Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12849)
Eiku onnistuu, lukekaa toi model linkki.
Se ottaa huomioon kaikki juutuupikatselut, ylä-alapeukut, kaikki eri pollit ja mitä vielä. Semeissäkin meni kaikki oikein.
Vierailija kirjoitti:
Me voitetaan
Nimenomaan me
Onneks tulee Suurmestari kohta telkkarista, ilta jännittää jo niin paljon että tarviin muuta ajateltavaa!
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko Euroviisujen kunniaksi vetää ns. seitinohuet viisuperseet?
Minä teen sangriaa eli maltillisesti otan, niin jaksan tolkuissani.
Samas illas... Savuu ilmas...
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sosiologinen kysymys kuin ollakko yhdessä vai yksin korostuu viisuja katsellessa.
United by av!
Lähdenpä tästä ostamaan Vanilla Ninja-jäätelöpuikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Romanian biisi oli yksi sellainen joka jäi mieleen. Tuli kai neljänneksi silloin.
Hahaha eikä mä vieläkin laulan tätä silloin tällöin! Torneeeero, tornero!
Ihan helmi euroviisujen seassa minunkin mielestä.
Toinen mikä soi välillä päässä vuosienkin jälkeen on Moldovan 2012 viisu Pasha Parfeni Lautar. Etenkin "official video" on parempi kuin live esitys.
Nyt kun tähän lähdettiin, niin mulla on soinut eniten Vjerka Serdjutška.
Oon Spinning-ohjaaja, ja Dancing Lasha Tumbai on säännöllisesti soitossa
Vierailija kirjoitti:
Moneltako voittaja tiedossa?
klo 01.43.28,63
Vierailija kirjoitti:
Me voitetaan
Ihanaa että tanskalaiset ovat löytäneet palstalle. Velkommen kære venner!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sosiologinen kysymys kuin ollakko yhdessä vai yksin korostuu viisuja katsellessa.
Halutaan jakaa hetki muiden kanssa ja samalla tilanne on monille sellainen johon ei haluta häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan sellaista spekulaatiota mikä lähti liikkeelle Ruotsin 2023 voiton jälkeen, että haluttiin vaa ABBA bileet Ruotsiin ym. :D
Joo muistan etenkin sen viestin jossa joku kertoi että Ruotsin viisuja alettiin suunnitella jo monta kuukautta ennen voittoa. Joku työryhmän jäsen kertoi miten olivat saaneet tiedon että voitto tulee varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon menestystä Maltalle, vaikka tiedänkin olevani aika yksin toiveeni kanssa. Mitä mieltä te muut olette Maltan biisistä?
Suomella on hieno show, joka ottaa ilon irti televisioformaatista. Se on oivaltavaa. Australia ja Ruotsi tarjoilevat perinteisemmän musiikkishow'n, jollaisesta tulee olo että show pitäisi päästä näkemään paikan päälle. Niitä vaivaa sama latteus kuin kaikkia keikkatelevisiointeja. Televisiokataojia on kuitenkin moninkertaisesti enemmän kuin paikan päällä olijoita. Suomen esityksessä on otettu riskejä. Toivottavasti riskinotto kannattaa!
Et ole ainoa Maltan fani! Minä olen jo vuosia seurannut Aidanin kivikkoista tietä Euroviisuihin. Ritmu olisi ollut the biisi, Reginakin menetteli. Bella on toista maata ja mielestäni onnistunut. Kappale kasvaa, mutta kuuntelija ei putoa vauhdista. Yllätyin finaalipaikasta. Muutkin siis tykkää kuin vaan me :)
Jätän varmaan kokonaan äänestämättä tänä vuonna.
Annan muiden päättää. 😃
Vierailija kirjoitti:
Nauhottiko kukaan penskana viisuja radion kautta kasetille? Mä aloin tän 1985 viisuista ja lopetin ysärin alussa.
Kyllä! Se piti ehottomasti tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuten vähän tylsät postikortit (ne biisien väleissä esittelyinä toimivat) tänä vuonna. Tosi laimeita ja värittömiä.
Ei ole käytetty tekoälyä varmasti, sellaisen hyvän puolen keksin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon menestystä Maltalle, vaikka tiedänkin olevani aika yksin toiveeni kanssa. Mitä mieltä te muut olette Maltan biisistä?
Suomella on hieno show, joka ottaa ilon irti televisioformaatista. Se on oivaltavaa. Australia ja Ruotsi tarjoilevat perinteisemmän musiikkishow'n, jollaisesta tulee olo että show pitäisi päästä näkemään paikan päälle. Niitä vaivaa sama latteus kuin kaikkia keikkatelevisiointeja. Televisiokataojia on kuitenkin moninkertaisesti enemmän kuin paikan päällä olijoita. Suomen esityksessä on otettu riskejä. Toivottavasti riskinotto kannattaa!
Pidän myös Maltasta, mutta maan karsintaesitys olisi kannattanut siirtää suoraan sellaisenaan tai jos mahdollista niin hieman paranneltuna euroviisulavalle. Uusi esitys oli pettymys, joka mielestäni pudotti maan kärkikahinoista.
Karsintaesitys oli romanttisempi.
Maltan biisi on todella kaunis ja ansaitsisi kauniimman esityksen. Minusta kaikessa puvustuksessa lähtien olisi ollut parannettavaa. Nyt esitys on niin pelkistetty, että sen sävy on jopa kylmän ja kolkon tuntuinen. Harmi, ettei karsinnan ruusun terälehtiä tuotu mukaan esitykseen edes visuaalisina tehosteina!
Siinä ei tosiaan ole jäljellä mitään romantiikkaa, kaikki on vaan jotenkin synkeän mustavalkoista.
Sehän tässä niin harmittaakin! Ehkä esitykseen on haettu pelkistettyä fiilistä ja on haluttu jättää tilaa kauniille laululle, mutta nyt vaikutelma on eriparinen. Ja hihaton nahka-asu on harmillinen valinta. Olisin toivonut vaikka tummansinistä sadeteemaa ja kaunita ruusun tai kirsikankukan terälehtiä. Naisen silhuetti on kaunis ajatus, mutta lavan rakennelma on jälleen kerran kylmän näköinen. Ehkä olisi auttanut, jos kylmän valon sijasta valaistus olisi ollut luonnonvalomaisempi, pehmeämpi?
Siitä nahka-asusta ompeleineen tulee myös mieleen joku western. Turkoosin maton ruusutakkikin olisi toiminut paremmin, ilman laahusta.
Kurkkasin Maltan avajaisasua ja artistillahan on päässään cowboy-hattu. Onko siis tarkoituksella haettu jotain länkkäriteemaa? Miksi ihmeessä? Onko se häkkyrä siis olevinaan saluuna, kun näyttää ennemmin karusellilta?
Ou nou sentään :/. Maltan solistilla on herkullisin pylly ja hyvä kroppa, mutta lauluesitys & show jättävät paljon toivomisen varaa.
Paras kroppa on kyllä Armenian Simonilla.
Vierailija kirjoitti:
Onneks tulee Suurmestari kohta telkkarista, ilta jännittää jo niin paljon että tarviin muuta ajateltavaa!
Klo 21 alkaa viisuetkot
Nyt kun tähän lähdettiin, niin mulla on soinut eniten Vjerka Serdjutška.