Hei naiset, millainen miehen pitäisi olla?
Pitäisikö olla kiltti vai enemmän johtaja? Pitäisikö olla esim. rintakarvoja? Minkälainen hiustyyli- ja vaate? Minkä pituinen?
Kommentit (49)
Standardit lentää kyllä romukoppaan kun oikea tyyppi tulee kohdalle. Nähty hyyyvin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän vaatimuksia, sen hankalampi löytää. Ihmetyttää se että miesten pitäisi mahtua esim. pituuden osalta johonkin 10cm haitariin? Ollaankohan me ihmiset ihan terveitä?
Jos mä en löydä mieleistäni, niin sitten olen mieluummin kokonaan ilman. Mihinkään kompromisseihin ja lohdutispalkintoihin on turha yrittää tyytyä kun ei niihin lopulta kuitenkaan tyydy. Se on myös epäreilua sitä toista kohtaan, jos sille itselleen tulee sellainen tunne, että tässä sitä odotellaan koska nainen löytää sen unelmiensa prinssin ja jättää nykyisen miehen kuin nallin kallioille.
Epäilen että sitten vanhana kadut että olisiko vähän pitänyt alentaa rimaa eli jäät yksinäiseksi. Ja katkeraksi. Mutta sehän on vain oma ongelmasi josta on turha muille itkeä.
Sanoinko mä olevani sinkku?
Ei kannata kysellä täältä sairaiden palstalta tuollaisia kysymyksiä, eikä täällä pyöri sellaiset naiset joista olisit kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän vaatimuksia, sen hankalampi löytää. Ihmetyttää se että miesten pitäisi mahtua esim. pituuden osalta johonkin 10cm haitariin? Ollaankohan me ihmiset ihan terveitä?
Jos mä en löydä mieleistäni, niin sitten olen mieluummin kokonaan ilman. Mihinkään kompromisseihin ja lohdutispalkintoihin on turha yrittää tyytyä kun ei niihin lopulta kuitenkaan tyydy. Se on myös epäreilua sitä toista kohtaan, jos sille itselleen tulee sellainen tunne, että tässä sitä odotellaan koska nainen löytää sen unelmiensa prinssin ja jättää nykyisen miehen kuin nallin kallioille.
Epäilen että sitten vanhana kadut että olisiko vähän pitänyt alentaa rimaa eli jäät yksinäiseksi. Ja katkeraksi. Mutta sehän on vain oma ongelmasi josta on turha muille itkeä.
"Epäilen että sitten vanhana kadut että olisiko vähän pitänyt alentaa rimaa eli jäät yksinäiseksi. Ja katkeraksi. Mutta sehän on vain oma ongelmasi josta on turha muille itkeä."
Katkeraksi pikemminkin tulee jos rimaa alentaa. Ehkä sä et usko omiin kykyihisi löytää just sellaista kumppania kuin itse haluat, mutta minä tiedän, että minulla on paljon annettavaa miehelle ja pystyn saamaan just sellaisen kuin haluan.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko mä olevani sinkku?
Ei, se nyt ei ollut suoraan sulle kohdistettu vaan sellainen yleinen ajatus. Itse en ainakaan kuuntele kenenkään itkuja siitä että on jäänyt yksin kun on joku sadan kohdan kriteerilista kumppanille. Jokainen tietää että se on utopiaa löytää sellainen henkilö mitä enemmän vaatii toisesta. Saa olla vaatimuksia mutta jollei niistä yhtään höllennä ja jää yksin ja sitten katuu niin minun puolesta saa esittää katumuksena omalle peilikuvalleen. Ja sitten se että kannattaa tehdä itsestään sadan kohdan kriteerilista että täyttäkö itse ne niin saattaa huomata asioita.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä enemmän vaatimuksia, sen hankalampi löytää. Ihmetyttää se että miesten pitäisi mahtua esim. pituuden osalta johonkin 10cm haitariin? Ollaankohan me ihmiset ihan terveitä? "
Mun mielestä ei ole tarkoitus, että suhde löytyy mahdollisimman helposti ja nopeasti, vaan tarkoitus on että löytyy just sellainen kumppani kuin minkä itselle kokee sopivaksi.
Tjaa. Kun omanikäisiäni naisia katson (35v) niin en tunne kyllä yhtäkään jolla olisi liian korkeat standardit miehelle tai olisivat sen takia jäänyt sinkuksi. Eli en tunnista kyllä ongelmaa yhtään.
Eipä siinä, en tunne kyllä miehistäkään kuin yhden ja siinä liian korkeista standardeista kertoi toinen mies eli ei ollut edes oma arvioni.