Mieheni soitti yöllä baarista kotiuduttuaan
(asumme vielä hetken aikaa eri osoitteissa käytännön syistä) ja kiusottelin häntä siitä että oliko baarissa ihania tytsyjä. Vastasi hellyyttävänä humalapäissään: " tiedät kulta ettei kukaan ole niin ihana kuin sinä" . Tuntui ihan mielettömän hyvältä, sillä olen raskaana ja valaan kokoinen! Olo on kaikkea muuta kuin ihana. Muistin taas miksi hänen kanssaan elämäni jaan ja miksi häntä rakastan. Tunteet pinnassa näin raskausaikana, heh :)
Kommentit (44)
että humalassa nuo sanat ei ole niin tarkkaan harkittuja. Minusta tuo oli lähinnä hellyyttävää ja miehelläni on muutenkin tapana sanoa tuon tapaisia juttuja.
Ap
Toivottavasti elämä on sinulle suopea, eikä riisu ruusunpunaisia lasejasi.
No hyvä että hoitelit mieheni, itselle ei olekaan seksi niin viime aikoina maistunut tämän raskauden takia.
Ap
Voi voi kun tietäisit. Ei ole elämä täällä ollut niin suopea aina. Lasit on riisuttu jo aikapäivää sitten.
Ap
Siis sinä tiedät että olet paras, kysymys kuuluukin että tietääkö myös miehesi?
Vastaus: Hakee naisseuraa.
Miksi: Kun valas ei anna
Ja lisäksi: Mahdollista eri ositteiden vuoksi.
mitä tekee hyvävnnäköisten ja aina antavien naisten miehet kapakassa. No on vieraiden perään tietysti. Kyse ei harvoin olekaan siitä mitä on kotona, vaan siitä millainen_ mies_ on kyseessä.
Jos joku haluaa jakaa ilontunteen, niin heti kumotaan... HÖH!
Ap. kertoi ettei seksi kiinnosta - kapakassa on niitä joita kiinnostaa.
En sen takia että itse pettäisin tai omaisin huonon omantunnon...
Esim. tanssimaan. Onpa kiva kerrostalossa pistää stereot täysille ja rueta joramaan.
Olen iloinen raskaudestani ja olemme molemmat hyvin onnellisia siitä että meille tulee pitkän yrityksen jälkeen vauva. Mieheni ei ole käynyt juuri missään kavereidensa kanssa raskauduttuani, koska on halunnut viettää kanssani aikaa. Eilen hän sitten lähti tapaamaan ystäviään, mistä olin tosi iloinen. Kello 3.20 baarista kotiuduttuaan hän soitti ja muisti tätä kotona olevaa valasta (miltä MINUSTA tuntuu, mieheni ei kuuna päivänä näin ole sanonut). Sanoi minulle kauniisti ja olen ollut taas tänä aamuna niin onnellinen siitä että olen hänet elämäni karikkojen jälkeen tavannut ja hän edelleen rakastaa minua vaikka oloni ei tällä hetkellä ole kovinkaan hehkeä. Kuten sanoin, hormonit saavat tunteet pintaan! :) Täällä kyynisten ihmisten joukossa on näköjään kiellettyä sanoa olevansa onnellinen, pahin on aina kulman takana ja kalikka kalahtaa aina omaan nilkkaan.
Ap
Asutaan vielä muutama viikko eri kaupungeissa käytännön syistä.
Ap
Ei vitsi tätä naiiviuden määrää. Ei ihmekään, että moni on pettävien sikojen kanssa vuosikausia, kun jalat menee alta jo tollasesta tyhjänpäiväsestä löpinästä.
Ei kyllä viihdy, tämä taitaa olla toinen kerta koko raskauden aikana kun oli ulkoilemassa. Iloinen ja onnellinen olen :)
Ap
Ihana mies sulla! Mäkin muistan kun mies vielä noin leperteli, nykyään kai arki astunu liiaks tilalle..
Yöt viettää kanssani eikä ' käytännön syistä' muualla, eikä baarissakaan käy kuin 1-2 kertaa vuodessa, silloinkin yleensä kanssani.
Saa nähdä, kauanko ap:n mies jaksaa leperrellä. Jaksaisi varmaan sinunkin miehesi, jos ette asuisi yhdessä ja eläisi yhteistä arkea ;)
Vierailija:
Ihana mies sulla! Mäkin muistan kun mies vielä noin leperteli, nykyään kai arki astunu liiaks tilalle..
Tuo vaikuttaa niin lirkuttelevalta ja mielistelevältä vastaukselta, että epäilisin heti että vähintään kädet ovat käyneet vieraiden naisten reisillä ja takapuolella. Toivottavasti vain kädet.