Nainen, voisitko olla suhteessa jossa joudut koko ajan olla ns. "kuskin paikalla"?
Sinä olet se joka tekee kaikki aloitteet missä esim. otetaan suhteessa seuraava askel tai suhde etenee. Esim. ensimmäiset treffit, yhteenmuutto, kihlat yms.
Mies ei kertakaikkiaan ota ohjia käsiinsä tuollaisissa jutuissa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lapatossumiestä, joten en todellakaan.
Miksi tosi monet naiset ovat lapatossuja jotka alistuvat miehelleen?
Sitä en osaa sanoa. Minulla on normaali suhde jossa olemme tasapuolisia.
Ei mies saa olla tahdoton, aloitekyvytön tossukka, jolla ei ole omaa mielipidettä mistään.
Joidenkin naisten koko identiteetti perustuu siihen, että ne on kuskin paikalla.
En suostu enää tällaiseen. Haluan aloitteellisen miehen, joka pystyy johtamaan. Itse kykenen myös johtamaan jos täytyy, mutta luonnollisin rooli on se, että mies on johtavampi ja toimivampi, minulla on ideoita ja luovuutta.
Vanha ystäväni on tälläinen "kuskinainen", varmaan osittain tiedostamattaan. Hän halusi kovasti asioita ja toteuttikin ne asiat vaikka väkisin. Samalla vähän unohti kysellä miehensä mielipidettä, jyräsi vaan ja eli unelmaansa. Miehensä oli lähinnä apuväline ja toteuttaja, eikä tasavertainen kumppani. Ystävälleni oli oikeastaan ihan sama kuka siinä vierellä oli, kunhan totteli. Sitten siinä vaiheessa kun juuri vaivalla ja monta vuotta remontoitu rivari pitikin ystäväni mielestä vaihtaa omakotitaloon, mies otti hatkat. Itse en koskaan ymmärtänyt heidän avioliittoaan, en kummankaan näkökulmaa. En tajua miksi kukaan haluaisi määrätä kaikesta parisuhteessa, tai olla määräiltävänä. Nyt ystävällä on ollut vaihtuvia miesystäviä rakentamassa aitaa, korjaamassa jotain ja heidän lapsia lastenvahteina.
Jos haluan kynnysmaton, menen IKEAan ja ostan sellaisen. Lapatossunyhverölle ei ole käyttöä, enkä ala aikuiselle miehelle äidin korvikkeeksi, jolta irtoaa myös ilmaisen seksiorjan palvelut.
Ei. On turn off. Haluan miehen joka näyttää teoilla että haluaa olla ja elää kanssani yhdessä.
Nainen kietoo miehen pikkusormen ympärille. Nainen lopettaa suhteen marttyyrinä.
Miehen ongelma on se että mies vetää mutkat suoriksi ja nostaa kytkintä kun nainen mököttää lopun ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kietoo miehen pikkusormen ympärille. Nainen lopettaa suhteen marttyyrinä.
Millainen nainen haluaa tuollaista, ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ongelma on se että mies vetää mutkat suoriksi ja nostaa kytkintä kun nainen mököttää lopun ikänsä.
Miehet on loogisia ja naiset emotionaalisia. Miehen tehtävä on loogisuudella saada nainen rauhoittumaan tunnekuohuistaan.
No en. Jos minä vaan päättäisin ja kaahaisin menemään, niin mistä tietäisin haluaako se mies edes olla kyydissä? Haluan kumppanuutta ja miehen joka haluaa samoja asioita, ja joita toteutetaan yhdessä sovittuna.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin naisten koko identiteetti perustuu siihen, että ne on kuskin paikalla.
Kyllä, samoin joidenkin miesten.
Vaikea kuvitella kenellekään hyväksi parisuhdetta, missä voimatasapaino on vääristynyt siten, että joku määrää 100% ja toinen 0%. Ensimmäinen väsyy laiskan lapatossuun ja vastuunkantoon, mutta jälkimmäinen lienee myös onneton, kun ei saa koskaan toteuttaa itseään. Hullunkuriset suhteet...
Riippuu omaako pelkääjän paikalla olija hyvät alaistaidot ja/tai kuinka nopeasti kehittyy, millainen pohjakoulutus. Ei minulla mitään tottelevaisia ja taitavia miehiä vastaan ole. Useimmiten miehet ovat vaan aivan paskoja alaisia ja siksi jos joudun johtamaan, kasaan tiimin mieluummin naisista kuin munallisista.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ystäväni on tälläinen "kuskinainen", varmaan osittain tiedostamattaan. Hän halusi kovasti asioita ja toteuttikin ne asiat vaikka väkisin. Samalla vähän unohti kysellä miehensä mielipidettä, jyräsi vaan ja eli unelmaansa. Miehensä oli lähinnä apuväline ja toteuttaja, eikä tasavertainen kumppani. Ystävälleni oli oikeastaan ihan sama kuka siinä vierellä oli, kunhan totteli. Sitten siinä vaiheessa kun juuri vaivalla ja monta vuotta remontoitu rivari pitikin ystäväni mielestä vaihtaa omakotitaloon, mies otti hatkat. Itse en koskaan ymmärtänyt heidän avioliittoaan, en kummankaan näkökulmaa. En tajua miksi kukaan haluaisi määrätä kaikesta parisuhteessa, tai olla määräiltävänä. Nyt ystävällä on ollut vaihtuvia miesystäviä rakentamassa aitaa, korjaamassa jotain ja heidän lapsia lastenvahteina.
Nainen elää ja evolvoituu, mies halusi ilmeisesti raapia pallejaan ja juoda kaljaa. On niitä kaljaakin juovia naisia. Jossain pub erikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on loogisia ja naiset emotionaalisia. Miehen tehtävä on loogisuudella saada nainen rauhoittumaan tunnekuohuistaan.
Aika hauska, toistaiseksi vuoden 26 paras ja absurdein läppä
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa alkanut vetämään mutkia suoriksi. Jos tuhoan miehen elämän tai murskaan hänen pallinsa ei voi mitään, rapatessa roiskuu. Tärkeämpää on se että minä porskutan eteenpäin täyttä vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
No en. Jos minä vaan päättäisin ja kaahaisin menemään, niin mistä tietäisin haluaako se mies edes olla kyydissä? Haluan kumppanuutta ja miehen joka haluaa samoja asioita, ja joita toteutetaan yhdessä sovittuna.
Mitä väliä haluaako olla, jos hoitaa hommansa eikä valita? Varmaan hän osaa avata oven ja poistua jos haluaa jotakin muuta
En, oon niin saamaton että pikemminkin tarviin jonkun patistelemaan mua. Tosin enemmän on kyse arkisista seikoista, noi aloituksessasi mainitsemasi asiat on enimmäkseen sellaisia jotka yhdessä sovitaan ja keskustellaan eikä vain toisen aloitteesta tapahdu.
Sopii minulle. Haluan olla Bosslady.