Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aloin olemaan oma itseni

Vierailija
30.01.2026 |

Niin kaikki miehen sukulaiset ja muut tuttavat häipyivät. Eivät kutsu enää mihinkään juhliin. Sisareni edes pitävät tekstiviestien kautta yhteyttä . Eli kannattaa olla sellainen kuin on.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuvat elämänsä aikana kokemuksensa kautta ja jotkut eivät millään muotoa voi hyväksyä muutosta. 

Voimia.

T: Mielipiteensä nykyään sanova

Mielipiteensä saa sanoa, mutta jos et omaa tippaakaan tilannetajua tai ihan tahallasi loukkaat ihmisiä laukomalla "totuuksiasi" vaikkapa jonkun ulkonäöstä päin naamaa, todistat vain oman tyhmyytesi ja ilkeytesi. Toki, jos haluat olla kasa paskaa niin mikäs siinä.

Vierailija
42/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Sun olisi aikanaan pitänyt ottaa vastaan se tarjottu eläke. 

Mutta yhteiskunta on säästänyt. Eikö se ole hyvä juttu? No, oikeasti mä luulin pärjääväni opinnoissa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuvat elämänsä aikana kokemuksensa kautta ja jotkut eivät millään muotoa voi hyväksyä muutosta. 

Voimia.

T: Mielipiteensä nykyään sanova

Mielipiteensä saa sanoa, mutta jos et omaa tippaakaan tilannetajua tai ihan tahallasi loukkaat ihmisiä laukomalla "totuuksiasi" vaikkapa jonkun ulkonäöstä päin naamaa, todistat vain oman tyhmyytesi ja ilkeytesi. Toki, jos haluat olla kasa paskaa niin mikäs siinä.

Kuka töksäyttii ulkonäöstä???

Vierailija
44/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi Ammattivalittaja halventaa sellaista arvokasta sanaa kuin työ. Mietipä, mitä sun "työpäiväsi" pitää sisällään. Se ei oikeata työtä muistuta millään tavoin.

Vierailija
45/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi Ammattivalittaja halventaa sellaista arvokasta sanaa kuin työ. Mietipä, mitä sun "työpäiväsi" pitää sisällään. Se ei oikeata työtä muistuta millään tavoin.

Mitä sitten? Yritän vain pysyä hengissä enkä ainakaan saa yhteiskunnalta euroakaan. 

Vierailija
46/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on oikea työ? Määrittele oikea työ.

Palstailua perjantai illassa, niinkö?

Vierailija
47/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valis tunnetusti kadehtii työttömiä, eläkeläisiä, uranaisia ja mitäs vielä? 

Vierailija
48/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka onkaan itse Valis? 

😂

Vierailija
49/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sitä jokaisella olla asia, jolla nostaa itseään ja leveillä. Jos ei muuta, niin käyttäytymällä huonosti missä vaan.

Vierailija
50/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tooosi "yllättävää", että just Valiksen kaltainen ihminen on näitä "olen vaan oma itseni, en mä tälle mitään voi"😂😂😂😂😂 Toisaalta ei voi yleistää, on niitä hyvin ja huonosti käyttäytyviä ihan kaikenlaisissa ihmisissä. 

Vierailija
51/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea työ ei ainakaan ole sellaista, jossa mies verotussyistä kierrättää osan firmansa tuloista "palkkana" naiselle, joka ei todellisuudessa työskentele yrityksessä, vaan kuluttaa päivänsä vauvapalstalla.

Mä kyllä työskentelen ajanvarauksessa ja teen muitakin töitä.

Vierailija
52/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei ole muuten ensimmäinen aloitus tästäkään aiheesta. Kun se pakkaa tuo Valis hakemaan huomiota ja kehuja, ihan samoilla asioilla. Kuuluu tuo jankuttaminenkin siihen omana itsenään oloon.

Vierailija
53/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tilannetajua sanomisieni suhteen ja se vuoksi olenkin anonyyminä palstailemassa, puran asioita täällä koska ei muuta voi tilanteessani tehdä.

T: En ole Valis

Vierailija
54/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiirettä pitää, mutta aina löytyy aikaan palstalla trollailuun! Ja muita töitä; Miten ihmeessä, monisairas ja heikkolahjainen siihen pystyy? Vai onko ne sairaudetkin jo hävinneet, yhtä nopeasti kuin tulivatkin?

Vierailija
55/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, eikös sun nukkumaanmenoaika mennyt jo? Mikä valvottaa?

Vierailija
56/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiirettä pitää, mutta aina löytyy aikaan palstalla trollailuun! Ja muita töitä; Miten ihmeessä, monisairas ja heikkolahjainen siihen pystyy? Vai onko ne sairaudetkin jo hävinneet, yhtä nopeasti kuin tulivatkin?

Miksi ei monisairas ja heikkolahjainen pystyisi tekemään istumatyötä? Tottakai pystyy. Mieheni on kaikkiin töihin opettanut minut.ap