Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta
Kommentit (51)
Liian huonolaatuisia miehiä tarjolla ja laatu vain heikkenee somen myötä. Ei viitsi ottaa vaivoiksi vinkumaan.
Täytän 50 keväällä. Aika miehiin menevä oon ollut aina ja oon yhä. Tällä hetkellä on miesystävä, mutta saman katon alle en enää muuta kenenkään kanssa. Vaihdevuodet mulla jo oli, verrattain nuorena, mutta halut eivät ole hiipuneet. Vähän sitä pelkäsin, sillä seksuaalisuus on ollut mulle aina sellainen voima.
"Mulla oli toiveena löytää terveluonteinen ja luotettava herrasmies. Kattaa putki/sähkö/ korjaamoukot ym,mikäli omaa yleissivistyksen ja riittävän hygienian. Ei möllötä koko vapaa-aikaa pleikkari tai puhelin kädessä kaljoitellen. Eli siitä olis aidosti seuraa. Eikä elätytä itseään naisella. Mutta tällaista ihmemiestä ei Suomesta löydy."
Miehet eivät ole ilmaisia renkejä. Mitä sä toisit pöytään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lakkaa. Sitä joko on seksuaalinen tai ei. Ei siihen ikä vaikuta. Ihan muut asiat.
No jaa, olen koko ikäni ollut nymfo ja liian himokas. Pari vuotta sitten loppui kuin seinään.
Olen 54 v. Ja seksuaalisesti halukas. Eipä loppunut edes vaihdevuosien. Kemia pelaa mieheni kanssa. Yhdessä jo vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
itse olen kiinnostunut enää pojista. harmillista, että suojaikäraja on niinkin korkea.
Yök.
Suoraan sanottuna, ei minua ole seksi aiemminkaan kiinnostanut, joten tämä on helpotus. Ihmettelen vähän joidenkin naisten seksihehkutusta, että onko se oikeasti sisäsyntyistä vai ulkoaohjautuvaa. Taidan kyllä olla niin sanottu grayseksuaali, eli seksi ei ole kovin tärkeä asia minulle koskaan ollut.
Ikää on vähän yli 40 eikä miehet enää oikein kiinnosta. Rakkautta olen saanut niin paljon kuin olen halunnut. Kauniita ja ihania muistoja, mutta nyt on muiden asioiden aika. Voihan se olla, että vielä joku kolahtaakin, vaikka epätodennäköisenä sitä pidän.
Halut ovat vielä tallella, mutta hommat hoituu soolonakin.
Ei ole kiinnostanut pitkään aikaan. Miesten ajatusmaailma pyörii aika pitkälle sen "saamisen" ympärillä ja itselle on ihan muut asiat tärkeitä. Yksinasuminen on yllättävän mukavaa, saa tehdä ja harrastaa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytän 50 keväällä. Aika miehiin menevä oon ollut aina ja oon yhä. Tällä hetkellä on miesystävä, mutta saman katon alle en enää muuta kenenkään kanssa. Vaihdevuodet mulla jo oli, verrattain nuorena, mutta halut eivät ole hiipuneet. Vähän sitä pelkäsin, sillä seksuaalisuus on ollut mulle aina sellainen voima.
Miksi et muuta enää saman katon alle?
Ylilaudastako olet harhaoppisi saanut? Katsohan,kun esim minä hymyilen ja juttelen ihan ystävällisesti vanhemmille miehille,jotka hallitsevat käytöstavat. Nuoremmat harvemmin uskaltavat rupatella arkisissa kohtaamisissa. Kukaan ei ole ollut mielestäni "ruma." En tosiaan ole ulkonäkökeskeinen,etten ehkä vain huomannut.
Mulla oli toiveena löytää terveluonteinen ja luotettava herrasmies. Kattaa putki/sähkö/ korjaamoukot ym,mikäli omaa yleissivistyksen ja riittävän hygienian. Ei möllötä koko vapaa-aikaa pleikkari tai puhelin kädessä kaljoitellen. Eli siitä olis aidosti seuraa. Eikä elätytä itseään naisella. Mutta tällaista ihmemiestä ei Suomesta löydy.
Mielestäni teidän ei tarvitse nussia toisianne,vaan kasvaa miehuuteen. Siten teistä olisi naiselle iloa. Ja jos nainen iloitsee miehestään,sen mies huomaa varmasti.