Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (15062)

Vierailija
15021/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Käärijä on paras kautta aikojen euroviisuissa vaikka minäkin epäilin että voisiko Jere Vantaalta joka oli melko tuntematon tehdä euroviisu historiaa. Niin vain teki. Käärijä on mahtava. Olisi voittanut tämänkin vuoden viisut.

Sanopa muuta. En pitänyt ccc:stä mutta myöhemmät biisit ja etenkin tämän maailmanvalloitus+kööri on tervetullutta ja Pöyhönen vaikuttaa tekevään työtään hyvällä ja positiivisella otteellaan joka tarttuu. Käärijän fanit olivat siistin näköisiä ja stailanneet itsensä keikkaa varten. Niin sitä pitää :) Tuo on sitä yhteisöllisyyttä, kaveruuksia syntyy paikkakunnasta tai maasta riippumatta, se tuo kivasti ulottuvuutta uusia samanhenkisiä ihmisiä omaan elämään.

Itsekin kuulun erään erääseen yhteisöön, joten tiedän miten paljon iloa se tuo elämään.

Jee, olitko säkin tuolla Arenalla viime lauantaina? Itse kyllä pidin tosi paljon Cha cha chasta jo, ja muutaman keikan nähnyt aikaisemmin, mutta nyt vähän epäröin tuonne menoa. Onneksi hankin kuitenkin lipun viime viikolla, ja sain vielä aika hyvän paikan Resale-myynnistä. En mitenkään erikoisesti pukeutunut itse enkä paljon jutellut muiden kanssa, mutta oli superhyvä tunnelma ja kaikki yllätysvieraat nosti fiilistä entisestään, kun heitä vaan putkahteli. Ja kun lämmittelijänäkin oli Joker Out, niin tosi Euroviisutunnelmainen konsertti. Todellakin iloinen juttu.

Vierailija
15022/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee kuluneeksi viikko, kun Bulgaria voitti Euroviisut. Jokohan suomalaisten viisukrapula olisi sen verran helpottanut, että kyettäisiin analyyttiseen ja itsereflektoivaan keskusteluun siitä, miksi viisut menivät Suomelta penkin alle?

Ei siltä vaikuta. Viisukrapula näyttää edelleen jatkuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15023/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ei, kun tein sinuun vaikutuksen, koska kopioit, etkä pystynyt itse parempaan. Minulla on täällä fani😇."

Sorry.Mun fanitus on varattu Lindalle. Et nyt ihan yhdellä lauseella anonyymisti nettipalstalla lunasta sitä paikkaa. 😂Nice try, no cigar.

Niin, ylimieliset ja nokkavat töksäyttelijat onkin enemmän sun makuun😆. Mitä se aina niin ystävällinen linda sanoikaan toimittajalle viisujen jälkeen "älä vieritä sitä minun niskaani".

Oletko katsonut peiliin?

Vierailija
15024/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ei, kun tein sinuun vaikutuksen, koska kopioit, etkä pystynyt itse parempaan. Minulla on täällä fani😇."

Sorry.Mun fanitus on varattu Lindalle. Et nyt ihan yhdellä lauseella anonyymisti nettipalstalla lunasta sitä paikkaa. 😂Nice try, no cigar.

Niin, ylimieliset ja nokkavat töksäyttelijat onkin enemmän sun makuun😆. Mitä se aina niin ystävällinen linda sanoikaan toimittajalle viisujen jälkeen "älä vieritä sitä minun niskaani".

Oletko katsonut peiliin?

Moneenkin, eestä ja takkaa. Aina ennen kuin poistun kotoa🤣.

Vierailija
15025/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Käärijä on paras kautta aikojen euroviisuissa vaikka minäkin epäilin että voisiko Jere Vantaalta joka oli melko tuntematon tehdä euroviisu historiaa. Niin vain teki. Käärijä on mahtava. Olisi voittanut tämänkin vuoden viisut.

Sanopa muuta. En pitänyt ccc:stä mutta myöhemmät biisit ja etenkin tämän maailmanvalloitus+kööri on tervetullutta ja Pöyhönen vaikuttaa tekevään työtään hyvällä ja positiivisella otteellaan joka tarttuu. Käärijän fanit olivat siistin näköisiä ja stailanneet itsensä keikkaa varten. Niin sitä pitää :) Tuo on sitä yhteisöllisyyttä, kaveruuksia syntyy paikkakunnasta tai maasta riippumatta, se tuo kivasti ulottuvuutta uusia samanhenkisiä ihmisiä omaan elämään.

Itsekin kuulun erään erääseen yhteisöön, joten tiedän miten paljon iloa se tuo elämään.

Jee, olitko säkin tuolla Arenalla viime lauantaina? Itse kyllä pidin tosi paljon Cha cha chasta jo, ja muutaman keikan nähnyt aikaisemmin, mutta nyt vähän epäröin tuonne menoa. Onneksi hankin kuitenkin lipun viime viikolla, ja sain vielä aika hyvän paikan Resale-myynnistä. En mitenkään erikoisesti pukeutunut itse enkä paljon jutellut muiden kanssa, mutta oli superhyvä tunnelma ja kaikki yllätysvieraat nosti fiilistä entisestään, kun heitä vaan putkahteli. Ja kun lämmittelijänäkin oli Joker Out, niin tosi Euroviisutunnelmainen konsertti. Todellakin iloinen juttu.

En ollut, mutta luin kommenteja keikasta.  Itse kierrän pb ja komioitten keikoilla. Tiedän miten paljon show ja musiikki, kohtaamiset ja yhteishenki, uudet tuttavuudet vaikuttaa ihmiseen, tuo kaikkea kivaa energiaa arkeen ja elämään. 

Mukava kuulla että nautit täysillä hetkestä, ne on ainutlaatuisia.  Euriviisuista aina jotain uutta jää jatkamaan matkaansa, Käärijä on hyvä esimerkki siitä. Muuten, Joker Out on suloinen😍.  

Elämä pitää huolen murheista, mutta ilot on ihmisen itse löydettävä. Viisut, musiikki, keikat, yhdessä laulaminen ja yhteisöllisyys artistit esimerkkiä näyttäen, eiköhän sellaiselle ole aina tilausta.

Jep, tässä oli tosiaan hyvä, kun pääsi samalla lipulla näkemään sekä Käärijän että Joker Outin ja sitten vierailevia tähtiäkin oli niin monta vielä. Suosittelen kyllä, jos Käärijä vielä järjestää areenakeikan, ja hän kyllä jo kyseli siellä, että kuka tulee ensi kerrallakin :D.

Vierailija
15026/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylpeä miten etenkin Käärijä ja Erika ovat saanneet uraansa eteenpäin Euroviisujen jälkeen. Toki se on vaatinut paljon molemmilta hyvässä ja pahassa. Toivoisin, että Pete julkaisisi uutta musiikkia.  Viimeisestä omasta sinkusta on jo vuosia ja on kuulemma tehnyt näinä välivuosina uutta musiikkia. Tai ainakin siinä vaiheessa kun Pete&Lindan yhteiskiertue alkaa, tulisi vaikka uusi yhteinen sinkku. Liekinheitin on hyvä, mutta uinumaankaan ei auta jäädä. 

Vierailija
15027/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut, mutta luin kommenteja keikasta.  Itse kierrän pb ja komioitten keikoilla. Tiedän miten paljon show ja musiikki, kohtaamiset ja yhteishenki, uudet tuttavuudet vaikuttaa ihmiseen, tuo kaikkea kivaa energiaa arkeen ja elämään. 

Mukava kuulla että nautit täysillä hetkestä, ne on ainutlaatuisia.  Euriviisuista aina jotain uutta jää jatkamaan matkaansa, Käärijä on hyvä esimerkki siitä. Muuten, Joker Out on suloinen😍.  

Elämä pitää huolen murheista, mutta ilot on ihmisen itse löydettävä. Viisut, musiikki, keikat, yhdessä laulaminen ja yhteisöllisyys artistit esimerkkiä näyttäen, eiköhän sellaiselle ole aina tilausta.

Jep, tässä oli tosiaan hyvä, kun pääsi samalla lipulla näkemään sekä Käärijän että Joker Outin ja sitten vierailevia tähtiäkin oli niin monta vielä. Suosittelen kyllä, jos Käärijä vielä järjestää areenakeikan, ja hän kyllä jo kyseli siellä, että kuka tulee ensi kerrallakin :D.

👍

Vierailija
15028/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paalanen tullee vierailemaan komioitten keikoilla🤗.

Vierailija
15029/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisoihin kannattaisi lähettää joku nuori ja trendikäs laulaja. Hyvällä ja menokkaalla biisillä tietysti. Nuorehkot ihmiset noissa eniten äänestää vaikka me vanhemmatkin tykätään viisuista.Esim.Bess olisi loistovalinta.

Vierailija
15030/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisoihin kannattaisi lähettää joku nuori ja trendikäs laulaja. Hyvällä ja menokkaalla biisillä tietysti. Nuorehkot ihmiset noissa eniten äänestää vaikka me vanhemmatkin tykätään viisuista.Esim.Bess olisi loistovalinta.

Lisään vielä kommenttiisi että luonteva ja rento artisti, jolla on eläytymiskykyä sekä kyky tulkintaan. Sosiaalinen, ystävällinen, ettei kuplaudu viisukylässä vain oman tiiminsä seuraan ja hautaudu hotellihuoneeseen. Että ymmärtää lavan ulkopuolella edustamisen tärkeyden. Paineensietokykyä on oltava.

Vierailija
15031/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan haukkujien kommentit poistuu, samoin Kaj p*ska, lälläslää.

Onko sulla koira siellä🤣.

Vierailija
15032/15062 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan haukkujien kommentit poistuu, samoin Kaj p*ska, lälläslää.

Onko sulla koira siellä🤣.

Ei tietenkään, pölkky.

Pässi sinulle 😄.

Vierailija
15033/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin keikkataltioinnin..huomaako kukaan muu asetelmassa ajoittaista yhtäläisyyttä kaj/euroviisuboys ? Hyvän idean käärijä on saanut ja toteuttanut.

Vierailija
15034/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin keikkataltioinnin..huomaako kukaan muu asetelmassa ajoittaista yhtäläisyyttä kaj/euroviisuboys ? Hyvän idean käärijä on saanut ja toteuttanut.

No ei huomaa, tossa parodisoidaan poikabändejä ja liittyy ku nää kaikki on ollut viisuissa ja ystäviä, biisejä on yhteensä kolme, mutta tällä I miss us tehään myös hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
15035/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joo on. Kaikki alkoi ystävyydestä. Lava-asetelma ja liikkeet samantapaisia. Parodioiden kaj sekä käärijäporukka vetää. Samantyyppinen tavoite ja konsepti.

Ymmärrän, että nämä kolme tyyppiä liittyvät menneiden vuosien euroviisuihin, ja tämä on euroviisuketju, mutta jos halutaan keskustella Käärijän keikasta ja biiseistä, niin olisikohan sille olemassa sopivampi ketju jossain...? Tai sitten jotkut Käärijän fanisivut? 

Vierailija
15036/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joo on. Kaikki alkoi ystävyydestä. Lava-asetelma ja liikkeet samantapaisia. Parodioiden kaj sekä käärijäporukka vetää. Samantyyppinen tavoite ja konsepti.

Ymmärrän, että nämä kolme tyyppiä liittyvät menneiden vuosien euroviisuihin, ja tämä on euroviisuketju, mutta jos halutaan keskustella Käärijän keikasta ja biiseistä, niin olisikohan sille olemassa sopivampi ketju jossain...? Tai sitten jotkut Käärijän fanisivut? 

Euroviisut on jo ohi. Ketjukin hiljentynyt joten eiköhän tähän muutama Käärijäkommenttikin mahdu. 

Minä poistelen Kaj jutut ainakin että.

Siinä menee sitten samalla sun puolijumala Käärijäkin🤣.

Vierailija
15037/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut on jo ohi. Ketjukin hiljentynyt joten eiköhän tähän muutama Käärijäkommenttikin mahdu. 

Oot käsittänyt nyt jotakin väärin.

Vierailija
15038/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Petelle ja Lindalle edes mitään kiertuetta josta niin kovasti puhuivat ennen viisuja? Hieman epäilen. Lindasta ei ole kuulunut enää mitään. Nythän se pitäisi takoa, kun rauta on kuumaa ja kappale vielä striimaa. 

Vierailija
15039/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot käsittänyt nyt jotakin väärin.

Jessus että olette lapsellisia puolin ja toisin....🙄

Vierailija
15040/15062 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan muutama festari tulossa. Lisäksi ainakin Lindalla muutakin, mistä ei vielä kerro enempää ja kovasti häntä eurooppaan kaivataan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi