KAUHUNAAPURIT. Millaisia kokemuksia teillä on? Aloitan
- Valitti ensin meille,sitten isännöitsijälle kun mieheni kävi yövuoron jälkeen suihkussa
- Valitti kun tulin raskaaksi ja kävin öisin tiuhaan vessassa
- Soitti poliisit kun vauva itki
Luojan kiitos pääsimme siitä asunnosta pois!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa asuu karjahtelija. Yhtäkkiä saattaa huutaa VTTUUUUU!!! tai ihan vaan AAAAAARRRGGGGHHHHH!!!. Raivostuttava mölyäapina, aikuinen mies.
Pelaa jotakin innoissaan, ja kunmenee väärin niin sitä ääntä vain tulee...😂😂😂
Kahdessa paikassa on ollut sosiaalikämppä naapurina, helvettikin olisi ollut parempi vaihtoehto, kuin nämä elintapatyöttömät yömetelöijät.
Sain unelmien kämpän isolla partsilla 60-luvulla rakennetusta ( pahviseinät ) talosta ja naapurikseni jonkun mistä lie Itä-Udmurtiasta kotoisin olevan perheen, joka isän ja äidin yhteisvoimin hakkasivat lapsiaan.
Neljännen kerran lastensuojeluun soitettuani tuli vihdoinkin hiljaista. Taisivat ottaa lapset pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinainen kauhunaapuri mutta yläkerrassa 30v jätkä aloitti kitaransoiton harjoittelun. Smoke in the waterin riffiä tavaa 50 kertaa putkeen harva se päivä.
Niin, kerrostaloon muuttaessasi tiesit että siellä saa soitta vaikka pianoa kokopäivän... El ole mikään yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinainen kauhunaapuri mutta yläkerrassa 30v jätkä aloitti kitaransoiton harjoittelun. Smoke in the waterin riffiä tavaa 50 kertaa putkeen harva se päivä.
Mun naapuri laulaa usein. Ja tietysti aivan nuotin vierestä.
Muuttakaa valittajat muualle . Ottakaa selvää on tupakkatalo... ketä siellä asuu....ym. ym.. urputtamisen aihetten kartoitus ...😂😂😂😂😂😂
Mulla on ärtyvä suoli ja talossa paperiseinät.
Joku toi heippalapun "mene jo lääkäriin!"
Kiitos on käyty, mutta kun tähän ei ole parantavaa pilleriä.
Minulle ei ole koskaan osunut kauhunaapureita, vaikka olen asunut yli kymmenessä kerrostalohuoneistossa. Ei edes pientä häiriöitä aiheuttaneita. Jotain ääniä on tietysti kuulunut aina joskus, mutta ei niin paljoa että olisi pitänyt valittaa.
-nuori vastaomilleen muuttanut pojankloppi joka valvotti kaikki yöt huudollaan, tavaroiden paiskomisellaan, kavereiden kanssa mesoamisella, pitkään olin lähes nukkumatta, työt meni tokkurassa.
- toinen nuori, opiskelija joka huutopuhui, paiskoi kovalla äänellä kaapit, ovet yms, valvotti myös puoli yötä låhes joka yö, ihmettelin miten jaksoi opiskella kun piti kiusata naapureita metelöimällä yöt
-virolainen äijä joka molotti omalla äidinkielellään ja kailotti kaikki päivät monta tuntia putkeen, valvotti myös yöt huutamalla ja paiskomalla tavaroita, poltti tupakkaa niin että savut leijaili kämppääni, uhkaili mua kun käskin olla yöllä hiljaa
Joo kauhunaapureita ollut liiaksi,, nykyään olen tällainen "mummo" Vaikka olen vasta alle 40, kerrostalot ei ole ihmisten paikkoja jos haluaa rauhaa ja hiljaisuutta enkä tarkoita tällä sitä että ei saisi pyykätä, siivota, tehdä ruokaa yms asioita jopa illasta/yöllä vaan se metelintaso yöllä joka ei ole kohtuullinen vaan kaikki mahdolliset asiat pakko tehdä niin ettei sama asia kuin olis naapureiden seinån välissä verho ja on aivan pakko meluta niin paljon kuin ääntä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Karjuu asunnossaan kurkku suorana kun joku Minecraft kaktus räjäyttää hänen virtuaalimutatalonsa.
Ikää ilmeisesti joku kolmisenkymmentä.
Nuo pelatessaan karjuvat miehet ovat ihan per sees tä. Parissa asunnossa nyt mullakin ollut tuollainen naapuri, ekan kerran koin tuon eksäni opikselukämpällä. Meinasin jo soittaa poliisit hädissäni, kun alakerran ukko alkoi yhtäkkiä myöhään illalla ja yöllä karjua aivan raivona ja kurkku suorana että "MÄ EN OO TAPPANU KETÄÄN!!! MINKÄ TAKIA MUT TAPETAAN!!!" jne. No eksäni sitten rauhoitteli, että "ei mitään hätää, se vaan pelaa siellä kavereiden kanssa". Eikä edes ollut kyseessä mikään teinipoika, vaan aikuinen mies! Sellainen huuto kuului sekä meille, rappukäytävään ja välillä ulos asti, että kuulosti ihan psykoottiselta.
Kyllä kuuluis jonnekin hoitoon tuollaiset, joille onlinepelit aiheuttaa tuollaista raivoa. Ja naapurit saa kärsiä ja ahdistua kun joku hullu huutaa siellä koko ajan kuin ois joku murha meneillään alakerrassa.
Asuin luhtitalossa ja vessan ikkuna oli kesällä öisinkin auki. Naapurin 150cm ni'stijätkä kiipesi sitten ikkunasta sisään ja löysin ihmettelemästä peilikaapin sisältöä kun siellä oli lähinnä meikkejä ja naamarasvoja. Myöhemmin selvisi että oli tunkeutunut useampaakin asuntoon samalla tavalla. Kun ei ihmiset osaa ajatella että siitä korkealla olevasta pikkuikkunasta tulisi joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa asuu karjahtelija. Yhtäkkiä saattaa huutaa VTTUUUUU!!! tai ihan vaan AAAAAARRRGGGGHHHHH!!!. Raivostuttava mölyäapina, aikuinen mies.
Pelaa jotakin innoissaan, ja kunmenee väärin niin sitä ääntä vain tulee...😂😂😂
Mielisairasta tuollainen karjuminen.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa valittajat muualle . Ottakaa selvää on tupakkatalo... ketä siellä asuu....ym. ym.. urputtamisen aihetten kartoitus ...😂😂😂😂😂😂
Vieläkun oppisit tuon kirjoittamisen taidon niin👍
Yläkerran naapurin lapset harjoittaa hyppelyä sängyiltä/sohvalta siihen malliin että kirjahyllystä meinaa esineet pudota.
Ymmärrän että energiaa on mutta eihän toi nyt ole kuitenkaan ookoo. Myös fudista tms pelataan sisällä. Paskasti rakennettu uudistalo joten aikalailla kaikki kuuluu läpi. Onneks ei sentään yöhön asti jatku aktiviteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karjuu asunnossaan kurkku suorana kun joku Minecraft kaktus räjäyttää hänen virtuaalimutatalonsa.
Ikää ilmeisesti joku kolmisenkymmentä.
Nuo pelatessaan karjuvat miehet ovat ihan per sees tä. Parissa asunnossa nyt mullakin ollut tuollainen naapuri, ekan kerran koin tuon eksäni opikselukämpällä. Meinasin jo soittaa poliisit hädissäni, kun alakerran ukko alkoi yhtäkkiä myöhään illalla ja yöllä karjua aivan raivona ja kurkku suorana että "MÄ EN OO TAPPANU KETÄÄN!!! MINKÄ TAKIA MUT TAPETAAN!!!" jne. No eksäni sitten rauhoitteli, että "ei mitään hätää, se vaan pelaa siellä kavereiden kanssa". Eikä edes ollut kyseessä mikään teinipoika, vaan aikuinen mies! Sellainen huuto kuului sekä meille, rappukäytävään ja välillä ulos asti, että kuulosti ihan psykoottiselta.
Kyllä kuuluis jonnekin hoitoon tuollaiset, joille onlinepelit aiheut
Ne eläääkin jossakin fantasiamaailmassa eli kyllä todellakin hoitoon yölliset huutokarjujat oli kyseessä sit teinipoika tai keski ikäinen mies.
Ihqu albaanoperhe. On kerrostalossa ottanut koko rapputasanteen oman eteisensä jatkoksi. Kauhea kälätys isoon ääneen mihin vuorokauden aikaan tahansa. Puhuvat keskenään huutamalla. Raksamies hiekottaa rapun joka kerta, kun ovi käy. Pahinta jatkuva älämölö.
Vierailija kirjoitti:
Ihqu albaanoperhe. On kerrostalossa ottanut koko rapputasanteen oman eteisensä jatkoksi. Kauhea kälätys isoon ääneen mihin vuorokauden aikaan tahansa. Puhuvat keskenään huutamalla. Raksamies hiekottaa rapun joka kerta, kun ovi käy. Pahinta jatkuva älämölö.
Mulla oli vähän sama edellisessä kämpässä, joka oli kunnan vuokrakämppä. Siitä talosta kun alettiin antaa tyhjänä olevia asuntoja ukrainalaisten ja muiden pakolaisten majoitukseen, niin sen jälkeen ei rauhallista päivää nähty. Nuo mekastivat parvekkeillaan myöhään yöhön asti, soittivat musiikkia kovalla ja valloittivat grillikatoksen kokonaan omaan käyttöönsä. Ihan sama milloin meni ulos, niin aina oli se katos täynnä noita pakolaisia pölöttämässä kovaan ääneen ja pitämässä kokousta. Pitivät sitä ihan kuin omana henkilökohtaisena terassinaan, ettei sinne muut päässeet enää ollenkaan. Varsinkin kesällä tuntui etteivät viihtyneet sisällä kämpässään lainkaan, vaan kirjaimellisesti oleskelivat koko hereilläoloajan joko parvekkeilla tai siellä grillikatoksessa.
Hulluinta oli kuitenkin se, että kun näkivät rappusiivojan käyvän kerran viikossa pyyhkimässä rappukäytävät, niin nämä alkoivat heittää roskapussinsa käytävään ja jättivät siihen haisemaan. Ilmeisesti kuvittelivat, että on siivoojan työtä kerätä ne pussit siitä ja viedä roskakatokseen. Iljettävää oli aina tulla kämpästä ulos ja kävellä niiden haisevien roskapussikasojen ohi.
Muutin sitten syksyllä pois, kun päätin että mulle riitti.
Järkyttävää vahtimista muiden tekemisiä. Hyi . Kiinnostutte vaan omasta elämästä. Eikä muiden. Meillä muutossa vaihtui tappeleva joukko valittajiin. Joka viikko joku lappu jossain seinässä tai tulee taloyhtiöitä kun tää on valittanut. Kun käy missä tahansa tää kulkee vahtimassa . Valittaa ääneen ihan taisi jonkun rauhoittavan. Oikeasti. Voitte kuvitella näitä työpaikoilla jotka kulkee muiden perässä valittamassa. Nyt tämä on käynyt lasten kimppuun vahtii niitä milloin häiritsee pallot milloin lumet milloin jäänpalat milloin lelut milloin on sytytetty tupakka liian aikaisin milloin kolisteltu . Yölliset äänet kun posti kulkee yövuorolaiset tulee menee ja tää vahtii yötä päivää . Ovet narisee hänen mielestä yöllä. Oikeasti. Tätä.
Nuoret naapureina, kokoajan jatkuvaa huutoa, biletystä, kaikki tehdään kovaäänisesti oli kyse sit kävelystä, kaappien aukaisemisesta, jopa istuessaan pitää pitää ääntä mahdollisimman kovaa, mitä lähempänä hiljaisuusaikaa sitä kovempaa meno käy.
Ota yhteyttä taloyhtiöön sillä tuollainen parkkeeraus on varmasti jo kiellettyä ohan pelastustoimienkin kannalta. Paloauton tai ambulanssin on päästävä pihaan ongelmitta.