En halua tapailla miehiä jotka juovat viikoittain alkoholia kuten saunakaljan
Paras olisi ettei joisi ollenkaan. En itse juo enkä halua alkoholia elämääni tai mahdollisten lasteni elämään.
Kommentit (87)
Itse en suostiti edes harkitesemään parisuhdetta sinun kaltaisen tiukkapipon kanssa. Yhden yön seksiin kyllä kelpaisit
Vierailija kirjoitti:
Onko ongelmaa jos mies pössyttelee silloin tällöin? Ne on yleensä vielä vasemmistolaisesti ajatteleviakin eikä mitään persuja.
On se laittomuuden takia ongelma. Itsepetosta luulla kaikkia pössyttelijöitä vasemmistolaisiksi.
THL
Alkoholinkäytön riskitasot terveille työikäisille naisille ja miehille
Vähäinen
Naiset Keskimäärin enintään 1 annos päivässä
Miehet Keskimäärin enintään 2 annosta päivässä
Alkoholista ei todennäköisesti ole vaaraa terveydelle, jos käyttö ei ylitä tätä tasoa.
Kohtalainen
Naiset Jatkuvasti yli 7 annosta viikossa
Miehet Jatkuvasti yli 14 annosta viikossa
Alkoholin vaikutukset alkavat näkyä maksan toiminnassa. Käytön vähentämistä kannattaa harkita.
Suuri
Naiset 12 - 16 annosta tai enemmän viikossa
Miehet 23 - 24 annosta tai enemmän viikossa
Alkoholin ongelmakäyttö. Terveyshaitat ovat todennäköisiä. Käyttöä tulisi vähentää viimeistään tässä vaiheessa.
Minusta näistä ehdoista kannattaa sopia heti suhteen alussa.
Me sovimme, että lasten arkeen ei alkoholi kuulu. Jos jommalle kummalle tulisi juomisen tarve vaikka työpaikan pikkujouluissa niin hankkii itselleen hotellihuoneen yöksi.
Ehkä kerran tai pari vuodessa tällainen olisi ok. Toistaiseksi kumpikaan ei ole halunnut juoda alkoholia.
Saunassa voi juoda alkoholitonta olutta.
Anna lapsellesi raitis koti.
Minä taas en huolisi kuivakurkkumiestä. Dokailu on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en huolisi kuivakurkkumiestä. Dokailu on hauskaa.
Hauskuuden eli nautinnon takia sitä juodaan. Se on sentään laillista. Vähemmän haitallisen päihteen käyttö on oikein huumausainerikos. Tuo on sellainen laki jossa ei ole mitään järkeä saati logiikkaa. Alkoholilla hankitusta päihtymistä tulee hirveä krapula. Alkoholi on sen verran myrkyllistä että humala on samalla myrkytystila.
Alkoholiin kuolee toistatuhatta suomalaista vuodessa. Vähän enemmän kuolee alkoholiperäisiin tauteihin. Nuokin ovat hyväksyttäviä haittoja kun alkoholille sallitaan kaikki haitat. Kannabikseen ei ole kuollut yhtään ihmistä koko maailmassa mutta sen käyttö on kiellettyä. Kun siitä ei tule edes krapulaa niin ei sille kiellolle ole mitään perusteluja.
Yksi saunakalja ei tee kenestäkään juoppoa.