Kuka nykyään uskaltaa syödä voita, juustoja ja kermaa?
Nehän on täynnä kovia valtimoita kovettavia ja tukkivia epäterveellisiä rasvoja. Kovat rasvat tappaa!
Kommentit (50)
Jokainen elää siihen asti, kunnes kuolee, mutta luonnollisella ruoalla elää pitempään.
Just vetäsi iltapalaksi makkaraleipien lisäksi voita juustoa n. 80 g kumpaakin ja kermakahvia pari mukia palan painikkeeksi. Eikä pelottanut yhtään. Vielä Nortti ja sitten kissin viereen :)
Elämästä ja sen antimista pitää osata nauttia eikä kituttaa ja vahtia itseään. Eikä ole tärkeää paljonko tienaat vaan se montako teet onnelliseksi itsesi lisäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Minä syön joka päivä kananmunia, voita, juustoa, lihaa ja eläinrasvaa. Kokonaiskolesteroli alle 4, normaali sokeri, matalat verenpaineet, normaali paino. En käytä alkoa, enkä tupakkaa, koska ne on tappavia myrkkyjä.
Sulla on käynyt hyvin geenilotossa. Katsos kun osalla ei kolesteroli nouse vaikka söisi mitä. Itsekin kuulun heihin. Valtaosa ei kuulu.
Mää syön jenkkien uusien ohjeiden mukaisesti. Olen edistyksellinen kun ne saapuu kuitenkin tänne ehkäpä vajaan 20-vuoden viiveellä.
No mikä ei tapa? Enemmän uskon voin ja kerman olevan terveellisempää kuin margariinin ja kasvisrasvasekoitteiden.
Minä syöpäpotilas en ainakaan, paitsi vähärasvaista juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön enkä usko kolesterolihömppään.
Ei se olekaan uskon asia.
On se uskon asia.
Trumpin hallinnon ravintosuositukset kehottamaan syömään lisää oikeaa ruokaa, eli lihaa, voita, juustoa, täysmaitoa, lohta, kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön enkä usko kolesterolihömppään.
Ei se olekaan uskon asia.
On se uskon asia.
Niin... voihan sitä uskoa mihin vaan, vaikka peikkoihin ja joulupukkiin.
😂