Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12849)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vähän ymmärrystä, kiihkeä jännitys purkautuu ennen kisoja.
Eihän tätä odotusta kestä edes viron edustajatkaan.
Tämä viisukevät on ollu Suomelle liian eeppinen ollakseen totta!
Sitä ei usko Erkkikään!
Vierailija kirjoitti:
Aion katsoa Euroviisut ja toivon Suomen voittavan, mutta en ymmärrä tätä ketjua mitä olen viimeisimmiltä sivuilta lukenut. Melkoisen päävikaista porukkaa joka on oksentamassa jännityksen vuoksi. Menkää hoitoon hullut.
Mä ripuloin pilaantuneesta makkarasta.
Vierailija kirjoitti:
Bella Bella Bella Bella Bella Bella
Solisti on niin kaukana heterosta, että pitäisi laulaa "Bello bello bello bello..."
Pysytään vielä tämäkin päivä asiallisena. Sitten se helpottaa - tätä jännitystä on vaikea kestää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt jännittää. Ehtiikö Pete ja Linda tuoleille ajoissa. Jääkö hame kiinni tuoliin ja pääseekö Pete vikaan nuottiin. Täytyy keksiä jotain muuta ajateltavaa.
Kaikki menee oikein hienosti. Turha murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se, että ulkomaslaiset tajus, mitä Linda ja Pete laulussaan laulaa (kiimasta) ei vähennä tai huononna Suomen saamia pisteitä. Ja Suomen ennakkosuosikin asemas.
Siis toivottavasti ei vaikuta huonontavasti Suomen ennakkosuosikin asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ikään mennessä olen jo kyynistynyt hieman mutta silti uskon että mahdollinen viisuvoitto tai lätkän mm kulta toisi uutta vipinää talouteenkin.
Sain ensimmäisen kesätyön kun Suomi voitti 95 kultaa ja ensimmäisen vakityön hetki Lordin voiton jälkeen. Olen nyt työtön joten odotan taas ihmettä.
Rukoilin puolestasi, että saisit töitä. Siunausta sinulle!
Minäkin pidän Sarille peukkuja!
Euroviisupomo voisi sallia Venäjän takaisin laulukilpailuun, vaikka maa jatkaisi hyökkäyssotaa Ukrainassa
Euroviisujen johtaja Martin Green sanoi eilen, että Venäjä voisi palata kilpailuun, vaikka maa jatkaisi sotatoimia Ukrainassa.
https://yle.fi/a/74-20226293?origin=rss
Vieläkö haluatte Euroviisut ensi vuonna Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion katsoa Euroviisut ja toivon Suomen voittavan, mutta en ymmärrä tätä ketjua mitä olen viimeisimmiltä sivuilta lukenut. Melkoisen päävikaista porukkaa joka on oksentamassa jännityksen vuoksi. Menkää hoitoon hullut.
Mä ripuloin pilaantuneesta makkarasta.
Psyykkistä, ei ollut(sampo)makkaran vika.
Vierailija kirjoitti:
Pysytään vielä tämäkin päivä asiallisena. Sitten se helpottaa - tätä jännitystä on vaikea kestää.
Oletko psykiatrille menoa harkinnut?
Siinä on jotain hämärää, että Australia on noussut vedonlyöntitilastoissa yhtäkkiä niin valtavasti, kun kaikki muut kärkipään esitykset ovat pudonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Romanian biisi oli yksi sellainen joka jäi mieleen. Tuli kai neljänneksi silloin.
Hahaha eikä mä vieläkin laulan tätä silloin tällöin! Torneeeero, tornero!
Ihan helmi euroviisujen seassa minunkin mielestä.
Toinen mikä soi välillä päässä vuosienkin jälkeen on Moldovan 2012 viisu Pasha Parfeni Lautar. Etenkin "official video" on parempi kuin live esitys.
Neva hööd.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisuus on yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko psykiatrille menoa harkinnut?
No ei, vaan menen torille hurraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kiimaan voi kuolla.
Oltiinpa Ylellä optimistisia Suomen voiton suhteen. Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ikään mennessä olen jo kyynistynyt hieman mutta silti uskon että mahdollinen viisuvoitto tai lätkän mm kulta toisi uutta vipinää talouteenkin.
Sain ensimmäisen kesätyön kun Suomi voitti 95 kultaa ja ensimmäisen vakityön hetki Lordin voiton jälkeen. Olen nyt työtön joten odotan taas ihmettä.
Rukoilin puolestasi, että saisit töitä. Siunausta sinulle!
Tyypillistä kristillisdemokraattista ajattelua, että työpaikkoja tulisi rukoilemalla. Jos se toimisi, niin miksi tällä hallituskaudella tuli lähes 100 000 uutta työtöntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Super kaunis biisi.
Sota saisi loppua.
Ja tässä esityksessä taitoluistellaan.
Vilu, laulu ja luistelu.
Pillussa panettaa! Miehiä kaivataan seuralaisiksi! Heleijaa! Heleijaa!
Ei Suomessa saa enää hoitoa ja tää menee kyllä maanantaihin mennessä ohi.