Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan hirveä ikävä äitiä

Vierailija
10.07.2025 |

Varmaan koko lopun elämän. Itkettää. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin vaikka hänen kuolemastaan on jo vuosia.

Vierailija
2/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin. Ei sitä ihmistä, joka on äitini, vaan sitä, että olisi rakastava äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan kukaan muu todella rakastanut kuin äiti ja nyt siitäkään ei enää ole. 

Vierailija
4/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 42-vuotiaana tajunnut, että äitini on kateellinen isälleni minusta. Ja siksi nakkelee erittäin vttumaisia kommentteja, jättää ulos jutuista (esim. laittaa perheenjäsenten kuvat johonkin, muttei minua). Harmittaa varmaan, että olen menestyvämpi kuin hän ja kaikin tavoin vahvempi kuin hän. Rakas hän on silti.

Vierailija
5/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin. Mummoa myös :( 

Vierailija
6/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuntuu varmasti ihan hirveälle...

Rakkaimmat ovat kanssamme aina Sydämen kautta. Äitisi rakastaa sinua varmasti yhä.

Jos helpottaa, voit miettiä hänet kanssasi johonkin tärkeään paikkaanne ja miten halaatte. Ja sinulla on turvallinen olo siinä. 

Vierailija
7/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu tämänkin maailman jälkeen. Siellä kohtaamme rakkaamme jälleen, ja kaikki on hyvin, vaikka nyt erossa olo heistä voi tuntua aivan sietämättömän tuskaiselta.

En ymmärrä miksi asiat ovat näin, mutta rakkaamme elävät vielä tämänkin maailman jälkeen. Ja me kaikki muutkin myös.

Vierailija
8/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin vaikka hänen kuolemastaan on jo vuosia.

Minulla on äiti vielä elossa, mutta ei hän enää ole läsnä tässä todellisuudessa vaan muistisairaana aivan omassa maailmassaan jossa ei tunnista minua eikä ketään / mitään muutakaan.

Ikävä on jo nyt.

Vierailija
9/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa tässä aloittajalle tai muille, yleisesti mietin. Onko se turvan kaipuu vai äidin kaipuu. Osa äideistä oli vähän hankalia äitejä. Silti tietysti sukulainen maan pinnalla ja joku jolle soittaa.

Vierailija
10/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikävöi äitiäni, mutta mummoani ikävöin, joten ymmärrän sinua.

Mummon kuolemasta on kahdeksan vuotta aikaa, mutta vieläkin ajattelen jostain asioista, että miten kertoisin tästä asiasta mummolle, kun tapaisimme seuraavan kerran.

Vasta vuosi sitten pystyin poistamaan mummon numeron puhelimestani ja itketti silloinkin,

Vierailija
11/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oo koskaan kukaan muu todella rakastanut kuin äiti ja nyt siitäkään ei enää ole. 

Olisit hankkinut lapsia

Prolem solved

Vierailija
12/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa tässä aloittajalle tai muille, yleisesti mietin. Onko se turvan kaipuu vai äidin kaipuu. Osa äideistä oli vähän hankalia äitejä. Silti tietysti sukulainen maan pinnalla ja joku jolle soittaa.

Täh. Hanki lapsia

Vierailija
13/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei, mutta näen edelleen painajaisia siitä hirviöstä.

Vierailija
14/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset rakastavat teitä kuin äiti.

Kannattaa hankkia 💕

Vierailija
15/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ja siskotkin on mulle tärkeitä, mutta äitiä ikävöin niin että sattuu. Ei kukaan ole niin samalla aaltopituudella eikä kukaan ole kiinnostunut vaikka siitä, mitä hauskaa mun lapsi sanoi tai teki.

En usko kuolemanjälkeiseen elämään, olen eksistentialisti.

Vierailija
16/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin, jonka oma äiti ei kyennyt olemaan läsnä.... Hänellä on ollut varmasti jokin syy siihen, vaikka se olisi äärimmäisen vaikeaa ymmärtää saati hyväksyä, miksi hän ei osannut tai kyennyt...

Äidin turvaa kaipaa varmasti jokainen, erityisesti lapsena ja nuorena. Ja turvaa, lämpöä ja huolenpitoa jokainen, ikään katsomatta.

Vierailija
17/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkuu tämänkin maailman jälkeen. Siellä kohtaamme rakkaamme jälleen, ja kaikki on hyvin, vaikka nyt erossa olo heistä voi tuntua aivan sietämättömän tuskaiselta.

En ymmärrä miksi asiat ovat näin, mutta rakkaamme elävät vielä tämänkin maailman jälkeen. Ja me kaikki muutkin myös.

Lohdullisia valheita. Lohdullista, mutta valheellista. Valitettavasti uppoaa sureviin.

Vierailija
18/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia 💕

Lapsi ei voi ikinä korvata äitiä. Lapsellesi et ole lapsi, vaan vanhempi. Suhde on ihan erilainen.

Vierailija
19/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia 💕

Lapsi ei voi ikinä korvata äitiä. Lapsellesi et ole lapsi, vaan vanhempi. Suhde on ihan erilainen.

Mutta rakkaus ei

Vierailija
20/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia 💕

Älä sössötä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän