Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12849)
Malta on minun suosikkini näissä viisuissa. Melodia ja sanoitus kunnossa ja Aidan osaa hommansa.
Ei se haittaa jos suomelle antaa joku maa 10 pistettä tai 8 pistettä 12 pisteen sijaan. Silti pisteitä kertyy hyvään sijoitukseen.
Nuo balkanin maat antavat toisilleen pisteet, joten suomelle ei niin pisteitä sieltä suunnalta kerry. Kreikka öh ja kypros vetää melkoiset pisteet siltä suunnalta.
Ei se ole oikeaa oksentamista tyhmä vaan knot in the guts and se on 100% täysin normaalia. Hoitoa ansaitsee ne oikeasti sitä tarvivat. Ja Aussit voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Bulgaria näköjään noussut vedonlyönneissä kolmanneksi. Veikkaatte yltävän Kreikan edelle?
Kyllä menee edelle. Bulgarian biisi on monenkin maan spotify -listalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 9000 viestiä eikä kukaan ole vielä kertonut millä eväillä Suomi voittaa?
Meillä on eväänä natsopelti ja pekoniin käärittyä parsaa.
Nacho ei natso.
Weetee-ihmisillä on natsoja pitsaa ja dibbiä.
Vierailija kirjoitti:
Oltiinpa Ylellä optimistisia Suomen voiton suhteen. Voi hyvänen aika.
Haastateltiin kahta homoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on sitten hulinat 😆
Kuka lähtee torille jos tapahtuu Viron laulun sanoin Too Epic To Be True?
No totta munassa koko valtakunta toreille, jos näin käy!
Ei me haluta näitä kansanmurhakisoja Suomeen! Israel ei kuulu kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Malta on minun suosikkini näissä viisuissa. Melodia ja sanoitus kunnossa ja Aidan osaa hommansa.
Malta on i h a n a silmät kiinni kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion katsoa Euroviisut ja toivon Suomen voittavan, mutta en ymmärrä tätä ketjua mitä olen viimeisimmiltä sivuilta lukenut. Melkoisen päävikaista porukkaa joka on oksentamassa jännityksen vuoksi. Menkää hoitoon hullut.
Se tuskin on ainut asia mitä sinä et ymmärrä.
Älä oikeasti ole noin typerä. Mä ymmärrän paljonkin asioita ja mm. sen, että ei ole normaalia jännittää jotakin saakelin Euroviisuja niin paljon, että oksentaa. Nyt oikeasti aikuiset ihmiset järki käteen. Elämässä on oikeasti rankkoja ja ikäviä asioita ja niiden kohdalla huonovointisuuden ymmärtää.
Kantsisko vähän relata? Pian ollaan maailmanmestareita.
Tämä tilanne tulee seuraavan kerran 20 vuoden päästä, nyt otetaan ilo irti!
Mitä relaamista tässä on. Joillekin tulee migreeni ja toiset pulauttavat kaiken mahasta. Minulla keho on jännittynyt ja levoton.
Sekin on ihan normaalia, enkä väkisin väännä kehoani rauhallisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Klo 21 eli aivan kohta alkaa etkot Areenalla,!
YLE TV 1 myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Romanian biisi oli yksi sellainen joka jäi mieleen. Tuli kai neljänneksi silloin.
Hahaha eikä mä vieläkin laulan tätä silloin tällöin! Torneeeero, tornero!
Ihan helmi euroviisujen seassa minunkin mielestä.
Toinen mikä soi välillä päässä vuosienkin jälkeen on Moldovan 2012 viisu Pasha Parfeni Lautar. Etenkin "official video" on parempi kuin live esitys.
Neva hööd.
YouTube auki ja kuuntelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulgaria näköjään noussut vedonlyönneissä kolmanneksi. Veikkaatte yltävän Kreikan edelle?
Kyllä menee edelle. Bulgarian biisi on monenkin maan spotify -listalla
Mä alan oikeasti uskoa, että bulgaria voittaa. Haluan suomen voittavan, mutta ainakin bulgaria ois virkistävä voittaja. Tollanen biisi on voittanut viimeksi melkeen kymmenen vuotta sitten (nettan toy)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on sitten hulinat 😆
Kuka lähtee torille jos tapahtuu Viron laulun sanoin Too Epic To Be True?
No totta munassa koko valtakunta toreille, jos näin käy!
Joku tori on varmasti kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ensimmäisen kerran Liekinheittimen. Sen kertosäe on tosi ponneton, MUTTA viulusoolo-osuuksissa on mieletöntä intohimoista ja kohtalonomaista tunnelmaa. Tässä on kyllä tsäännssit. En ole tänä vuonna viisuissa nähnyt esityksiä, joissa olisi enemmän intohimoa kuin tässä. Se on HYVÄ MERKKI!!1
Liekinheitin on lindan kostobiisi peter nygårdille. Pete parkkoselle linda kirjoitti peterin roolin. Lyriikat kertoo peterin kiimasta lindaa kohtaan. Eukko on hullu, ei voi muuta sanoa. Ei kaihda mitään keinoja kostaakseen vuosikymmeniä vanhoja hlökohtaisia kaunojaan umkn ja euroviisuja hyvökseen käyttäen. Yök.
Semmoiset harhat siellä menossa... aika pahalta kuulostaa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin hakemassa viime hetken herkut. Tuli hyvä mieli, kun myyjällä oli upea sininen silmämeikki, liekki korvakorut ja sininen kimalteleva panta. Selkeästi viisuiltaa hänkin haippasi! :)
Ihana juttu. Mullekin tuli hyvä mieli.
Onko kukaan tehnyt sitä Liekinheitin-täytekakkua, jonka resepti on somessa?
Vierailija kirjoitti:
Pillussa panettaa! Miehiä kaivataan seuralaisiksi! Heleijaa! Heleijaa!
Koodilla "mauri" saat elämäsi huulihölkän Jalasjärven levähdysalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ensimmäisen kerran Liekinheittimen. Sen kertosäe on tosi ponneton, MUTTA viulusoolo-osuuksissa on mieletöntä intohimoista ja kohtalonomaista tunnelmaa. Tässä on kyllä tsäännssit. En ole tänä vuonna viisuissa nähnyt esityksiä, joissa olisi enemmän intohimoa kuin tässä. Se on HYVÄ MERKKI!!1
Liekinheitin on lindan kostobiisi peter nygårdille. Pete parkkoselle linda kirjoitti peterin roolin. Lyriikat kertoo peterin kiimasta lindaa kohtaan. Eukko on hullu, ei voi muuta sanoa. Ei kaihda mitään keinoja kostaakseen vuosikymmeniä vanhoja hlökohtaisia kaunojaan umkn ja euroviisuja hyvökseen käyttäen. Yök.
Semmoiset harhat siellä menossa... aika pahalta kuulostaa :/
No ei ole harhaa, ihan on tänne linkitetty, en nyt viitsi sitä tänne laittaa.
Voit itse halutessasi etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion katsoa Euroviisut ja toivon Suomen voittavan, mutta en ymmärrä tätä ketjua mitä olen viimeisimmiltä sivuilta lukenut. Melkoisen päävikaista porukkaa joka on oksentamassa jännityksen vuoksi. Menkää hoitoon hullut.
Se tuskin on ainut asia mitä sinä et ymmärrä.
Älä oikeasti ole noin typerä. Mä ymmärrän paljonkin asioita ja mm. sen, että ei ole normaalia jännittää jotakin saakelin Euroviisuja niin paljon, että oksentaa. Nyt oikeasti aikuiset ihmiset järki käteen. Elämässä on oikeasti rankkoja ja ikäviä asioita ja niiden kohdalla huonovointisuuden ymmärtää.
En voi sietää tyhmiä ja hulluja. Kyllä on ihmisellä päässä pahasti vikaa, jos oksentaa Euroviisujen vuoksi. Haloo nyt hullut!
Euroviisujen voittaminen ei tee kenestäkään maailmanmestaria. Siinä taas tulee esiin teidän paskavam maisten hulluus.