Tiedättekö mitä, tuo viimeaikainen kohu sai minut entistä vain vakuuttuneemmaksi siitä että äänestän seuraavaksi SDP:tä
Oli oikein, että Tuppurainen ryöpytti demariedustajaa joka äänesti työntekijöiden aseman heikentämisen puolesta.
Äänestäjän pitää saada luottaa siihen että puolue kannattaa tiettyjä arvoja.
Hyvä että tuo otetaan SDP:ssä vakavasti.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä jos äänestät sdp tä. Kaiken pahuuden alku ja rahojesi loppu
Rahat loppuu jo ennen vaaleja, ehdottomasti ääni sdp lle
Ja ne taikoo rahaa, mistä?
Eivät mistään, mutta eivät ainakaan siirrä köyhiltä rikkaille niitä vähiä mitä on jäljellä.
Kerro miten köyhiltä voi siirtää rikkaille yhtään mitään? Sama kuin kehitysapua saavat maat alkaisivat valittaa että rikkaat maat siirtävät heidän rahojaan itselleen kun kehitysapua leikataan. Ja turha sanoa että olisi eri asia, ihan samasta on kyse.
SDP on kiusaajien, alistajien ja pakottajien puolue. Vain itse kiusaaja ei näe mitään ongelmaa.
Kuten tuo AP.
Vierailija kirjoitti:
SDP on kiusaajien, alistajien ja pakottajien puolue. Vain itse kiusaaja ei näe mitään ongelmaa.
Kuten tuo AP.
SDP:n ajamat kotien pakkoremontit ovat juuri pahinta pakottamista. Vuonna 2032 KAIKKI ilmastodirektiivien mukaan määrätyt asunnon on PAKKOremontoitava. Arvioit yli miljoona .... 2 miljoonaa kotia.
Kiitos SDP, Vihreät, Vas.liitto (aina suomalaisia vastaan EU:ssa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuo AP.
SDP:n ajamat kotien pakkoremontit ovat juuri pahinta pakottamista. Vuonna 2032 KAIKKI ilmastodirektiivien mukaan määrätyt asunnon on PAKKOremontoitava. Arvioit yli miljoona .... 2 miljoonaa kotia.
Eikös se ensimmäinen vaihe ole jo vuonna 2028. Eli aurinkopanelit määrätty katolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole luvanneet sitä taikoa mistään, vaan leikata lisää. Mutta se että demari leikkaa tuntuu niin paljon paremmalle
Kiusaajat äänestävät kiusaajien puoluetta.
Itse äänestän vasemmistoa. SDP on feikki puolue, joka esittää olevansa vähävaraisten puolella.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän politiikka näyttää olevan sellaista öyhöttänistä puolueesta riippumatta, ettei tee mieli äänestää yhtään ketään. 😑
Saisivat eduskunnassa keskittyä hoitamaan Suomen asioita. Nyt vaikuttaa siltä, että puolueessa kuin puolueessa keksitään kaikkea muuta kunhan ei vain jouduta käärimään hihoja ja tekemään asioita Suomen ja kansan hyväksi. Hoitakoot käytös- ja ihmissuhdeasiansa omien ryhmiensä kesken, ryhmäkanslioissaan sekä hallinnon kanssa. Sen lisäksi antaa olla viimeinen kerta kun järjestivät velkarahalla eduskunnan pikkujouluja muutenkaan. Ja kannattaisi opetella käyttäytymään kun kerran hankkiutuvat ihan itse kansakunnan kaapin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuo AP.
Vain asunnoton äänestää demareita 😉😉 Muilla ei mitään syytä, koska demarit laskuttaa meitä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtätekevän taskusta.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, demarit hallitukseen🙋🙋
Anttiko se siellä nazzitervehdystä vilkuttelee? Mihin se naamari tällä kertaa jäi?
Olen ikäni äänestänyt demareita, mutta nyt kun naamarit riisuttiin, niin ikävä kyllä, pakko on harkita uudestaan. Enkä kyllä pidä puolueeni valitsemaa maahanmuuton lisäämistä ajavaa linjaa järkevänä valintana.
päivittäinen politiikka jankutus menossa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuo AP.
Eikös se ensimmäinen vaihe ole jo vuonna 2028. Eli aurinkopanelit määrätty katolle?
Pakottaja on demari Aina duunarin asialla? Kuka sille köyhälle ne paneelit kustantaa? Maksaisiko vaikka Italia välillä?
Mahdollisesti äänestän demareita mutta siihen ei tää kohu vaikuta suuntaan tai toiseen. Pitää äänestää puolueen ajaman politiikan mukaan ja yleensäkin vähiten huonoa puoluetta, katsotaan onko se vaalien aikaan sdp.
Ja Marko Asell osoitti, että demarimiehet eivät ole mitään beetoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne taikoo rahaa, mistä?Työtätekevän taskusta.
Ihan mielenkiinnosta, mutta mitä puoluetta sinun mielestä työntekijän kannattaa äänestää? Itse ajattelen että demarit ovat ainoa puolue työntekijälle ja pk-yrittäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Ja Marko Asell osoitti, että demarimiehet eivät ole mitään beetoja!
Kyllä se oltaisiin uskottu siitäkin, kun Antti alamaisiaan tuuppii
Senkun äänestät ei ole multa pois 🤣
Demarien ja vasemmiston onneksi voi kääntyä myös se, jos ihmisillä on katkolla tes-neuvottelut ja edut heikkenevätkin, kun liitoilla ei ole enää tarpeeksi neuvotteluvoimaa. Siinä voi luokkayhteiskunnan tosiasiat realisoitua.
Toki pahimmat uskovaiset selittävät tuonkin itselleen parhain päin, vaikka menetys koskisi heitäkin.