En halua tapailla miehiä jotka juovat viikoittain alkoholia kuten saunakaljan
Paras olisi ettei joisi ollenkaan. En itse juo enkä halua alkoholia elämääni tai mahdollisten lasteni elämään.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Raivoraitteista ei tykkää kukaan!
Naukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ahdasmielinen. Eikä ole vitsi.
Miten niin on ahdasmielistä että haluaa tapailla ihmistä jolla on samanlaiset arvot? Yhteinen arvomaailma on hyväksi suhteelle.
Se, että ei hyväksy toisessa esim skumppalasillista uutenavuotena ei kyllä minun korviini millään tavalla kerro normaaleista ja terveistä arvoista. Muutenkin täydellisen kumppanin löytäminen on mielestäni typerintä mitä ihminen voi haluta, oikeassa maailmassa parit jotka kestävät, löytävät toisistaan kirjaimellisesti heti alussa jonkun red flagin ja kasvavat yhdessä rakastaen niiden yli.
Voidaan miettiä täydellistä kumppania jolla on vaikka työpaikka ja timmi kroppa, mitä käy jos työ lähtee alta? Et sinä sitä tiedä kun olet ollut niin kurat housuissa siitä, että kumppanilla pitää olla työpaikka, että ei ole edes kiinnostanut ihminen sen takana ja miten hoitaa kriisitilanteet.
Kalja viikossa on aika normaalia, mutta saathan sinä silti toivoa absolutistia. Onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitten ottaa joku uskovainen.
Miten se uskonto siihen liittyy
Vierailija kirjoitti:
Kalja viikossa on aika normaalia, mutta saathan sinä silti toivoa absolutistia. Onnea etsintään.
Ei ole normaalia. Kysyppä sun työpaikkalääkäriltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua juoppoa miestä
Silloin tällöin vähän juovat ei ole mitään juoppoja.
Paitsi raivoraittiiden mielestä.
Ja sellaisen kanssaei kukaan halua olla.
Minä tunnen useamman raivoraittiin joka on parisuhteessa. Jotkut keskenäänkin.
Joo niin minäkin tunnen. Ja se on puolisolle yhtä kärsimystä. Raivoraittiin mielestä yksi saunakalja tai lasi viiniä milloin tahansa, missä tahansa, kenen tahansa juomana on selvä merkki valtavasta ongelmasta josta juorutaan ympäriinsä ja sen puolison kohdalla siitä yhdestä juomasta haukutaan, itketään, raivotaan, kiristetään ja muuta kivaa. Järjetöntä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ahdasmielinen. Eikä ole vitsi.
Miten niin on ahdasmielistä että haluaa tapailla ihmistä jolla on samanlaiset arvot? Yhteinen arvomaailma on hyväksi suhteelle.
Se, että ei hyväksy toisessa esim skumppalasillista uutenavuotena ei kyllä minun korviini millään tavalla kerro normaaleista ja terveistä arvoista. Muutenkin täydellisen kumppanin löytäminen on mielestäni typerintä mitä ihminen voi haluta, oikeassa maailmassa parit jotka kestävät, löytävät toisistaan kirjaimellisesti heti alussa jonkun red flagin ja kasvavat yhdessä rakastaen niiden yli.
Voidaan miettiä täydellistä kumppania jolla on vaikka työpaikka ja timmi kroppa, mitä käy jos työ lähtee alta? Et sinä sitä tiedä kun olet ollut niin kurat housuissa siitä, että kumppanilla pitää olla työpaikka, että ei ole edes ki
Ei narsistiset ihmiset näe tällaisia asioita. Minä minä minä minä ja minun unelmakumppani ja minun tunteeni, parisuhde on yksilösuhde koska minä olen täydellinen ja ihana minä <3. Tsiisus alkaa kiehumaan. Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden nyt pitää teeskennellä viran puolesta.
Oikeasti lääkärit ovat pahimpia juoppoja.
Keskustelin hiljattain deittipalstalla miehen kanssa, jonka alkoholinkäytöstä oli valittu "ei koskaan". En kysellyt tarkemmin, minulle ei ole väliä, onko täysin raitis vai silloin tällöin käyttäjä, mutta jossain vaiheessa hän kertoi, että ei käytä juurikaan alkoholia ja on humalassa n. 2 kertaa vuodessa. Minusta oli aika harhaan johtavaa ilmoittaa, ettei käytä lainkaan, jos on kuitenkin humalassa 2 krt/vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelin hiljattain deittipalstalla miehen kanssa, jonka alkoholinkäytöstä oli valittu "ei koskaan". En kysellyt tarkemmin, minulle ei ole väliä, onko täysin raitis vai silloin tällöin käyttäjä, mutta jossain vaiheessa hän kertoi, että ei käytä juurikaan alkoholia ja on humalassa n. 2 kertaa vuodessa. Minusta oli aika harhaan johtavaa ilmoittaa, ettei käytä lainkaan, jos on kuitenkin humalassa 2 krt/vuodessa.
Niin on.
Voi paska, just juon mun saunaolutta
Vierailija kirjoitti:
Mitä teemme tällä tiedolla?
Ainakin se herätti keskustelua
Ole sitten lesbo mitä täällä itket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali tai vähäriskinen alkoholinkulutus tarkoittaa säännöllistä, kohtuullista käyttöä ilman humalahakuisuutta. Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) mukaan vähäisen riskin taso on naisilla 01 ja miehillä 02 annosta päivässä, kun taas viikoittainen kohtuullinen määrä on naisilla enintään 7 ja miehillä 14 annosta. Yksi annos on esim. 12 cl viiniä tai 0,33 l keskiolutta.
Vierailija kirjoitti:
Ole sitten lesbo mitä täällä itket.
Mitä lesbous tähän liittyy?
Omituinen asenne tässä keskustelussa. Absolutistin pitäisi joustaa. Minusta se on aika paljon vaadittu ja epäreilu tilanne.
Jotkut pelkäävät kaikkea alkoholia esim. juoppojen vanhempien takia.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen asenne tässä keskustelussa. Absolutistin pitäisi joustaa. Minusta se on aika paljon vaadittu ja epäreilu tilanne.
Jotkut pelkäävät kaikkea alkoholia esim. juoppojen vanhempien takia.
Viekööt pelkotilansa muualle, elämä on elämistä varten eikä pelkäämistä, jos joku antaa pelon määritellä miten tätä elämää elää niin en kyllä tiedä mitä sanoa.
Minun molemmat vanhemmat on absolutisteja ja edelleen naimisissa