Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun aloin olemaan oma itseni

Vierailija
30.01.2026 |

Niin kaikki miehen sukulaiset ja muut tuttavat häipyivät. Eivät kutsu enää mihinkään juhliin. Sisareni edes pitävät tekstiviestien kautta yhteyttä . Eli kannattaa olla sellainen kuin on.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina rakastanut Ammattivalittajan kielenkäyttöä ja sanavalintoja. Hänen maailmassaan puoliso "hommataan".

Vierailija
22/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kutsu sinua juhliin vai ei kumpaakaan teistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö muka ole pitäneet edes lapseen yhteyttä?

Vierailija
24/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti/ sitten sä vingut ja iniset täällä vuodesta toiseen ( kaiken muun ohella), kun teillä ei ikinä käy ketään. Mutta toki tämäkin asia muuttui just tällä viikolla, kun sulla ihan yllätäen olikin liuta tuttavia, jotka jopa vierailee teillä! Että olkaapa varuillanne tämän ap:n eli Valiksen jutuista. Se vaikuttaa välillä siltä, että uskoo jopa itse näihin satuihinsa.

Tästä on jo muutama vuosi, kun mieheni sukulaiset häipyi. Ja mun siskot otti yhteyttä 2025.ap

Vierailija
25/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kutsu sinua juhliin vai ei kumpaakaan teistä? 

Ei kumpaakaan.

Vierailija
26/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö muka ole pitäneet edes lapseen yhteyttä?

Ei pidä. 

Vierailija
27/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla oma itsensä niin pääsee miehen sukulaisista eroon? Eivät sitten ole mitään mukavaa sakkia?

Vierailija
28/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla oma itsensä niin pääsee miehen sukulaisista eroon? Eivät sitten ole mitään mukavaa sakkia?

Ylipäätään kyllästyin esittämään fiksumpaa kuin olen. Pystyn nykyään sanomaan, että mulla on oppimisvaikeuksia.  En pystynyt opiskelemaan mitään ammattia. En häpeile sellaisia asioita.

Vierailija
29/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiksen ero taisi peruuntua sillä hetkellä, kun mies joutui sairaalaan. Ainakin nyt noin? Mitä veikkaatte, millons taas "mennään"?

Vierailija
30/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kohdannut vastapuolen joukkopsykoosin ja ei mene siihen mukaan, vaan pitää linjastaan kiinni.

Vierailija
31/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valiksen ero taisi peruuntua sillä hetkellä, kun mies joutui sairaalaan. Ainakin nyt noin? Mitä veikkaatte, millons taas "mennään"?

Mä tykkään työstäni ja työttömänä on vaikeaa nykyään tulla toimeen. 

Vierailija
32/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskotkin ottivat nyt ihan just yhteyttä, vuosien välirikon jälkeen. Tuosta vaan! Eivätkä he tai Valis yhtään selvitä asioita, vaan ovat kuin ei mitään😇

Vierailija
33/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskotkin ottivat nyt ihan just yhteyttä, vuosien välirikon jälkeen. Tuosta vaan! Eivätkä he tai Valis yhtään selvitä asioita, vaan ovat kuin ei mitään😇

Niin ottivat. Voi toki olla että 90v isäni sitä toivoi tai ehkä 65v ja 66v siskot ajattelevat että enää ei ole kauan elinaikaa.

Vierailija
34/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Ylipäätään kyllästyin esittämään fiksumpaa kuin olen. Pystyn nykyään sanomaan, että mulla on oppimisvaikeuksia.  En pystynyt opiskelemaan mitään ammattia. En häpeile sellaisia asioita.

Sulla on oppimisvaikeuksia matematiikassa, mutta väittämäsi mukaan ei muussa. Se ei estä opiskelemasta ammattia, eikä tee susta heikkolahjasta. Sä haluat vaan kerätä huomiota, oli keinot mitkä hyvänsä. Ei ole ihme, että tuollaista kartetaan. Suurin osa ei pidä valehtelijoista. Tai niistä, jotka valittaa ja tuijottaa vaan omaa napaansa.

Vierailija
35/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuvat elämänsä aikana kokemuksensa kautta ja jotkut eivät millään muotoa voi hyväksyä muutosta. 

Voimia.

T: Mielipiteensä nykyään sanova

Vierailija
36/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Sulla on oppimisvaikeuksia matematiikassa, mutta väittämäsi mukaan ei muussa. Se ei estä opiskelemasta ammattia, eikä tee susta heikkolahjasta. Sä haluat vaan kerätä huomiota, oli keinot mitkä hyvänsä. Ei ole ihme, että tuollaista kartetaan. Suurin osa ei pidä valehtelijoista. Tai niistä, jotka valittaa ja tuijottaa vaan omaa napaansa.

Joo, en osaa matikkaa enkä mitään missä on numeroita. En voi opetella fyysisiä ammatteja, kun mulla on reuma, mulla on tuki ja liikuntaelinsairaus , sydänsairaudet plus muitakin sairauksia. Jos näitä ei olisi, niin tottakai olisin vaikka siivooja.Arvostan joka ammattia ja tekisin jos pystyisin.ap

Vierailija
37/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos  yhtään kukaan käyttäytyy typerästi, saati ilkeästi vain ollakseen "oma itsensä", joko mun kumppanina mun läheisiä tai mun läheisiä kohtaan, mun kumppanina niin se on näkemiin kyseiselle tyypille! En katsele enää yhtään tuollaisia, vain jotta joku saa kokea olevansa "oma itsensä". Tuollaiset ihmiset ovat juntteja ja ennen kaikkea pelkkää 💩kaa.

Vierailija
38/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Sun olisi aikanaan pitänyt ottaa vastaan se tarjottu eläke. 

Vierailija
39/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä mättää. Kyllä ne sukulaiset on taatusti huomanneet valiksen haasteet aiemminkin vuosien mittaan. Miksi oppimisvaikeuksien yms. ääneen sanominen ajaisi kaikki heistä pois?

Vierailija
40/56 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos  yhtään kukaan käyttäytyy typerästi, saati ilkeästi vain ollakseen "oma itsensä", joko mun kumppanina mun läheisiä tai mun läheisiä kohtaan, mun kumppanina niin se on näkemiin kyseiselle tyypille! En katsele enää yhtään tuollaisia, vain jotta joku saa kokea olevansa "oma itsensä". Tuollaiset ihmiset ovat juntteja ja ennen kaikkea pelkkää 💩kaa.

Olet ansainnut sen pskan omilla teoillasi. Hyvästi.