Hei naiset, millainen miehen pitäisi olla?
Pitäisikö olla kiltti vai enemmän johtaja? Pitäisikö olla esim. rintakarvoja? Minkälainen hiustyyli- ja vaate? Minkä pituinen?
Kommentit (49)
Minä olen vänisevä miesvauva. Olisi perin huomaavaista, jos kaunis, seksikäs ja muodokas nainen hakisi minut itsemurhakuutiostani luokseen kuulemaan tauotonta väninääni, joka olisi suunnattu päättymättömänä virtana vain hänelle.
Mulle semmonen ku omani on. Hauska, hyvä ja lapsia huomioiva isä, järkevä, suora ja jämäkkä mutta oikeudenmukainen, vähän ilkikurinen ja seksuaalisesti aktiivinen.
Muiden miehistä en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vänisevä miesvauva. Olisi perin huomaavaista, jos kaunis, seksikäs ja muodokas nainen hakisi minut itsemurhakuutiostani luokseen kuulemaan tauotonta väninääni, joka olisi suunnattu päättymättömänä virtana vain hänelle.
Voi teitä mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle semmonen ku omani on. Hauska, hyvä ja lapsia huomioiva isä, järkevä, suora ja jämäkkä mutta oikeudenmukainen, vähän ilkikurinen ja seksuaalisesti aktiivinen.
Muiden miehistä en osaa sanoa.
Kunhan vain ei liian aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävä, kiltti, ei kynnysmatto, huumorintajuinen, kanavoija, eksorkisti, välittävä, halaava, komea, pitkähkö, ei liian pitkä, persoona, hyväksyvä, ajatteleva, avulias vähän.
= Miko Bergbom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävä, kiltti, ei kynnysmatto, huumorintajuinen, kanavoija, eksorkisti, välittävä, halaava, komea, pitkähkö, ei liian pitkä, persoona, hyväksyvä, ajatteleva, avulias vähän.
= Miko Bergbom
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusjantteri riittää, eli:
- ainakin 185cm
- atleettinen, miehekäs ja harteikas
- ihana parransänki
- korkeasti koulutettu
- johtavassa asemassa
- hemmottelee minua aina <3
- järjestää ihania yllätyksiä, reissuja jne.
- tekee ahkerasti kotitöitä
Pitää olla myös eläin- ja lapsirakas.
Ihan saa olla oma itsensä, kunhan noudattaa lakeja ja välttää aiheuttamasta isompaa harmia muille ihmisille. Niin kuin naisetkin. Tietenkään en välttämättä halua olla hänen kaverinsa, mutta kyllä hän saa minun puolestani olla olemassa sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ainakin 185cm
- ihana parransänki
- korkeasti koulutettu
- johtavassa asemassa
No on kyllä kumma jos ei noilla spekseillä miestä löydy.
Pitkä, yli 190cm, hauska, komea, iloinen, lempeä, eläinrakas, hyvä seksissä, isomunainen, rento, puhelias ja sellainen joka huolehtii hygieniastaan ja kotitöistä, ilman nalkutusta.
Vierailija kirjoitti:
- ainakin 185cm
- ihana parransänki
- korkeasti koulutettu
- johtavassa asemassa
Sänki on hyi hyi, reilu parta siistittynä ja tukka päässä
Ei nyt viitti liian tarkkoja tuntomerkkejä laittaa 🤭
Mitä enemmän vaatimuksia, sen hankalampi löytää. Ihmetyttää se että miesten pitäisi mahtua esim. pituuden osalta johonkin 10cm haitariin? Ollaankohan me ihmiset ihan terveitä?
-Empaattinen ja hyväsydäminen, joka pystyy myös tarvittaessa johtamaan ja ottamaan tilanteen haltuun.
-Ei merkitystä onko rintakarvoja tai ei. Jos on parta, nin siististi ajeltu niin eikä mikään risukasa. Samaten hiustyyli hyvin leikattu, riippuu kantajastaan mikä sopii.
- Pukeutuu tilanteen mukaan, välillä voi olla vaikka katumuotia, välillä puku päällä.
-Pituus itseäni pidempi
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän vaatimuksia, sen hankalampi löytää. Ihmetyttää se että miesten pitäisi mahtua esim. pituuden osalta johonkin 10cm haitariin? Ollaankohan me ihmiset ihan terveitä?
Jos mä en löydä mieleistäni, niin sitten olen mieluummin kokonaan ilman. Mihinkään kompromisseihin ja lohdutispalkintoihin on turha yrittää tyytyä kun ei niihin lopulta kuitenkaan tyydy. Se on myös epäreilua sitä toista kohtaan, jos sille itselleen tulee sellainen tunne, että tässä sitä odotellaan koska nainen löytää sen unelmiensa prinssin ja jättää nykyisen miehen kuin nallin kallioille.
No riippunee siitä millaista seuraa toivoo. Seksiseuraksi kelpaa luonteeltaan vähän keskinkertaisempikin tyyppi. Elämänkumppaniksi vaatimukset on jo korkeammalla ja siinä on sattumaa paljon mukana. Erilaisia miehiä halutaan yhtä paljon kuin on naisiakin. En itse haluaisi yhtään ystäväni miestä koska olisivat täysin epäsopivia, ja olen hyvin varma että sama koskee omaa miestäni. Kun synkkaa niin synkkaa, ei se millään matemaattisella mallinnuksella selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ainakin 185cm
- ihana parransänki
- korkeasti koulutettu
- johtavassa asemassa
No on kyllä kumma jos ei noilla spekseillä miestä löydy.
"No on kyllä kumma jos ei noilla spekseillä miestä löydy."
Olen eri, mutta minun mielestäni ihan fiksua pitää standardit korkealla. Parempi sinkkunakin kuin tyytyä johonkin mitä ei halua, toki sitten kannattaa panostaa siihen omaankin itsensä kehittämiseen, että saa just sellaisen miehen kuin haluaa.
Ei kannata kysellä täältä sairaiden palstalta tuollaisia kysymyksiä, eikä täällä pyöri sellaiset naiset joista olisit kiinnostunut
- ainakin 185cm
- ihana parransänki
- korkeasti koulutettu
- johtavassa asemassa