Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta

Vierailija
31.01.2026 |

Joku hormonimyräkkä kai. :)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte olla viiskymppinen nainen kun kiinnostus/arvostus miehiä kohtaan nolla. :D Olen itse 29-vuotias ja onneksi vihdoin pääsin irti tarpeesta olla miehen kanssa. Elämänlaatu parantunut ja näytän paremmalta kuin koskaan. 

Sama. :) t. ap

Vierailija
22/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ketään miestä, kivenpi olla itekseen ei tarvi pitää seuraa tai passata

Enkä mää enään yhtään naista, perustelut kokolailla samat kuin edellä. Sillä lisäyksellä ettei enää tartte maksaa toisenkin laskuja ja kuunnella ainaista kitinää ja mutinaa asioista varsinkin kun ei itse osallistu oikeastaan mihinkään...Terveisin: ukkeli 62 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen 30-vuotias nainen enkä jaksaisi mennä yhdillekään deiteille miehen kanssa. Onneksi on hyvä mies rinnalla. Jään häneen tai olen yksin.

Vierailija
24/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte olla viiskymppinen nainen kun kiinnostus/arvostus miehiä kohtaan nolla. :D Olen itse 29-vuotias ja onneksi vihdoin pääsin irti tarpeesta olla miehen kanssa. Elämänlaatu parantunut ja näytän paremmalta kuin koskaan. 

Jotain rumaa tapahtunut lapsuudessa.

Vierailija
25/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lakannut. Olin 51v. kun tapasin puolisoni. 😁

Vierailija
26/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mää enään yhtään naista, perustelut kokolailla samat kuin edellä. Sillä lisäyksellä ettei enää tartte maksaa toisenkin laskuja ja kuunnella ainaista kitinää ja mutinaa asioista varsinkin kun ei itse osallistu oikeastaan mihinkään...Terveisin: ukkeli 62 v.

Yrittäkää nyt Tiktok-Jonnet vähän enemmän, ei Suomessa aikuiset naiset maksata laskujaan jollain miehellä. 

Vierailija
27/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet maksanut jonkun muun laskuja? N

Vierailija
28/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mahtailevat sillä, miten vähän antavat lisäarvoa miehille. Pienikin kehu voisi pelastaa päivän, mutta edes netissä ei voi sitä ikinä antaa. Ajatus siitä, että "rumalla" miehellä saattaisi olla hyvä mieli saattaa aiheuttaa vtunmoista raivoa naisessa. 

Miehet taas saavat hyvää mieltä siitä, että antavat lisäarvoa naisille.

Hyväksyttäviä avunkohteita yhteiskunnassa ovat lapset, naiset ja vanhukset.

Kaikista suurin tabu yhteiskunnassa on keski-ikäisen miehen onnellisuus ja varsinkin seksuaalinen tasapaino ja hyvä mieli. 

Perus-Ritvan vastaus tähän onkin "nussikaa miehet toisianne!" Raikas pieruntuulahdus vuodelta 2003. 

Vierailija
29/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen kiinnostunut enää pojista. harmillista, että suojaikäraja on niinkin korkea. 

Mies, eh? 

Vierailija
30/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon, että nirsommaksi olen tullut. Vain oma miestyyppini saa himoitsemaan seksiä. Kiihottuminen vaatii paljon nuoremman, hyväkuntoisen kaverin. Lihaksikas mies on aina ollut tyyppiäni ja nuo ikäiseni tyhjään tuijottajat tuntuu ihan ilmalta parhaimmillaan, pahimmillaan yököttää joku ruokkoamaton risuparta-isovatsa. Ja niitä on jo 4-kymppisissä, saati 5-kymppisissä

Vierailija
31/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu mummoutumiseen. Vanhat naiset eivät ole enää seksuaalisia olentoja. Miehet sen sijaan Ei ihme että hopeaketut katselevat nuorempia.

Ihminen on seksuaalinen olento koko ikänsä. Enemmän tuo liittynee siihen, onko parisuhteessa antava vai saava  osapuoli, eikä ole edes seksistä kyse. Perässä mennään. Ei vaan jaksa.

T nainen onnellisesta liitosta

Vierailija
32/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku 50v ikisinkku? 

Miksi miesten pitäisi kiinnostaa? Minullapa on oma mies ja hän on aina kiinostanut ja tulee aina kiinnostamaan. 

On sinullakin ongelma.

Vierailija
33/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tussu pesty, ettei haise?

Vierailija
34/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä. Oon 51 ja ihan selkeä muutos tapahtui tossa 3-4 vuotta sitten. Libido on olematon, seksi käy hyvin harvoin mielessä. Sinänsä se on ihan ok, koska tässä iässä deittailu on kyllä ihan törkeän vaikeaa. Muut asiat kiinnostaa nyt enemmän ja kiva että niihin on aikaa. Tavallaan loppuelämän kumppani olis kiva löytää, en mä nyt yksinkään halua vanheta, mutta just nyt en vaan jaksa nähdä vaivaa.

Vierailija
35/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllää joo. Jos nykyinen suhde kaatuu, niin en toivo uutta. Pelkkä ajatuskin väsyttää. N50

Täällä sama. Mulla kaksi pitkää suhdetta alla enkä enää halua yhtään. Olen asiakaspalvelussa ja monet asiakkaat ovat samassa tilanteessa ja ainoastaan 5 % heistä sanoo, että haluaisivat uuden kumppanin. 
Syytä ei enää ole, ei haluta lapsia, ei haluta jakaa/palvella/katsella yhtään äijää enää. Mitä vanhemmaksi ne tulee sitä vaikeammaksi suhteet ajautuu. Jatkuvaa nalkutusta, kaikki hukassa-> aina vaimon syy, mies ainoa joka osaa esim ajaa autoa, käyttää rahaa tai tehdä asioita oikein. Helpompi asua yksin ilman tota stressiä.

Vierailija
36/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta 40v miehet ovat vielä raakileita elämänkokemukseltaan.

Vierailija
37/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 50 vuotiaan naisen on aika keskittyä vaikka sukkien kudontaan ja jättää ne mieshommat nuoremmille! T: M65+

Vierailija
38/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo sulta.

Vierailija
39/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilutelineet alkaa rupsahtaa 16-vuotiaana.

Vierailija
40/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tunnistin itseni, yhtään ei enää kiinnosta romanttiset/seksisuhteet. Vielä kotona asuvat lapset tärkeintä. Ja pitkään olen jo sanonut etten enää tarjoa kodinhoitopalveluja muille kuin lapsilleni. Tästä kyllä saatan joutua perääntymään mutta silloin on kyse iäkkäistä vanhemmistani. 

Mä en ole ihan vielä viittäkymmentä, mutta tässä perinteisessä naisen roolissa niitä kodinhoitopalveluja on annettu kyllä nytkin jo ihan riittämiin. Puolisolle, aikuiselle lapselle ja nyt tosiaan niille iäkkäille vanhemmille. Aina joku on ottamassa ja antajia on niin paljon vähemmän, siihen väsyy. Näinkö niitä tyytyväisiä vanhoja leskirouvia syntyy, takki on tyhjä kunnes tajuaa ettei enää tarvitse vastata kenenkään tarpeisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän