saada nauru loppumaan ja päästä takaisin ylös lattialta kierimästä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa saa nähdä mihin työllistyn. Mt-ongelmat aiheuttavat sen etten aina tiedä missä olen, unohdan OIKEASTI miten työtehtävät suoritetaan, en tunnista työkavereita, katoan työpisteeltä tuntukausiksi enkä hahmota missä olen ollut. En edes viitsi sanoa miltä alalta jäin saikulle jota kela ei suostu myöntämään, tk-eläkehakemukset samoin kela hylkää. Kuka sitten korvaa vahingot ja on vastuussa jos jollekin sattuu jotain. Olen syyntakeeton.
Tule kuntouttavaan työtoimintaan kierrätyskeskukseen Mäkin huuhailen siellä omiani mutta ei se mitään haittaa
Mahtaa työkaverit olla mielissään (ja peloissaan) kun kaikenmaailman psykoosisairaat ja skitsofreenikot harhoissaan tulevat työpaikoille. Minulle psykiatri sanoi ettei skitsofreniallakaan pääse tk-eläkkeelle. Sairaspäivärahat kela hylkää.
Työntekijöitä kun katselee, niin väliin tuntuu siltä, että taas on otettu työkyvytön töihin.
Huonosti tulee päättymään lokopersehallituksen toimet