Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12849)
Super kaunis biisi.
Sota saisi loppua.
Vierailija kirjoitti:
Israel voittaa Jumalan ja uskovaisten tahdosta !!!
Miksi kukaan uskovainen välittäisi Kristuksen tappajien kohtalosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksaa valvoa? Pakko olis jaksaa
Meillä on menty ihan viinalla ja lääkkeillä. Pakko stempata Peteä ja Lintaa loppuun asti.
Siinäpä on lapsenlapsille kerrottavaa, mistä rappionne alkoi.
Rappiomme alkoi kun Markku kosi minua Merikarvian lavalla 1997. Jari Sillanpäästä kyllä tykätään molemmat.
Jaa se olit sinä lumppu joka Markun veit! Tämä ei jää tähän. Raastuvassa tavataan KÄÄRME!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ikään mennessä olen jo kyynistynyt hieman mutta silti uskon että mahdollinen viisuvoitto tai lätkän mm kulta toisi uutta vipinää talouteenkin.
Sain ensimmäisen kesätyön kun Suomi voitti 95 kultaa ja ensimmäisen vakityön hetki Lordin voiton jälkeen. Olen nyt työtön joten odotan taas ihmettä.
Rukoilin puolestasi, että saisit töitä. Siunausta sinulle!
"Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?"
No ei nyt vielä sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoo voittajasta se suomalainen joka kuulemma on monta vuotta jo osannut arvata kuka voittaa? Sanojensa mukaan on tänään ko 12 paljastanut sen vai tarkoittiko yöllä klo12?
Se sanoi tänään klo 12 että Suomi voittaa
Katsoiko korteista ja kahvinporoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa katsoa lähetystä. Olen iltauninen ja klo 22 on liian myöhään aloittaa katselu. Kaikki juontajien hassunhauskat pointer sisters-karaoket ja visailut ajoittuu keskiyön jälkeen jolloin niitä ei viitsi sitäkään vähää kuin muutoin.
Lisäksi koko maraton on turha kun se yksi keski-euroopan perse saa tietää tulokset tunnin etukäteen.
Ai kuka?
Joku kurja eteläeurooppalainen, joilla kello aika meitä edellä, tulee paljastamaan voittajan. Eilen murehdittiin.
Mutta eihän se niin toimi?
Tuo yksi pössi luulee ihan oikeasti, että se on niin kun hän on sen saanut itse päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ensimmäisen kerran Liekinheittimen. Sen kertosäe on tosi ponneton, MUTTA viulusoolo-osuuksissa on mieletöntä intohimoista ja kohtalonomaista tunnelmaa. Tässä on kyllä tsäännssit. En ole tänä vuonna viisuissa nähnyt esityksiä, joissa olisi enemmän intohimoa kuin tässä. Se on HYVÄ MERKKI!!1
Liekinheitin on lindan kostobiisi peter nygårdille. Pete parkkoselle linda kirjoitti peterin roolin. Lyriikat kertoo peterin kiimasta lindaa kohtaan. Eukko on hullu, ei voi muuta sanoa. Ei kaihda mitään keinoja kostaakseen vuosikymmeniä vanhoja hlökohtaisia kaunojaan umkn ja euroviisuja hyvökseen käyttäen. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mikä lavastus on paras nyt tai aikaisemmin?
Minusta KAJ lavastus on ollut kaikkein kaunein.
Nyt on niin rauhattomia lavastuksia.
Maltan edustaja ei tarvitse lavasteita.
Olisipa Maltalla romanttisemmat lavasteet. Voisivat edes säätää valaistusta luonnollisen keltaisen/oranssin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Super kaunis biisi.
Sota saisi loppua.
Ja tässä esityksessä taitoluistellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ikään mennessä olen jo kyynistynyt hieman mutta silti uskon että mahdollinen viisuvoitto tai lätkän mm kulta toisi uutta vipinää talouteenkin.
Sain ensimmäisen kesätyön kun Suomi voitti 95 kultaa ja ensimmäisen vakityön hetki Lordin voiton jälkeen. Olen nyt työtön joten odotan taas ihmettä.
Rukoilin puolestasi, että saisit töitä. Siunausta sinulle!
Mihin sinä kykenet? Mikä vakityö sinulla oli, jos se ei enää onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo on liekinheitin!
Petteri Orpo on mulkku!
Aion katsoa Euroviisut ja toivon Suomen voittavan, mutta en ymmärrä tätä ketjua mitä olen viimeisimmiltä sivuilta lukenut. Melkoisen päävikaista porukkaa joka on oksentamassa jännityksen vuoksi. Menkää hoitoon hullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa katsoa lähetystä. Olen iltauninen ja klo 22 on liian myöhään aloittaa katselu. Kaikki juontajien hassunhauskat pointer sisters-karaoket ja visailut ajoittuu keskiyön jälkeen jolloin niitä ei viitsi sitäkään vähää kuin muutoin.
Lisäksi koko maraton on turha kun se yksi keski-euroopan perse saa tietää tulokset tunnin etukäteen.
Ai kuka?
Joku kurja eteläeurooppalainen, joilla kello aika meitä edellä, tulee paljastamaan voittajan. Eilen murehdittiin.
Mutta eihän se niin toimi?
Tuo yksi pössi luulee ihan oikeasti, että se on niin kun hän on sen saanut itse päähänsä.
Hauska. Täällä kuten Ruotsissa tapana voi mennä tunnin aikaisemmin nukkumaan kuin suomenaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Super kaunis biisi.
Sota saisi loppua.
Vauvapalstan sijaan kannattaa olla suoraan yhteydessä Kremliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo on liekinheitin!
Petteri Orpo on mulkku!
Pohjanoteeraus orpolta.
Toivottavasti se, että ulkomaslaiset tajus, mitä Linda ja Pete laulussaan laulaa (kiimasta) ei vähennä tai huononna Suomen saamia pisteitä. Ja Suomen ennakkosuosikin asemas.
Maltan edustaja ei tarvitse lavasteita.