Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUHUNAAPURIT. Millaisia kokemuksia teillä on? Aloitan

Vierailija
01.02.2026 |

- Valitti ensin meille,sitten isännöitsijälle kun  mieheni kävi yövuoron jälkeen suihkussa

- Valitti kun tulin raskaaksi ja kävin öisin tiuhaan vessassa

- Soitti poliisit kun vauva itki

Luojan kiitos pääsimme siitä asunnosta pois!

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi rouva kiersi ovelta ovelle pyytämässä nimiä adressiin kaupungin terveysvalvontaan, että naapurin omakotitalossa ei enää poltettaisi ruumiita. Hänen mukaansa piipusta tuleva tuhka ja savu oli ihmisten jäänteistä. Mulla petti kyllä pokka täysin ja repesin nauramaan. Ei tullut toista kertaa. 

Olisi kyllä paha, jos rouva olikin joku entinen patologi ja oli oikeassa. 

Vierailija
202/220 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sekakäyttäjä mies. Pelottava risuparta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okt-alueella naapurin koirat haukkuivat joka päivä aamusta iltaan. Muutettiin pois.

Vierailija
204/220 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurina keski-ikäinen työtön tai eläkeläismies joka on varmaan jotenkin päästään vialla, kun ulvoo, karjuu, inisee, nauraa räkättää, rummuttaa seiniä tai pöytää. Nostelee käsipainoja kovalla ähinällä ja murinalla, sitten pudottaa ne kolisten lattiaan. Hädintuskin tervehtii vastaantullessaan, mulkoilee vain. Onneksi kuitenkin vaaraton tapaus.

Vierailija
205/220 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paukautti huoneistonsa oven kiinni useita kertoja päivässä, joskus muutaman minuutin välein, kun tramppasi ulkona milloin mitäkin tekemässä, kissaansa hakemassa, tupakkaa kiskomassa tms. Minä seinänaapurina ja varmasti moni muukin siinä rapussa onneksi pääsivät tästä häiriköstä suht pian eroon, koska tämä muista täysin piittaamaton törppö keski-ikäinen nainen (!!!) ei asunut siinä montaakaan kuukautta. Muutti maaseudulle paukuttamaan ovea.

Nämä kovalla kolinalla eestaas sisään ja ulos muutaman minuutin välein ramppaavat (ja sitten sama ralli toistuu 25min päästä) pitäisi upottaa Itämereen tiiliskivi jalkaan sidottuna.

Vierailija
206/220 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla kans vakoojia naapurissa. Saavat aina hepulin kun teen töitä kotoa käsin (haluaisivat, että olisin kokonaan työtön), alkaa aina kaikenlainen koputtelu, hakkaaminen, huutaminen. Sama jos kuuntelen musikkia korvakuulokkeilla tai puhun puhelimessa niin alkaa hirveä älämöly. 

Mene hoitoon

Samanlaista täällä mutta en mene hoitoon.

Vierailija
207/220 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri karjuva narkki joka myös pitää Airbnb ja kasvattaa kannabis, isännöinti ei välitä ja keksi alkaa uhitella uudella vesi laskulla kun ilmoitin. Vetää pönttöä 5 minuutin välein, vain yöllä. Heittää kai roskat pönttöön. Toinen naapuri kerää hoitokoiria jotta saa rahaa ja välillä haukkuvat yksin tunteja. Ja Alue Vantaa. 

Epäilen isännöitsijän olevan samaa ryhmää.

Vierailija
208/220 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairaaksi se voi kehittyä jos ei ole mitään hillitseviä tekijöitä . 

Vierailija
209/220 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paukautti huoneistonsa oven kiinni useita kertoja päivässä, joskus muutaman minuutin välein, kun tramppasi ulkona milloin mitäkin tekemässä, kissaansa hakemassa, tupakkaa kiskomassa tms. Minä seinänaapurina ja varmasti moni muukin siinä rapussa onneksi pääsivät tästä häiriköstä suht pian eroon, koska tämä muista täysin piittaamaton törppö keski-ikäinen nainen (!!!) ei asunut siinä montaakaan kuukautta. Muutti maaseudulle paukuttamaan ovea.

Nämä kovalla kolinalla eestaas sisään ja ulos muutaman minuutin välein ramppaavat (ja sitten sama ralli toistuu 25min päästä) pitäisi upottaa Itämereen tiiliskivi jalkaan sidottuna.

Naapurin mmmulit tekee tuota. Ravaa edes taas kaikki illat ja yöt ja paukuttaa ovea. Ollaan muuttamassa pois.

Vierailija
210/220 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röökinhaju...

Siis kannabiskasvattamon ilmastointiputki suoraan makuuhuoneen ikkunamme alle työnnettynä roikkumassa ja huone haisee aamusta yöhön jamaikalle. 

Vierailija
211/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mummot taas yhdessä ketjussa 😂

Vierailija
212/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Aina remontti kesken -naapuri

- Ostan temusta äänekkään varashälyttimen mopooni ja huudatan sitä hälytintä klo 5 aikaan aamuyöllä -naapuri

- Hakkaan pattereita ja lattiaa ihan huvikseni -naapuri

- Vedän tuhkapensaat naapureiden väliltä maata pitkin poikki sopimatta naapureiden kanssa siitä ja sitten ihmettelen, kun tuhkapensas ei enää kasva -naapuri

- Pidän kissoja irti ja eihän se haittaa, jos ne kävelevät sinun autosi konepellillä naarmuttaen sitä -naapuri

- Pidän kissoja irti ja eihän se haittaa, jos kukkaistutukset tai asuntosi sokkelin vierusta ovat kissojeni vessoja -naapuri

- Päästän koirani kusemaan ja paskantamaan naapurin kuistille, postilaatikoiden eteen, autokatoksen nurkalle, autopakkojen eteen, roskakatoksen eteen -naapuri

- Ihmettelen, kun muilla naapureilla menee hermot minuun, vaikka minä vain rikon kaikkia järjestyssääntöjä -naapuri

- Pysäköin autoni pelastustien tukkeeksi, koska en jaksa kävellä 20 metriä omata autopaikalta -naapuri

- Jätän polkupyörän kuljetukseen käytetyn pahvilaatikon kokonaisena kartonikikeräysastian eteen, koska en viitsi vaivautua pilkkomaan pahvilaatikkoa pienemmäksi -naapuri

- Jätän sohvan jätekatokseen, koska en jaksa sitä viedä pois, viis siitä että siitä tulee taloyhtiölle lisää kuluja -naapuri

- Harjoitan luvatonta majoitustoimintaa asunnossa ja käsken vieraita pysäköimään pelastustielle -naapuri

- Mekkaloin yötä myöten ja käsken naapuria nukkumaan korvatulpat päässä -naapuri

Vierailija
213/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pahin.. naapurina sellainen iso kokoinen alkoholisoitunut vanha pieru joka ahdisteli minua. 

laittoi postilaatikosta dildon ja käski tehdä hänelle seksi videon, kun kerroin tästä eteenpäin kavereille jotka juorusi hänen lapsilleen hän rupesi potkimaan oveani haukku veetun lesbo hoo..ja sylki ikkunoihin soitteli poliiseja ja teki varoituksia jotka taloyhtiö uskoi vaikka hän itse kuunteli pokea täysillä stereosta ja musiikkia.

hän myös tunki roskia ja maalia postiluukusta ja uhkasi tapppaa minut. edelleen pelkään jos löytää minut.

Vierailija
214/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo valittajat on nähty, että vinkuvat vaikka ei todellisuudessa mitenkään erityisesti tömistelisi tai metelöisi, vaan ihan tavanomaisesti eläisi kotonaan. Joillekin pitäisi olla hiljaista kuin haudassa, ja jokainen elonmerkki naapureista suututtaa. Vaikka itse ovat valinneet asunnon, jossa on seinänaapureita.

Et vain itse huomaa tömistelyäsi ja metelöintiäsi.

Sori vaan, mutta mulle ei ole koskaan valitettu metelöinnistä. Niille äheisille kylläkin, kuten tuossa ylempänä kerroin, että esimerkiksi illalla imurointi oli jonkun mielestä väärin vaikka ei ollut hiljaisuusaika vielä lähelläkään.

Imurointi normiaikana on ok. Imurointi hiljaisuuden aikana ei ole ok, eikä myöskään tarpeeton kolistelu tai kovaan ääneen puhuminen. Eivät ihmiset teidän kiusaksenne niitä valituksia tehtaile. Toisten täytyy käydä töissä, ja jos herää lähes joka yö korvatulppien läpi kuuluvaan järjettömän kovaan kolahdukseen, niin miten ajattelit tämän naapurin jaksavan tehdä työnsä? Vai eikö sinua kiinnosta koska sinulla täytyy olla oikeus metelöidä kodissasi, muut muuttakoot korpeen?

Tämä, enemmän ottaa päähän ne naapurit jotka jatkuvasti valittavat jostain ja kävelevät ylimielisenä vastaan kun ovat päässeet haukkumaan naapureitaan isännöitsijälle. Mutta auta armias, kun ei ne säännöt koske heitä. Viineksi tämä pariskunta piti illanistujaisia koko helvetin yö. Ei nämä ääliöt tajua sitten millään, vaikka he tuntevat saavansa jotain valtaa valittamalla naapuristaan, niin ne saman tason äänet kuuluvat myös heiltä muihin asuntoihin. Seuraavalla kerralla soitan samantien poliisit. Ei ollut kiva olla töissä 2h. Unilla. Ja miksi ne kusipäisemmät on aina jotain pariskuntia?  

Vierailija
215/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen lapsiperhe joka valtaa tilaa melulla. Puhuvat huutamalla asunnon toiseen päähän vaikka se on vain kolmio.Metelöivät tahallaan aina klo 22 jlk. ja meillä on monesti ollut täysi sota päällä iltaisin. Laulavat seinäni vieressä inhottavalla naasaaliäänellä. Hakkaavat seiniä ja aiheuttavat kovia kolauksia aina kun olen nukahtamaisillani. Ajattelen että vakoilevat jotenkin koska tietävät aina jos olen eteisessä laittamassa hiuksia kun alkavat laulaa ihan seinän takana ällöttäviä laulujaan. Niillä on jopa metallinen kaappi joka aina kolisee klo 22 jlk. Murhaisin kaikki nuo idiootit mölyrotat jos en jäisi kiinni.

En voi ymmärtää miksi et tee valitusta.

Itse tein vähän samanlainen tapaus ja ovat olleet nyt hiljaa. Yks tuttu sai yksin häädettyä metelöivät somalit naapurista. Enää ei tarvitse monen asukkaan valittaa vaan yksin saa jo aikaan jos tarkkaan kuvaa häiriön ja ajankohdat. 

Vierailija
216/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syksyllä taloon muuti nainen lapsineen ja koirineen. akka huutaa kuin hinaaja joka päivä, lapselleenkin. seuraavan kerran kun ääni nousee soitan sosiaalipäivystykseen ja poliisille.

Meillä sama mut isä joka karjuu kun hullu lapselleen. Eikö näitä huutajia edes hävetä!

Itse en kehtais ees nähdä naapureita jos karjuisin kotonani.

Täytyy olla joku päävamma.

Vierailija
217/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo valittajat on nähty, että vinkuvat vaikka ei todellisuudessa mitenkään erityisesti tömistelisi tai metelöisi, vaan ihan tavanomaisesti eläisi kotonaan. Joillekin pitäisi olla hiljaista kuin haudassa, ja jokainen elonmerkki naapureista suututtaa. Vaikka itse ovat valinneet asunnon, jossa on seinänaapureita.

Et vain itse huomaa tömistelyäsi ja metelöintiäsi.

Sori vaan, mutta mulle ei ole koskaan valitettu metelöinnistä. Niille äheisille kylläkin, kuten tuossa ylempänä kerroin, että esimerkiksi illalla imurointi oli jonkun mielestä väärin vaikka ei ollut hiljaisuusaika vielä lähelläkään.

Imurointi normiaikana on ok. Imurointi hiljaisuuden aikana ei ole ok, eikä myöskään tarpeeton kolistelu tai kovaan ääneen puhuminen. Eivät ihmiset teidän kiusaksenne niitä valituksia tehtaile. Toisten täytyy käydä töissä, ja jos herää lähes joka yö korvatulppien läpi kuuluvaan järjettömän kovaan kolahdukseen, niin miten ajattelit tämän naapurin jaksavan tehdä työnsä? Vai eikö sinua kiinnosta koska sinulla täytyy olla oikeus metelöidä kodissasi, muut muuttakoot korpeen?

Tämä, enemmän ottaa päähän ne naapurit jotka jatkuvasti valittavat jostain ja kävelevät ylimielisenä vastaan kun ovat päässeet haukkumaan naapureitaan isännöitsijälle. Mutta auta armias, kun ei ne säännöt koske heitä. Viineksi tämä pariskunta piti illanistujaisia koko helvetin yö. Ei nämä ääliöt tajua sitten millään, vaikka he tuntevat saavansa jotain valtaa valittamalla naapuristaan, niin ne saman tason äänet kuuluvat myös heiltä muihin asuntoihin. Seuraavalla kerralla soitan samantien poliisit. Ei ollut kiva olla töissä 2h. Unilla. Ja miksi ne kusipäisemmät on aina jotain pariskuntia?  

Jospa tarkoitus onkin ehtiä ensin ja varmistaa, ettei valitusta tule heistä. Siitä lienee kumminkin tuolla tyylillä kokemusta.

Vierailija
218/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinänaapurina keski-ikäinen työtön tai eläkeläismies joka on varmaan jotenkin päästään vialla, kun ulvoo, karjuu, inisee, nauraa räkättää, rummuttaa seiniä tai pöytää. Nostelee käsipainoja kovalla ähinällä ja murinalla, sitten pudottaa ne kolisten lattiaan. Hädintuskin tervehtii vastaantullessaan, mulkoilee vain. Onneksi kuitenkin vaaraton tapaus.

Juurikin vastaantullessa sitten myllistellään eikä sanaakaan. Muunlaista äänikompensaatiota siis kipeästi tarvitaan. Ei kai sitten onnistu olemaan luontevasti omassa kodissaan. 

Vierailija
219/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somalihumppa.

jumalauta tää on pahinta. Eivätkö jo opi puhumaan maassa maan tavalla.

Huutaminen ei ole normaalia.

Vierailija
220/220 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla kans vakoojia naapurissa. Saavat aina hepulin kun teen töitä kotoa käsin (haluaisivat, että olisin kokonaan työtön), alkaa aina kaikenlainen koputtelu, hakkaaminen, huutaminen. Sama jos kuuntelen musikkia korvakuulokkeilla tai puhun puhelimessa niin alkaa hirveä älämöly. 

Mene hoitoon

Tämän vakoojan pitäisi hoitoon mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi