Miten siellä kauppakeskuksessa sitten voisi pokata miehen?
Lähdin tänään käymään Prismassa ja parissa muussa liikkeessä samalla ja ajattelin että jos nyt kerrankin laitan vähän meikkiäkin vaikka yleensä viikonloppuisin en jaksa vaivautua. Jos vaikka joku katsoisi vähän pidempään niin voisin reagoida jotain eikä ensimmäisenä tuntuisi nololta laittautumatta.
No, ei tapahtunut ei sitten yhtään mitään! Ne harvat mukavan näköiset miehet siellä olivat jo puolisoineen, yksi nuori puhui puhelimessa jotain inttijuttuja. Siinäpä se. Jollekkin jopa hymyilin silti.
Eli miten ihmisiä tullaan kyselemään treffeille kauppakeskuksissa?
Kommentit (102)
Monet vilauttavat hiukan rintaa sivukäytävällä. Kolme ystävääni päätyivät naimisiin kunnollisten miesten kanssa sillä konstilla.
Hienoa,että aloitit etsinnän. Ei se heti tärppää, mutta jatka samaa rataa, niin voi tulla tulosta. Kiva,että olit rohkea ja hymyilitkin joillekin. Aion yrittää samaa. Kevyt meikki, kivat vaatteet ja pirteä olemus sekä.avoin katse. Nyt on löydettävä mies!
Minä menin S Marketiin avoimin mielin. No, totta kai se oli ulkkari, joka alkoi hymyillä ja katsella. Kieltämättä oli hauskan näköinen mies, mutta liian riskaabeli, joten en vastannut kutsuun.
Se, että pudotat jonkun tuotteen tai vaikkapa sun käsineen, toimii aina. Huomasin tämän ihan vahingossa, kun eräs söpö mies juoksutti käsinettä perääni. Kerran mun kestokassista irtosi sanka ja tuotteet levisivät lattialle. Silloinkin lähistöllä oli tosi mukava mies, joka kiiruhti apuun:D
Harvoin kaupassa kukaan pidempään katsoo mutta kyllä sitä joskus tapahtuu. Joitain kuukausia sitten oli viimeksi tällainen tilanne, aivan ihana mies kuikuili minua lähikaupassa silminnähden kiinnostuneena ja ajattelin jo että tuleeko se juttelemaan. Esitin etten huomaa ja pakenin paikalta. Että se siitäkin sitten. En ole nähnyt miestä sen jälkeen mutta jos näen, yritän hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kaupassa kukaan pidempään katsoo mutta kyllä sitä joskus tapahtuu. Joitain kuukausia sitten oli viimeksi tällainen tilanne, aivan ihana mies kuikuili minua lähikaupassa silminnähden kiinnostuneena ja ajattelin jo että tuleeko se juttelemaan. Esitin etten huomaa ja pakenin paikalta. Että se siitäkin sitten. En ole nähnyt miestä sen jälkeen mutta jos näen, yritän hymyillä.
Mullekin on kerran käynyt noin irtokarkkihyllyllä mutta tosiaan itse menin puihin ja pakenin myös paikalta kun oli niin yllättävä tilanne. Mutta olisiko se siinä mihinkään edennyt sittenkään vaikka olisin silmää vinkannut tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt samoin. Sen jälkeen olen psyykannut itseni, että seuraavan kerran en ole pelkuri. Mitä menetettävää siinä on,jos katsoo takaisin. Ei siihen maailma kaadu.
En itse koskaan halua löytää puolisoa sillä et "nyt mennään etsimään se puoliso lähi-Prismasta" :D Sitä ei koskaan voi tietää kenet kohtaa missäkin, mut en hakemalla hakeminen ei oo ainakaan mun juttu. Onko tää provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt samoin. Sen jälkeen olen psyykannut itseni, että seuraavan kerran en ole pelkuri. Mitä menetettävää siinä on,jos katsoo takaisin. Ei siihen maailma kaadu.
Mä taas mietin et miksi pelkkä hymy tarkoittaisi yhtään mitään? Mulle pitää tehdä suorempia lähestymisiä, jos haluaa että tajuan sen aloitteeksi tms. 😅
Voi voi ap. Usein tulee juteltua jonkun miehen esimerkikisi urheiluosastolla. Tai urheiluväline kaupassa. Aivan small talkia.
Jos vaikka on katrelemassa uutta tennismailaa, alkaa juttu helposti toisen ostajan kanssa kevyesti, vaikka se ostaja onkin mies.
Sama kirjaosastoilla. Ja etenkin kirjakauoassa ja kirjastossa.
Kiinnostus samaan asiaan herättää helposti keskustelua. Jopa hedelmäosastolla olen jutellut miehen kanssa eri omenalajikkeista ja eri maiden tuonti omenoiden mausta.
Enkä ole ollut kyttäämässä en iskemässä miehiä noissa tilanteissa, olen naimisissa oleva kolmekymppinen nainen.
Pitää olla valmis juttekemaan erilaisten ihmisten kanssa, ei be juttelevat miehetkään ole siellä naisseuraa iskettelemässä.
Kyllä sen heti huomaa, puhuuko mies totta vai ei. Esim. juuri siitä, tennismailaa ostava mies tietää tenniksestä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mene mieluummin lavatansseihin.
Niitä on vain kesällä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia IRL tutustuminen on epärealistista.
Deittisovellukset on ainoa keino.
Olet menetetty tapaus kuten suurin osa nykynuorista.
Vierailija kirjoitti:
Monet vilauttavat hiukan rintaa sivukäytävällä. Kolme ystävääni päätyivät naimisiin kunnollisten miesten kanssa sillä konstilla.
Uskotko sinä itse tuon?
Lauantasin on eniten ostoksilla ja tavarataloissa kattelemassa yhtä sun toista: Työssäkäyviä, vapaita, yksinäisiä miehiä.
Se on yksi tapa viettää launtaipäivää, kun vkot töissä, mutta launtai ja sunnuntai ovat hiljaisia, yksinäisiäkin päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Noi tilanteet tulee vaan aina niin yllättäen että siinä jotenkin panikoituu, varsinkin jos se mies on sellainen joka saattaisi itseäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on kerran käynyt noin irtokarkkihyllyllä mutta tosiaan itse menin puihin ja pakenin myös paikalta kun oli niin yllättävä tilanne. Mutta olisiko se siinä mihinkään edennyt sittenkään vaikka olisin silmää vinkannut tai jotain.
Oispa muuten söpöä jos tapaisi tulevan miehensä irttarihyllyllä :)
Tuo naisten aloitteen teko on kyllä huvittavaa pelkkää mulkoilua ja kyttäämistä mutta ei vahingossakaan puhu mitään
Juuri tämän takia IRL tutustuminen on epärealistista.
Deittisovellukset on ainoa keino.