Norjan prinsessa Mette Marit on ollu neljä yötä
2010 luvun alussa seksi Epsteinin luona neljä yötä kertoo Yle.
Kommentit (740)
Minä kirjoitin sen kommentin jossa sanoin että on aina ihaillut ja on sekaisin, en kuitenkaan tarkoittanut että olisi tulossa hulluksi. tarkoitin että taatusti on hämmentävää kun oma rakas veli kykenee tuollaisiin tekoihin ja tosiaan itse on tuleva kuningatar ja kaikki on julkista ja koko maailman nähtävissä. Tämäkin ketju on täynnä kauheita kommentteja, asiattomia siis mitkä eivät liity ko tapaukseen vaan räävitään ulkonäköä yms, samoja ulostuloja tulee todennäköisesti hänenkin silmilleen. Hyvin outoa olisi jos ihminen ei menisi tolaltaan, sekaisin, hämmentyisi jne jne tuollaisesta. Se on nimenomaan inhimillistä. Eri asia kumminkin kuin tulla hulluksi.
Haakkoni on ihan outo ujo håmåhaakkis.
Millanen Haakkon on naisseksissä. Pipettimieskö?
Onko koko kuvio teatteriesitystys, ystävyyttä tietyin ehdoin ja eduin. Sovitusti.
Kun Haakkonin olis niinkuin pakko olla tuleva kuningas? Haakkoni ja Möttömetten.
Naurua. Kulissipaskaa.
Huimeita ja huoraamista.
Sopimusavioliitto.
Eipä ainakaan osannut kasvattaa Norjan kruununperijän velipuolta, se on jo käynyt harvinaisen selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Korpikylien WT-porukalla OTTAA KOVILLE! No ei yllätys, nuo 150 kg meritursaat.
Loppuiko työkkärin opastettu kierros työpaikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dagbladetille hovista vahvistetaan, että he ovat ryhtyneet toimiin suojellakseen Mette-Maritia
(Til Dagbladet bekrefter slottet at de har satt inn tiltak for å skjerme Mette-Marit.)
MiTäh? Eikö viattomia uhreja pitäisi pikemminkin suojella romuluiselta Meteltä ja tämän rikolliselta pojalta?
Norjan kriisiviestintä on SURKEAA. Ovatko puhuneet sanakaan mariuksen uhreista? Siinä dokumentissa mette uhriutui, että häntä on väärin kritisoitu jne. Haakon puudelina vieressä ja kerran sai ujutettua väliin, että kyllä me tähän vakavasti suhtaudumme.
Jos ovat vain rehellisiä? Jos heitä ei kiinnosta pätkääkään Mariuksen tai Epsteinin uhrit, kun uhrit ovat vain taviksia?
Norjalaiset ne vasta ovatkin juntteja. Maalaisia ja kalastajia jostain vuonojen reunoilta. Äkkirikastuneet öljyllä. Nyt kelkertävät tukka suittuna, ja ajavat kalliilla autoilla. Norjalaiset naiset ovat aina ottaneet aurinkoa ilman yläosaa, ovat pervoja kaikki. Mikä ei olekaan mikään ihme, kun ovat lisääntyneet pikkukylissä tiettömien taipaleiden päissä keskenään vuonojen rikkomassa maassa. Minä ja ruotsalaiset tiedetään tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin sen kommentin jossa sanoin että on aina ihaillut ja on sekaisin, en kuitenkaan tarkoittanut että olisi tulossa hulluksi. tarkoitin että taatusti on hämmentävää kun oma rakas veli kykenee tuollaisiin tekoihin ja tosiaan itse on tuleva kuningatar ja kaikki on julkista ja koko maailman nähtävissä. Tämäkin ketju on täynnä kauheita kommentteja, asiattomia siis mitkä eivät liity ko tapaukseen vaan räävitään ulkonäköä yms, samoja ulostuloja tulee todennäköisesti hänenkin silmilleen. Hyvin outoa olisi jos ihminen ei menisi tolaltaan, sekaisin, hämmentyisi jne jne tuollaisesta. Se on nimenomaan inhimillistä. Eri asia kumminkin kuin tulla hulluksi.
No, Mariuksella on nähtävästi paha huumekoukku. Sitä on vaikea ymmärtää kuinka kiltistä, mukavasta ihmisestä voi tulla jotain ihan muuta huumeiden vuoksi. Jos Marius, tai kuka tahansa muu käyttäjä, ei halua itse lopettaa huumeiden käyttöä, niin asialle ei juuri mitään voi. Hänen tilanteensa tekee vielä oahemmaksi se, että jos kuiville haluaisikin, niin aina on porukka ympärillä tarjoamassa. Voit sä nyt yhdet ottaa jne. Kaveripiiri, elämäntyyli, ihan kaikki pitäisi muuttaa. Edes maasta pois muuttaminen ei auta. Ja todennäköisesti Marius vielä on siinä pisteessä, että itse aktiivisesti hakee pään sekoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on jo monesti vastattu, ei ole kyse rikollisuudesta, vaan moraalista ja eettisyydestä, käytöstavoista,joita tulevalta kuningattarelta odotetetaan. Ja terveestä järjen käytösyä.
Täällä on monta kertaa, viimeksi aivan äsken, kutsuttu Mette-Maritia rikolliseksi, ja minä olen halunnut tietää että mihin rikokseen hän on syyllistynyt. Jos sinä haluat puhua moraalista ja eettisyydestä, voit ehkä sivuuttaa koko kysymyksen sen sijaan että alat jankata asian vierestä.Jossain mediassa oli selvitelty, että oli käynyt siivoamassa Mariuksen rikosten jälkiä ennen poliisin tuloa. Mette on lisäksi ihan tunnettu narkkari. Huumeet on rikos. Ja paljon voi olla muutakin, mitä emme tiedä.
Ei ole missään ikinä väitetty olleen narkkari. Jossain house-bilepiireissä kuulemma oli, joissa siis viihdekäyttöä. Ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ap, että juuri neljä yötä?
Miksi näiden öiden määrä kiinnostaa sinua?
Miksi koko asia kiinnostaa sinua?
Miksi kirjoitit aloituksen?
Lukumäärästä on kirjoitettu tarkkaan, koska Norjan hovi yritti ensin väittää Meten ja Epsteinin välejä pinnallisiksi ja satunnaisiksi. Jos olet kylässä jonkun luona 4 yötä, onko se toinen sinulle senkin jälkeen ihan yhdentekevä? Matkaat maapallon toiselta puolelta vartavasten kylään 4 yöksi. Ja se oli ihan vain satunnainen kohtaaminenko???
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Onhan tuossa kauhea ristiriita ja käsittelemistä emotionaalisesti ja psyykkisesti, varmasti on repivää sisäisesti.
Mette Maritista ei tule Norjan kuningatarta, vaan hän jää titteliltään prinsessaksi puolisonsa tulevan kuningas Haakonin rinnalle.
Nykyinen kuningas Harald tulee määräämään, että hänen kuolemansa jälkeen, kun Haakonista tulee kuningas, Mette-Marit menettää kruununprinsessan arvon ja hänestä tulee titteliltään "pelkkä" prinsessa. Norjaa rakastavana ja Norjan tapahtumia seuraavana aavistan näin käyvän.
Rajansa skandaaleillakin, muuten rikkaan, itsenäisen ja kauniin pikkuvaltio Norjan perinteikäs monarkia on muisto vain.
"Reiviprinsessa" ja hänen poikansa ovat pettäneet norjalaiset pahan kerran, ja tietenkin joutuvat tekosistaan ja laittomuuksistaan vastuuseen.
Minä ajattelin että suhde ollut, siksi frendi mukana. Tuskinpa ukko yksin olisi saarelle päästänyt vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo prinssi ois saanut paremmankin naisen, täysin verrattavissa vauvapalsta wt-porukkaan, jota noin 90 prossaa kirjoittelijoista
Deittailu alkoi virallisesti 1999, kihlat 2000. Vaikka Williamista en erityisesti pidäkään, niin hänellä oli jörkeä deittailla useamman vuoden ennen kihlautumista. Tuossa siis seurustelua max. 2 vuotta ennen kihlautumista. Tanskan kuningaspari deittaili 3 vuotta ja Victoria Danieliaan 7-8 vuotta.
Metestä en tiedä, mutta. Narsistit ja psykopaatit lyö kihlat lukkoon hyvin nopeasti ennen kuin jäävät kiinni...
No, Mariuksella on nähtävästi paha huumekoukku. Sitä on vaikea ymmärtää kuinka kiltistä, mukavasta ihmisestä voi tulla jotain ihan muuta huumeiden vuoksi.
Koska se on kiva kiltti ollu, katse on hullu ja epämuodostunut naama, varmaan äitinsä huumeviivojen ansiota. Neliöpäät. Lättähampaat. Toljottava uuno katse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Mariuksella on nähtävästi paha huumekoukku. Sitä on vaikea ymmärtää kuinka kiltistä, mukavasta ihmisestä voi tulla jotain ihan muuta huumeiden vuoksi. Jos Marius, tai kuka tahansa muu käyttäjä, ei halua itse lo
Jos on vielä sekaantunut huumekauppaan, mitä lehdissä on kerrottu, niin eihän hän tuosta tule ikinä selviämään. Mariukselle onnellinen loppu olisi, jos pääsee jonkun suht kiltin linnakundin morsmaikuksi kiven sisässä, ja Haakon homma suhtpian pariskunnan ulos telkien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Onhan tuossa kauhea ristiriita ja käsittelemistä emotionaalisesti ja psyykkisesti, varmasti on repivää sisäisesti.
Oikeastaan pitää kysyä, onko terve, jos ei tule kaiken tuon jälkeen hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin että suhde ollut, siksi frendi mukana. Tuskinpa ukko yksin olisi saarelle päästänyt vaimoaan.
Ovelaa, otta likkakaveri mukaan, ja valehdella tossukalle, että mennään vaan likkojen kesken vähän ottamaan aurinkoa rantalomalle.
Jos ei Haakon nyt avaa silmiään ja ryhdistäydy ja eroa Metestä, niin miten sen omat lapset selviää tästä ryvetyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Mette Maritista ei tule Norjan kuningatarta, vaan hän jää titteliltään prinsessaksi puolisonsa tulevan kuningas Haakonin rinnalle.
Nykyinen kuningas Harald tulee määräämään, että hänen kuolemansa jälkeen, kun Haakonista tulee kuningas, Mette-Marit menettää kruununprinsessan arvon ja hänestä tulee titteliltään "pelkkä" prinsessa. Norjaa rakastavana ja Norjan tapahtumia seuraavana aavistan näin käyvän.
Rajansa skandaaleillakin, muuten rikkaan, itsenäisen ja kauniin pikkuvaltio Norjan perinteikäs monarkia on muisto vain.
"Reiviprinsessa" ja hänen poikansa ovat pettäneet norjalaiset pahan kerran, ja tietenkin joutuvat tekosistaan ja laittomuuksistaan vastuuseen.
Iltalehdessä näköjään oli Pudaksen artikkeli asiasta, olisi ollut kiva lukea, mutta on maksumuurin takana. Ymmärtäisin, että norjalaiset rakastavat kuningashuonettaan, mutta taitaa olla liikaa jo shamaanit ja nämä viime päivien paljastukset.
Villi veikkaus on, että Norjassa luovutaan tästä hallitusmuodosta ebånsimmäisenä. Sitten seuraa Ruotsi (paitsi että Victoriaa taidetaan kyllä ihan oikeasti siellä rakastaa), sitten Luxembourg, Belgia, Espanja, Tanska ja lopuksi Iso-Britannia. Tanska keikkuu viimeisten joukossa varmaan siksi, että Tanskan hovilla on niin pitkä historia.
Toivottavasti Norjasta tulee tasavalta nyt.
Deittailu alkoi virallisesti 1999, kihlat 2000. Vaikka Williamista en erityisesti pidäkään, niin hänellä oli jörkeä deittailla useamman vuoden ennen kihlautumista. Tuossa siis seurustelua max. 2 vuotta ennen kihlautumista. Tanskan kuningaspari deittaili 3 vuotta ja Victoria Danieliaan 7-8 vuotta.