Mitä ajattelisit tällaisesta äidistä?
Molemmilla vanhemmilla on puhelimissaan puheajat, ihan ok mielestäni. Mutta miksi he käyttävät joka ikinen kuukausi KOKO puheajan, eivät siis jätä edes sitä euroa että voisi pilareita soittaa. Sitten ollaan ihan kusessa kun ei pystytä kummastakaan puhelimesta soittamaan mihinkään ja sitten käytetään kavereiden puhelimia (jotka ovat ihan yhtä köyhiä mitä hekin)
Tietävät varsin hyvin että milloin on se euro puheaikaa jäljellä, miksi ei jätä sitä varalle että voisi niitä pilareita soittaa hätätapauksessa? Heidän lapsellaan on kumminkin ollut jotain ongelmia hengityksessä aina välillä ja voi joutua keskellä yötä lähtemään lääkäriin (ei kovin usein kuitenkaan)
Jos minä pitäisin puhelimessani puheaikaa niin pitäisin muistutusta tai jos olisi pakko pitää sellaista ettei pysty ollenkaan soittamaan niin jättäisin kyllä EDES jompaan kumpaan puhelimeen sen verran että pystyy soittamaan niitä piikkejä. Ei voi ymmärtää
Kommentit (2)
Mutta mä olen kyllä käsittänyt että ainakin 112 voi soittaa vaikkei saldoa olisikaan.
Mutta tosiaan luulis että aikuiset ihmiset osaa sen verran hallita soittamisiaan ettei saldorajaa tarvitse.
ei tajua ei. Sitten on aina minun puhelintani vonkaamassa ja pitää itsestäänselvyytenä että siitä voi lähettää viestejä ja soittaa
ensikerralla sanon kyllä suoraan ettei siitä voi kun haluan että saldoa on vielä loppukuustakin (vaikkei mitään saldoa olekkaan)
onko teillä tällaisia tuttuja? Minun 15v serkkunikin osasi pitää saldonsa niinb että pystyi koko kuukauden silti soittamaan vaikka ei puheaikaa ollutkaan, soitti aina vain pilarin, miksei aikuiset ihmiset osaisi, tahallaan kuluttavat ne aina loppuun vaikka tietävät että jos lähettävät sen yhden viestin niin ei pysty enää soittamaan