Täysraittius olisi kaikille paras valinta
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten tilalle? Kotona vaan yksin, syön lihapullia ja pottumuussia, niinkö?
Kyllä. Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.
Sama pätee tupakoinnin lopettamiseen. Sen jälkeen pitää vain istua nurkassa ankeana loppuelämä.
Tupakointi on täysin eri asia.
Kaikki riippuvuudet johtuvat juureltaan samasta aivokemiasta. Riippuvuudesta irti pääseminen on helpotus useimmille, kunhan ymmärtää katsoa elämän mahdollisuuksia muutenkin kuin päihderaamien takaa.
Vaikka en ole alkoholisti, olen täysin alkoton, ilman tuota jyrkän tuomitsevaa absolutisti-leimaa. Mä en vaan tarvitse alkoholia mihinkään, en edes siellä pikkujouluissa. Ymmärrän, että joidenkin on vaikea ymmärtää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Viini on antanut monta , monituista hauskaa iltaa ystävien kanssa. Monta matkaa historiallisiin kohteisiin samalla kun on tutustunut viinitiloihin . Omalla kohdallani pelkkää plussaa. Ikää on jo eläkkeelle siirtymisen verran, ja huomaan , että ystävien tapaaminen on vähentynyt ., samoin viininjuominen. Yksinhän ei ole kiva viiniä maistella.
Niin kun juo kunnolla voi tehdä matkaa vaikka historiaan )
Minulla ei ole mitään syytä lopettaa satunnaisen viinin maistamista . Miksi lopettaisin? Maistelemillani määrillä ja kerroilla ei ole haittavaikutuksia terveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään syytä lopettaa satunnaisen viinin maistamista . Miksi lopettaisin? Maistelemillani määrillä ja kerroilla ei ole haittavaikutuksia terveyteen.
No, sitähän ei kukaan pysty sanomaan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuus kaikessa. Alkoholiahan on monessa tuotteessa. Piimästä pihlajanmarjoihim. Ihan luonnollinen aine.
Myös kannabis on ihan luonnollinen aine. Eikä sen käyttöön ainakaan kuole niin ei se ole vaarallinen päihteenä tai lääkkeenä.
Kieltolakiporukan kokoontumisajot? Ihmettelen suuresti alkoholin käytön tilastollista vähenemistä suhteessa mielenterveyshäiriöiden valtavaan kasvuun.
Näen ehkä jotain,mitä te ette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Viini on viisasten juoma, ja niitä viisaita ei kovin monta maapallolla ole.
On ainakin Suomessa harvassa ne jotka vie päihteitä eikä toisinpäin, eikä käyttö ole millään tavalla addiktiivista. Toisin sanottuna ovat eläneet erittäin turvatun, rakkaudentäyteisen lapsuuden ja samalla riippuvuudelle altistavia geenejä ei ole, lisäksi aikuisenakin mm. tukiverkot on kunnossa. On oikeasti harvinaista. Varmaan parasta olisi jos jo teini-ikään tullessa ihminen älyäisi olla ikinä edes kokeilematta mitään päihdettä. -eri
Kuulun tuohon ryhmään: harvinaiset. Voin henkisesti hyvin. En tarvitse mihinkään päihteitä. En ole koskaan tarvinnut. Mulla on paljon asioita, joista saan hyvän olon. Enkä ole uskovainen.
Sivusta
No ei helvetissä. Ryyppääminen on hauskaa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen on kivaa ne on ne krapulat mitkä pilaa sen nautinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen on kivaa ne on ne krapulat mitkä pilaa sen nautinnon.
Onneksi ei tule krapulaa.
Hyi krapulat on ihan perceestä. Ensin oksettaa ja sitten ei saa nukuttua. Vaikka ei olisi töppäillyt mitään niin silti jotenkin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös moni positiivinen asia jäisi kokematta.
Olen käyttänyt Alkoholia kohtuudella koko elämäni. En tiedä mitä positiivista se on minulle antanut. Käsittääkseni ei mitään.
Minulle on antanut paljon hauskoja hetkiä ja muistoja. Hyvää oloa, kavereita, naurua jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös moni positiivinen asia jäisi kokematta.
Olen käyttänyt Alkoholia kohtuudella koko elämäni. En tiedä mitä positiivista se on minulle antanut. Käsittääkseni ei mitään.
Minulle on antanut paljon hauskoja hetkiä ja muistoja. Hyvää oloa, kavereita, naurua jne.
En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa...
On se taikajuoma niin tehokasta ainetta että sillä juo naiset kauniiksi.
Samaa mieltä, pullot ainakin tiskin taakse tarra kylkeen (mitä käyttö voi aiheuttaa) kuten röökeissä!
Myynti alkoihin tai vastaavaa.