Katkeruus, kun mies haluaa naimisiin myöhään
Pitkäaikainen kumppani haluaisi nyt mennä naimisiin, mutta en ole yhtään innoissani kun suhdetta on takana reilusti yli 10 vuotta. Halusin kovasti mennä naimisiin nuorempana ja asiasta käytiin monet väännöt ja itkut. Mies ei silloin täysin torpannut ajatusta, mutta mutisi aina jotain että joskus sitten. Muistan vieläkin miten katkeransuloista oli käydä muiden ihmisten ja ystävien häissä kun lopulta luovuin ajatuksesta ihan kokonaan. Vuosien aikana asiaan tottui ja elin sen kanssa enkä ikinä ottanut asiaa puheeksi. Ja nyt kun iät alkaa nelosella mies haluaisi mennä naimisiin. Suhde on ihan hyvä, mutta ajatus naimisiinmenosta aiheuttaa ahdistusta ja jopa vihaa. Hautasin ne haaveet jo vuosia sitten ja koko asia on omassa mielessäni vaan sellainen negatiivinen möykky ja mörkö.
En tiedä mitä miehelle sanoisi tai mitä edes ajattelisi asiasta. Minulla on testamentti ja perintöasioista ei tarvitse huolehtia sillä molemmilla on omat asunnot ja autot vaikka asumme toisen omistamassa asunnossa. Yhteistä omaisuutta tai lapsia ei ole, eli mitään laillista syytä mennä naimisiin järkisyistä ei ole.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Siis AP on :
katkerana ravannut muiden häissä mutta itse ei ole saanut suutaan aikaisemmin auki;
Nyt ne omat häät tai .!!
Nyt sitten ollan katkeria kun ikäkin alkaa jo 4. ja kaikki on miehen vika?!
Goood luck 🍀
Ap on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Siis AP on :
katkerana ravannut muiden häissä mutta itse ei ole saanut suutaan aikaisemmin auki;
Nyt ne omat häät tai .!!
Goood luck 🍀
Asiastahan on väännetty ja itketty eikä mies ole välittänyt.
Tiedän itse kuinka inhottava tilanne on, kun toinen kieltäytyy. Sitten kun mies suostui vastahakoisesti niin pelkäsin koko ajan että peruu. Romantiikka oli kaukana. Se ei ole mitään tahtomista, kun kieltäytydään rumasti.
Se on semmosta kun on tottunut saamaan kaiken minkä haluaa ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Siis AP on :
Nyt ne omat häät tai .!!
Goood luck 🍀
Puhuin asiasta sen miljoona kertaa ja asiasta on yritetty puhua mutta mies ei ikinä oikein antanut mitään vastausta. Tuli ostettua häämekkokin kun mies puhui joskus että ihan just ollaan menossa naimisiin mutta tajusin sitten lopulta että asia ei etene mihinkään eikä miehen kanssa pystynyt käymään asiasta mitään keskustelua. Ap
Olisit iloinen, että olet saanut pidettyä saman miehen 10 vuotta ja se haluaa jopa naimisiin.
Miksi te naiset suostutte tällaiseen kohteluun? Missä teidän itsekunnioitus?
Miehelle annetaan aikaraja, vaikka viisi vuotta, jos sinä aikana ei olla naimisissa niin se on heippa ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Sano että se juna meni jo
Tämähän se totuus on. Miksei voisi suoraan kertoa, miltä tuntuu?
Ymmärrän hyvin AP:tä, itsestänikin tuntuisi tosi kurjalta tuollainen, että ei halua mennä naimisiin "ajoissa" tai silloin kun olisi se normaali aika sille. Ja sitten kun toinen on jo luopunut toivosta ja haaveesta, niin sitten alkaakin kiinnostaa.
Sanoisin miehelle itse, että ei käy ja että itsepä et halunnut naimisiin silloin kun olisi ollut sen aika. Miksi sinun pitäisi tehdä kaikki nyt miehen aikataulujen mukaan, jos hänkin vähät välitti ja viittasi kintaalla sinun toiveillesi silloin nuorempana? Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle annetaan aikaraja, vaikka viisi vuotta, jos sinä aikana ei olla naimisissa niin se on heippa ja hyvästi.
Tuollainen nainen joka antaa moisia aikarajoja, kannattaa tosin jättää joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis AP on :
Nyt ne omat häät tai .!!
Goood luck 🍀
Puhuin asiasta sen miljoona kertaa ja asiasta on yritetty puhua mutta mies ei ikinä oikein antanut mitään vastausta. Tuli ostettua häämekkokin kun mies puhui joskus että ihan just ollaan menossa naimisiin mutta tajusin sitten lopulta että asia ei etene mihinkään eikä miehen kanssa pystynyt käymään asiasta mitään keskustelua. Ap
Niin, juna meni jo. Aikaikkuna umpeutui. Onko mies nyt tyytymätön. Voi voi. Olisi kosinut kun sua vielä kiinnosti. Miehet vaan on luonnostaan itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen nainen joka antaa moisia aikarajoja, kannattaa tosin jättää joka tapauksessa.
Minusta se kertoo paljon miehen tunteista, jos kieltäytyy naimisiin menosta. Sellainen mies ei ole rakastunut. Sellainen mies on tyytynyt vain olemaan yhdessä.
Ei se naimisiinmeno ole miehille mikään juttu. Harva mies tajuaa kuinka tärkeää se on naisille. Harvoin siinä mitään ihmeempää on taustalla.
M42
Vierailija kirjoitti:
Sanot miehelle, että ei tuossa ole järkeä, miksi mukavaa liittoa muuttamaan.
Tämä. Sillai oikein suloisesti. Teet samoin kuin mies sulle, eli et ota hääpuheita kuuleviin korviisikaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis AP on :
Nyt ne omat häät tai .!!
Goood luck 🍀
Asiastahan on väännetty ja itketty eikä mies ole välittänyt.
Tiedän itse kuinka inhottava tilanne on, kun toinen kieltäytyy. Sitten kun mies suostui vastahakoisesti niin pelkäsin koko ajan että peruu. Romantiikka oli kaukana. Se ei ole mitään tahtomista, kun kieltäytydään rumasti.
Miksi suostut noin huonoon kohteluun ?
En ymmärrä 😳
Jättäisin tuollaisen miehen, joka ei selkeästi välitä sun toiveista mitään. Musta tuntuisi vaan alentavalta jos mies kosisi jonkun kymmenen vuoden jälkeen, varsinkin jos olisi tiennyt minun haluavan naimisiin jo aikoja sitten. Tuntuisi siltä, että mies on tullut siihen tulokseen, että tähän nyt on tyytyminen kun ei mieleisempää ole löytänyt.
Oikeasti miehet tietää jo hyvin nopeasti, haluaako naisen kanssa naimisiin vai ei. Se on ihan hevonpaskaa, jos miehet väittää että eivät muka tiedä. Nähty on moneen kertaan, että ensin ollaan vuosikaudet jonkin naisen kanssa, eikä suostuta häihin eikä lapsiin. Sitten erotaan ja kohta ollaankin jo vuoden sisällä kihloissa toisen kanssa, häät tulossa ja se uusi eukko paksuna.
Joku vika naisissa on, kun äkkiä pitää päästä naimisiin. Vähän kuin rahahuijauksissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis AP on :
Nyt ne omat häät tai .!!
Goood luck 🍀
Jokainen naisen kanssa seurustellut tietää mitä se naisen "keskustelu" tarkoittaa.
Varoituksen sana. Isäni ystävä kosi avovaimoaan vuosikymmenten avoliiton jälkeen. Pian häiden jälkeen mies laittoi eron vireille, hänellä oli uusi nainen. Oli halunnut avioliiton kautta päästä käsiksi (entisen) avovaimonsa varallisuuteen ennen eroa.
Liitto taidettiin saada mitätöityä ja nainen sai pitää perintötalonsa, jonka olisi muuten erossa/osituksessa menettänyt.