Nainen, voisitko olla suhteessa jossa joudut koko ajan olla ns. "kuskin paikalla"?
Sinä olet se joka tekee kaikki aloitteet missä esim. otetaan suhteessa seuraava askel tai suhde etenee. Esim. ensimmäiset treffit, yhteenmuutto, kihlat yms.
Mies ei kertakaikkiaan ota ohjia käsiinsä tuollaisissa jutuissa.
Kommentit (47)
Puppan mielestä miehen kuuluu olla mies eikä perässävedettävä aloitekyvytön räsynukke👴👴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ottaa ohjat ja päättää, miten toimitaan ja milloin. Hän tietää, missä lomailemme ja koska on lomalle sopiva aika, varaa hotellit ja aktiviteetit. Hän päätti, millainen on kihlasormus ja millaiset häät, mitkä ovat lasten nimet ja paljonko meillä on varaa kuluttaa. Minulla ei ole sanomista oikein mihinkään, yhteisen kodinkin mies osti minulta kyselemättä.
On ihanaa, kun mies ei ole mikään perässävedettävä lapatossu, mutta joskus on ikävä elämää kaupungissa. Nyt matkaa kauppaan on 10 km eikä minulla ole autoa käytössä.
Miksi teille miehille kaikki on niin mustavalkoista? Teidän mielestänne ihminen voi olla joko lapatossu tai sitten päättää kaikesta kaiken.
Tuon kirjoitti nainen!
Eikä kirjoittanut.
Minun on vaikea ymmärtää miksi joku haluaisi sellaisen miehen.
Kun ollaan tarpeeksi samanmielisiä, ei väliä kumpi vetää, kunhan tarvittaessa tapahtuu.
Niin olen tähänkin asti elänyt tyytyväisenä.
Mieheni kosi heti kohta alettuamme seurustelun. Kun silloin kieltäydyin, koin oikeaksi itse kosia muutaman vuoden kuluttua ja myöntyihän tuo.
Nykynaiset haluaa ottaa ohjat niin turha valittaa.
Tuon kirjoitti nainen!