Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi helvetissä on pakko joka päivä kysellä mitä ihmiset TÄNÄÄN syövät koska se ei herätä mitään keskustelua

Vierailija
31.01.2026 |

Kysykää mieluummin muuta saatanan pahvit.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tarvi osallistua. Just söin makkaraperunat. Nyt joun kahvit päälle.

No niikö teit.  🤭

Vierailija
22/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku vetää tällaiset kilarit jonkun toisen keskustelusta? Ei ihan tasapainoista meininkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleensä keskustelevat asioista jotka itseään kiiinnostavat. Minä olen kiinnostunut mm. ruoanlaitosta, liikunnasta, terveellisistä elämäntavoista joten niistä myös keskustelen. 

Vierailija
24/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku vetää tällaiset kilarit jonkun toisen keskustelusta? Ei ihan tasapainoista meininkiä?

haistappa sinäkin pitkä paska, juuri kun sanottiin ettei asioiden listaaminen ole keskustelua, vaan asioiden listaamista

Vierailija
25/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

haistappa sinäkin pitkä paska, juuri kun sanottiin ettei asioiden listaaminen ole keskustelua, vaan asioiden listaamista

Haistattelu se vasta tasokasta keskustelua onkin?

Vierailija
26/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset yleensä keskustelevat asioista jotka itseään kiiinnostavat. Minä olen kiinnostunut mm. ruoanlaitosta, liikunnasta, terveellisistä elämäntavoista joten niistä myös keskustelen. 

Sama minulla. Keskustelen mielelläni ruoanlaitosta , uusista ideoista ja niin edelleen. Olen myös työskennellyt valmistaen ruokaa monenlaisissa keittiöissä.

Toiseksi eniten kiinnostaa omat harrastukset. Suurin ja rakkain niistä on koiraharrastus, sekä niihin liittyvät  näyttelyt, käytös, ruokavalio, terveys , olosuhteet , rotuominaisuudet ja käyttötarkoitukset. Meillä onkin nyt kahteen käyttötarkoitukseen olevat koirat.

27/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka- ja ravitsemusaiheiset keskustelut ovat kivoja. Niistä saa ideoita ja samalla voi kehua omia kokkauksiaan. 

Vierailija
28/28 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitä syödä. Juot vettä tai katot ruokaohjemia sitten menet kylläisenä nukkumaan Paska ketju tämä

Mitä ruokaa tänään laitat.... eevk