Miksi helvetissä on pakko joka päivä kysellä mitä ihmiset TÄNÄÄN syövät koska se ei herätä mitään keskustelua
Kommentit (27)
Miten joku vetää tällaiset kilarit jonkun toisen keskustelusta? Ei ihan tasapainoista meininkiä?
Ihmiset yleensä keskustelevat asioista jotka itseään kiiinnostavat. Minä olen kiinnostunut mm. ruoanlaitosta, liikunnasta, terveellisistä elämäntavoista joten niistä myös keskustelen.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku vetää tällaiset kilarit jonkun toisen keskustelusta? Ei ihan tasapainoista meininkiä?
haistappa sinäkin pitkä paska, juuri kun sanottiin ettei asioiden listaaminen ole keskustelua, vaan asioiden listaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
haistappa sinäkin pitkä paska, juuri kun sanottiin ettei asioiden listaaminen ole keskustelua, vaan asioiden listaamista
Haistattelu se vasta tasokasta keskustelua onkin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset yleensä keskustelevat asioista jotka itseään kiiinnostavat. Minä olen kiinnostunut mm. ruoanlaitosta, liikunnasta, terveellisistä elämäntavoista joten niistä myös keskustelen.
Sama minulla. Keskustelen mielelläni ruoanlaitosta , uusista ideoista ja niin edelleen. Olen myös työskennellyt valmistaen ruokaa monenlaisissa keittiöissä.
Toiseksi eniten kiinnostaa omat harrastukset. Suurin ja rakkain niistä on koiraharrastus, sekä niihin liittyvät näyttelyt, käytös, ruokavalio, terveys , olosuhteet , rotuominaisuudet ja käyttötarkoitukset. Meillä onkin nyt kahteen käyttötarkoitukseen olevat koirat.
Ruoka- ja ravitsemusaiheiset keskustelut ovat kivoja. Niistä saa ideoita ja samalla voi kehua omia kokkauksiaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No niikö teit. 🤭